Stránka 6 z 8

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Napsal: 27 kvě 2014, 16:34
od Mexican
rozumiem.. tak potom je otazka co sa skryva za tymi servisnymi ukonmi na 2 az 2,5 hodiny? to sa ma on opytat v servise toho prijmacieho technika za to plati tych 100 Euro a kruci musi vediet za co plati. Ved to je uplne jednoduche ludia. Idem do servisu a tak musim poznat doslova par veci

1, co je predpisane na vymenu a cenu dielov (orientacne)
2, hodinovu sadzbu servisu
3, casovu narocnost (dotaciu) od dovozcu na tu ktoru orehliadku

z tyhto udajov si cenu prehliadky spocita aj druhk prveho stupna ZS

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Napsal: 27 kvě 2014, 18:18
od rcc
Přesně jak bylo řečeno, za půl hoďky je hotovo. Dnes se žije ze servisních prohlídek, ne z prodejů aut. Bohužel je sprosté, když jim výrobce posvětí, že prohlídka trvá 2,5h. Ale to je u všech automobilek. Je to pouze hra s čísly. Někde vás natáhnou na délce úkonů, jinde na materiálu a něco vůbec neudělají, ale naúčtují např. geometrie. Na zákazníkovi je pak, jak si s tím poradí. Někdo si nosí vlastní materiál, jiný hledá nejnižší hodinovou sazbu, někdo nenechá vše udělat. Největší borci se jim vyprdnou na 5 letou záruku, výrobní vada se stejně projeví během zákonné záruky a auto mrskou garážníkovi s vlastním olejem za pětikilo dají mu dvě kila za výměnu na počkání a filtry si případně dle potřeby vymění za pět minut na parkovišti.

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Napsal: 27 kvě 2014, 18:45
od JirN
Ja teda nevim, ale co vsechno se ma delat, je popsane v kazdem navodu k autu (nebo v servisni knizce?), stejne tak, co vsechno vyrobce predpoklada, ze se vymeni. Hodinovou sazbu taky kazdy servis musi mit vypsanou na viditelnem miste. Takze zbyva cena dilu a hodinova "dotace" - na tyto veci se da zeptat (neco v servisu, na dotaci u vyrobce) a spocitat seto da. V objednavce nechat napsat, ze se jde na X. servisni prohlidku podle pozadavku vyrobce vozidla. A nechat si napsat vyslednou cenu prohlidky (podle toho, jak to vychazi). Vse, co neni predepsane (ale servis si to dela standardne) si nechat zduvodnit - a kdyz s tim zduvodnenim nesouhlasis, tak to nemohou jen tak zapocitat do ceny - tys to nezadal, oni od Tebe nezadali odsouhlaseni. A navyseni ceny opravy nad 10% MUSI nechat odsouhlasit Tebou. Na vsechno uvedene mas zakonny narok. Jak v CR tak i v SR.
Budou skripat zubama, ale to neni Tvuj problem. Udelali geometrii, ale Tys to neobjednal - Vase chyba, ja jsem to nechtel, nutne to nebylo a ja to nezaplatim. Tecka.

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Napsal: 27 kvě 2014, 19:14
od Mexican
presne tak.. mne vo Vistacare urobili Geo aj napriek tomu ze som poziadal o vyskrtnutie. Bolo to zadarmo a aj napriek tomu mi dali vypis z lejzrovej geo a chlapik sa mi este ospravedlnil (mne to samozrejme nevadilo, kedze hned povedal ze to nebude nauctovane). takze pohoda. To oddeluje dobry servis od tych ostatnych

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Napsal: 27 kvě 2014, 23:09
od mmv
:-) taky by se to dalo napsat takhle, ... jo pane a stříkli sme vám tu habnu na stříbrno... vy ste to nechtěl ??? :roll: aha, to teda chtěl tady kolega... tak to se omlouváme, ale nezoufejte, nebudeme vám to účtovat #-o

... To oddeluje dobry servis od tych ostatnych ...

hele a co kdybys měl svoje speciální nastavení geometrie ???

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Napsal: 28 kvě 2014, 09:38
od Mexican
ja ti neviem, ale povazovat Accenta alebo nieco s bledo-sedivo-sivej produkcie Hyundai za nieco co ma "specialnu geometriu" je hladanie niecoho kde nic nie je. vazne
porovnavat geometriu (v podstate vratna vec, kedze sa robi zaspi pred a po) s niecim de facto nevratnym je proste vrtanie sa v %$#@&.. sorry

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Napsal: 28 kvě 2014, 11:53
od airwaves
Ono je to celé kolem prodeje aut postavené na hlavu. A naše nespokojenost kolem servisních prohlídek a jejich cen je jen výsledkem těch anomálií který trpí čoi. Když přece začnete podnikat, koupíte ojetou dodávku, starej noťas a doma v garáži začnete. Daří se, za rok si koupíte další noťas zaměstnáte souseda, koupíte novou dodávku. Další rok uděláte v garáži výlohu a k servisu i prodáváte třeba auta. Po deseti letech přistavíte větší prostory atd. Ale to co vidíme a co je příčinou naší nespokojenosti? Chceš prodávat H nebo prostě naši značku? Ok, půjč si 30 mega, postav areál a my pak přijedeme na audit. Když máš dostatečně šedou barvu šedou a sklo správně kouřové , můžeš si na štít pověsit velký H. Ale to samý H máš taky v pokladně. Potřebuješ ještě zaměstnance, vybavení a spoustu papírů. Pak navezeš první auta a než je vystavíš už máš za ně fakturu po splatnosti. A kdo to celý obsere? No zákazník, na garančce!!!!! Protože je rukojmí! Rukojmí záruky. A kdo to celý vymyslel? No mechanik né, ten je stejně v p....i jako my! To prostě není normální aby každá z 20 nebo 30 značek měla po maličký čr kde se prodá na obyvatele 2-3x míň aut něž třeba v Bavorsku svůj salon s plnou parádou v každým větším městě. Pak stojí litr oleje 1200,-. Totální magoři to jsou. A největší magoři jsou, co jim neustále mění design těch salonů. Až už to vypadá že jsi z nejhořího venku, tak nějakej blb vymyslí, že šipka je lepší na černým podkladu! Neuvěřitelný a neudržitelný! Uf, omlouvám se, ale neskutečně mě serou.

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Napsal: 28 kvě 2014, 12:19
od milda h
Airwaves, víš co je nejhorší ??? ŽE MÁŠ BOHUŽEL NAPROSTOU PRAVDU !!! A po tom všem ještě ti
"páni podnikatelé" chtějí být nejdýl do půl roku milionáři .

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Napsal: 04 čer 2014, 06:44
od airwaves
Hyundai v ČR chce mít do tří až pěti let v ČR kolem 85 prodejních a servisních míst (nyní 66). “Bude ale nutné zvážit spolupráci s některými stávajícími partnery, kteří nejsou schopni nebo ochotni vytvořit pro zákazníky odpovídající zázemí,” pohrozil import.
“Hyundai je světový výrobce vozů špičkové kvality, důsledně dbající na dobré jméno značky Hyundai a dodržování všech obecně uznávaných etických zásad podnikání, a to též prostřednictvím svých dceřiných společností ve všech zemích, kde působí. V zájmu zajištění maximálního účinku filozofie a poslání značky Hyundai je nezbytné, aby tyto principy respektovali i všichni autorizovaní partneři Hyundai, tedy autorizovaní prodejci a opravci motorových vozidel Hyundai,” uvedla zpráva firmy.
Proto Hyundai zavádí Etický kodex prodejců a opravců motorových vozidel Hyundai, který bude nedílnou součástí smlouvy s autorizovaným prodejcem a smlouvy s autorizovaným opravcem Hyundai, uvedla značka.

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Napsal: 04 čer 2014, 09:11
od mmv
ještě k mé druhé garančce (hyundai centrum Praha) jsem téměř nadmíru spokojen, najdou se nějaké mouchy, třeba mi naúčtovali práci s výměnou kabinového filtru i když ho neměnili, ale na přístup jejich garančního technika si vůbec nemůžu ztěžovat, poprosil jsem , aby mi udělali test tlumičů a hnedle druhý den mi volali, že zadní tlumiče jsou špatný a dnes tam mám nový :-) auto vyčištěný prostě paráda,

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Napsal: 04 čer 2014, 10:36
od pivař
DEE píše:Já samozřejmě spokojený nejsem, ale nemám moc na výběr. To mám jako odmítnout zaplatit bo co? U první garančky se vešli do deklarované částky celkem s přehledem. Tvou narážku nechápu. Je v tom seznamu něco hodně špatně? Jinak než u jiných autorizovaných servisů Hyundai? Nejsem autař.

Každopádně, v Butovicích sem byl asi naposledy, ale fakt nevím kam jinam jezdit. Nic nemám v dobrém dosahu :(.

[-X jestli chceš, můžeš zkusit servis v areálu bývylé Mototechny Stodůlky...je to cca 3 km od Butovic...kont. osoba p.Černohorský 608343403

já tam jezdím od své garančky také a jsem maximálně spokojený =D>

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Napsal: 04 čer 2014, 16:24
od mmv
:-D p černohorský je nějaký gárážový specialista co ti udělá i záruční :hyu: opravu ???

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Napsal: 05 čer 2014, 10:00
od pivař
...jěště mě sprdni...díky...
nee...já jsem garančky poslal k ledu a jezdím na všechno k němu a jsem max spokojený :D

garančky od H...... jsou podle mě legalizovaná zlodějna...


pro upřesnění...své Hyundai jsem koupil 3 leté ... s úplně novým ...nevím...asi bych tak 2 garančky absolvoval...to 3 leté má 60000 km a po důklané prohlídce jsem zjistil, že provoz mi lépe zajístí tento servis, než autorizovaný...

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Napsal: 05 čer 2014, 10:44
od rcc
No vida, také přístup. Výrobní vada by se projevila během zákonné záruky a prodlouženou ať si "strčí za klobouk". :-) Auto teď má lepší servis než v autorizovaném a určitě za zlomek ceny. Češi si všeobecně myslí, že autorizovaný servis je záruka kvality. Bohužel to tak není.

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Napsal: 05 čer 2014, 20:44
od airwaves
Když spočtu odhadnuté náklady na záruční opravy a porovnám to s náklady na servisní prohlídky za 100.000km tak jsem násobně v plusu. Doporučuji nedělat ramena, ale raději se znažit tlačit cenu prohlídky dolů.