Stránka 6 z 6

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 31 bře 2010, 11:35
od Rave
staci ten levnej

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 31 bře 2010, 15:47
od Aleš
Rybář :arrow: Rozdíl nevim, ale radši jsem si připlatil a koupil ten origo, tak doufám že tam vydrží dlouho.
autopb píše:
black_sheep píše:tak ja uz mam v kosiku par kravin - ty ceny za original filtry jsou fakt luxusni. akorat se zeptam - ten vyrobce premium - co je to zac? nejak to nemuzu najit a nikdy predtim jsem o tom neslysel. diky.

premium je obchodní značka našeho dodavatele, u filtrů bych řekl úroven NIPPARTS,není to samozřejmě přímo výrobce ,ale tzv balírna nakupujou od různých výrobců a balí to do vlastních krabiček.

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 31 bře 2010, 17:04
od Rybář
Asi zkusím ten levný... jen mi šlo o to, aby nebyl horší než ten původní. Stejně si myslím, že to nemá smysl měnit vůbec, ale pro jistotu to udělám :)

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 31 bře 2010, 17:13
od Aleš
nikdy jsem u žádnýho auta pal. filtr neměnil, takže Lantra bude první

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 31 bře 2010, 17:17
od Rybář
já ho měnil u Accenta a změna žádná......ale kdo ví

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 25 dub 2011, 20:54
od black_sheep
Rave píše:
black_sheep píše:komprese, kompresni tlak je tlak ve valcich. je teda v atmosferach... takze 12 atm napriklad.

Kompresni pomer nema nic spolecnyho s lambda pomerem (vzduch, benzin) ale je to pomer nasate smesi a stlacene smesi... takze napriklad 9.9:1, casto se to zjednodusuje a rika se jen 9.9 a pak se to plete...
presne tak.

Rybář píše:
Tak vzhledem k tomu, že mi ráno zase blblo auto-jelo na 3 válce, tak jsem rovnou změřil ty komprese (když už jelo normálně)
Výsledky jsou následující-měřené na relativně studeném motoru, teplý motor otestuji příště:

1.válec - 13
2.válec - 13-13,5 (ten jsem měřil dvakrát a podruhé už se dostal pouze na 13)
3.válec - 13
4. válec -12,5

Zaráží mě ten rozdíl mezi druhým a čtvrtým válcem, ale jinak se mi to zdá celkem v pohodě. Co myslíte???


no take zalezi jak mas kvalitni kompresiometr.Ale vesmes rozdil 0.5 je jeste v poho.
já jsem naměřil tim kompresiometrem od rybáře dneska na lantře 1: 13,5 2: 13,7 3: 13,9 4: 13,9. už nic moc, ale po 250 tisících to jde. je to v normě, a to jak rozdíl mezi válci (max 1atm) tak minimální tlak 13 atmosfér. příště to testnu na uplně studeným motoru a taky zkusím jestli to jde přes kroužky nebo ventily.

na coupé jsem v sobotu naměřil 4x 14,7 což je podle manuálu nové auto 8) na 190.000 km a 15 let super :lol: akorát druhej den upadl vejfuk :-k :mrgreen:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 26 dub 2011, 21:00
od mirpie
palivový filtr jsem na coupé měnil (stejný jako lantra). Doporučuju sundat celej airbox a pár hadic okolo, pak přístup relativně ok. Nejhorší je spodní převlečná matice na palivové trubce do filtru, pár lidí ji tady už ukroutilo. Takže opatrně, navíc na tu matici není vidět, klíč tam dostanete jen pohmatu.
A účel? Jo, asi to má smysl, ale výsledek nepocítíš, spíše jistota že ti auto nezačne někdy za pár 10tis km škubat a pokud jo, tohle můžeš vyloučit :-).