Používání aditiv

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1479
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Používání aditiv

Příspěvek od oltcitak »

Zozen so injekcne striekacky so stuplikom,natiahnes ,zavres,odlozis,aplikujes,odlozis =D>
PS ten clanocek o Bishopovi ma celkom presvedcil,tak som poslal nejake love na nove auto(myslim distributorovi)
Takze som objednal:
1/ ako celorocne adidtivum toto http://www.nauto.sk/e-shop/aditiva-do-n ... 62w-946ml/
2/ na odkalenie motora od zvyskov stareho oleja a celkove precistenie motora toto: http://www.nauto.sk/e-shop/odkalovace/b ... ginal-501/
3/ a na nasledne osetrenie a a zafixovanie toto: http://www.nauto.sk/e-shop/aditiva-moto ... 400-d-kit/

Nie sice z toho konkretneho shopu,ale z UK shopu,kde to vyslo malicko lacnejsie.Zaujimave je ze,to prve v poradi je celorocne aditivum,a to sa v UK nepredava,tak som ho zobral z linku vyssie.Skoda,lebo tie ceny sa lisia ,u odkalovaca,link 2) je to rozdiel 17 liber vs 29 euro. A v porovnani z CZ shopom su tiez diferencie(ako v com) Spolu je to sice dost penazi,ale sledujem tym nasledovne.Celorocne aditivum,tam je to jasne,odolnost voci zamrznutiu(mam byt najsilnejsia zima za poslednych 1000rokov [-X [-X ) a ine pozitivne vlastnosti.... Odkalovac motora je urcite super vec,poviem priklad. Po kupe Starexa som aplikoval Shell 5W-30 do motora,neviem co tam liali rakusaci predtym,ale postupom casu som prehodnotil svoje zavery ako prehnane a pri mnou popisovanom probleme so vstrekovacom(nezavinene olejom) som pre istotu vymenil aj olej za Shell Diesel 10W-40(podla doporucenia vyrobcu) Neveril som ake mnozstvo kalu bolo obsiahnute vo vypustenom oleji,ten plnosyntetak 5W-30 musel toho dost porozpustat a vsetko to bolo na dne olejovej vane pri vypustani. Takze verim,ze tam este toho ostalo #-o preto ten odkalovac,aplikuje sa pred vymenou oleja,prejde sa cca 20-60km a vypusti sa spolu s olejom,potom sa aplikuje ta sada na osetrenie motora. Sada obsahuje vlastne modifikator trecich ploch v motore a prisadu do paliva na precistenie spalovacieho priestoru. O takychto vselijakych pripravkov sa toho popisalo uz dost,tento ma presvedcil na zaklade zda sa seriozne podanych informacii.Bud je to dobre spraveny podvod,alebo to bude fungovat(v co dufam). V kazdom pripade to budem aplikovat(okrem celorocneho aditiva-hned) az na buduci rok,ked budem doma,dam odmerat vykon na brzde pred aplikaciou a po prejdeni cca 3000km to dam na brzdu znovu.Vtedy sa aj rozhodnem,ci motor budem chipovat,alebo necham v povodnom stave.Pretoze ten motor ide fakt dobre. Takze tolko z mojej strany. Ak sa potvrdia tvrdenia vyrobcu vyrobku,spravim im reklamu,ak nie,zvozim ich pod ciernu zem. :lol: :lol:

PS doporucujem precitat tento clanocek,ako si nepoctivi predajcovia paliv vylepsuju zisk pridavanim repkoveho oleja do nafty a co to moze sposobit. http://www.bishopsoriginal.cz/?p=730
test prevedeny u PARAMO na neupravenu a aditivovanu naftu http://www.bishopsoriginal.cz/wp-conten ... -paliv.pdf
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Reklama
 

Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: Používání aditiv

Příspěvek od pepan »

:shock:
esli to bude mět aspoň 30% pravdy v tom so se píše..tak je to v pohodě
jináč i zimní aditivum ti hovno pomůže ..nafta zimní -22 + aditivum je skoro na -25
když ty naše starší krámy budou den a noc stát v zimě..nepojedeš než ti rozmrzne nafta..vyzkoušeno 20ti letou praxí v horách
dokonce i prasát měl co dělat v -30 a wrána jakbysmet
galoper nejzdil :lol:
aditivum není uplně zbytečný...ale zázraky to nedělá
sám ho tam občas šoupnu a celoročně zimní...klasika vif
ale v extrémwech od -25 vejš frnknu 3-4 l naturálu do nádrže a jde to lépe ale nedělám to pravidelně
ale pro crdi a náročnější bazmekty to samo řešení není
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1479
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Používání aditiv

Příspěvek od oltcitak »

pepo,necital si ten letak z testov od Dr. Kovara,v pomere 1:1800 je filtrovatelnost zarucena do -41 st.( zimna nafta +Bishop winter)
najlepsia je aj tak garaz.len ta je plna haraburda mala,cas postavit vacsiu este nebol :oops: najlepsie to maju rusaci na sibiri,ti co maju Starexov odmontovali komplet chladiacu vrtulu a motor bezi furt.... :mrgreen:
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: Používání aditiv

Příspěvek od pepan »

jo rusáci mají vychytávky :lol: ..ale věř mě tady v čr je nafta do těch 22
pak je sibiřská nafta..tu maj autobusáci občas a hlavně armáda..tam je to do těch -35-40
já už těm zaručenejm podložnejm kecům nevěřím
nalejval sem tam všechno možný zaručený...a prt
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2773
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Používání aditiv

Příspěvek od Espero »

Tak mám za sebou tři první nádrže s VIFem. Zkušenosti: do zlepšení fyzikálních a chemických vlastností nafty nevidím. Co vidím je spotřeba. Po první nádrži jsem měl spotřebu 9,15 (cca o 1,5 deci méně než průměr), po druhé nádrži jsem měl spotřebu cca 8,88 ale byla to asi 400 km dlouhá cesta, takže vliv byl i na straně příznivých jízdních podmínek. Po třetí nádrží jse měl spotřebu 8,25, ale jednalo se o 550 km dlouhou cestu minulou sobotu. Myslím, že vliv tady je zcela určitě, kdybych to (jen aritmeticky, nikoli váženě) zprůměroval, pak s VIF jsem jezdil za průměrných 8,76 litru a pak by úspora paliva byla kolem 0,5 litru na 100, nebude však na to mít vliv jenom ten VIF, ale i povaha trasy jízdy a délka.

Jo nesehnal jsem si injekční stříkačku jak radí oltciťák, ale dvěma víčky uzavíratelnou flašku s objemovou stupnicí v Laboratorních potřebách. Nemusím si u pumpy hrát na narkomana nebo doktora a funguje to také.

Další zkušenosti na jaře, včera jsem H1 vypucoval, vystříkal spodek i motor, přefouknul kola tak asi 0 0,6 atmosféry nad stanovený tlak a zazimoval v garáži, takže do provozu zase až od března, v zimě provozuju jenom ten levnější vůz - dacii, omezuju riziko a náklady, nemusím mít proto 2x zimní kola pro každé auto samostatně. V r. 2010 ujeto cca 7 400 km.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1479
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Používání aditiv

Příspěvek od oltcitak »

:D :D dalsi majitel po tebe bude mat radost z toho auta,teda ak ho niekedy predas =D> sa staras onho,ale tak to ma byt,o veci ktore nam prinasaju radost sa treba aj starat.
PS a k tej spotrebe,myslim,ze podmienok bezneho uzivatela je prakticky nemozne relevantne zmerat presnu spotrebu,pretoze vzdy su ine podmienky,ktore nieje mozne zahrnut do parametrov merania(tlak vzduchu,vlhkost vzduchu,teplota vzduchu,tlak v pneu a samozrejme parametre trasy po ktorej sa ide. Cize skratka povedane,tebou namerane hodnoty 0,5l su zahrnute v tychto podmienkach a tudiz nie moc smerodatne. Ale s tym si asi pocital,podstata je PLACEBO efekt a ten funguje :mrgreen: :mrgreen:

PS a ja si sedim na letisku v Birminghame,tukam do laptopu,chudaka pakistanca na rentgene som asi zneistel,lebo mi spravili osobitnu prehliadku batoziny :oops: vzdy so sebou vlacim spustu elektroniky umne zabalenej vo vsakovakych boxikoch,tak to radsej skontrolovali osobne,no co uz. V Blave pre mna pride velitelka vozu aj s "Rexikom" a s druhym navigatorom Cirom,tak si odsoferujem domov(ak ma pustia za volant) :-k
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: Používání aditiv

Příspěvek od pepan »

oltcitak píše:je PLACEBO efekt
já to říkám vod začátku :mrgreen:
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Garcia007
**
Příspěvky: 215
Registrován: 15 čer 2009, 08:25
Bydliště: Poprad

Re: Používání aditiv

Příspěvek od Garcia007 »

... ja osobne pouziwam Vif letne aj zimne .... uz 2 rok ... najazdene zatial z Vif-kom 27-tisic ... celkovo 43-tisic ... welka spokojnost ... bywam pod Tatrami kde je bezne -25 C aj viac ... a zatial som nemal zo startovanim ziaden problem ... no uwidime aka bude tato zima ... :D ... mozno bude + 25 C... :D ...
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2773
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Používání aditiv

Příspěvek od Espero »

oltcitak píše::D :D dalsi majitel po tebe bude mat radost z toho auta,teda ak ho niekedy predas
Nevím, zatím mi vyhovuje a o prodeji neuvažuju, i když už v březnu 2011 bude mít 7 let věku, tyhle splašené kufry tolik nepodléhají módě. To co budu měnit není tohle rekreační auto, ale ta Dacia pro denní ježdění, příští rok (asi tak počátkem léta) budou mít obě auta v jeden okamžik stejně najeto a pak bude Hujdaj už kilometricky mladší. Ale i ta dacia bude ještě "muset" zůstat doma ještě aspoň 3 roky, i když nevím, uvidím. Dneska má akorát 54 tis. najeto a ani jedna mechanická nebo elektrická závada (kromě žárovek H4). O tom by si mohl Hujdaj nechat jenom zdát.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1479
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Používání aditiv

Příspěvek od oltcitak »

kurna,sak ma ani zasoferovat nenechali,este aj pes ma vytlacal z prednej sedacky polujazdca :evil: som dopadol ](*,)
PS nalial som do polovicke minutej nadrze Bishops aditivum receptura : 462W,uvidime.... ten motor si aj tak seveli oproti C15 aj bez aditiv =D> akurat ze v ceskom navode pisu o miesacom pomere ze od 1:5000 az ku tzv.depresnej krivke podla konkretnej nafty(info jak svina pre bezneho uzivatela :roll: ) potom som odlepil tu nalepku a precital si original od amikov a tam to bolo jednoznacne 2o.z. na 15 gallonov nafty a ,cize po prevode je to cca 60 ml na 56,7 l,co v prepocte je 1:944 . Zvysenie tak podla originalneho pomeru vychadza na 0,05 € na 1liter paliva,co je teda celkom dost,ale ked sa pouzije tzv,cz-sk verzia s pomerom na 1:5000,tak to samozrejme marketinkovo vypada omnoho lepsie,ale obavam sa, ze bez zelanych proklamovanych kladnych ucinkov. :^o
PS: Precital som si este raz ten test zo skusobne,pomer 1:1000 je na teplotu -40st.,hmm tak sa to oplati asi pouzivat len pri predpokladu mrznutia a cez leto to bud nepouzivat,alebo len v tom velkom pomere(5x lacnejsie na liter)
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“