Stránka 6 z 7

Re: Šrouby na Alu a plechové disky?

Napsal: 03 zář 2013, 19:57
od KADETT
Taže tady jsou: Pod číslem 34 originál Hyundai matice na plecháče a pod číslem 31 matice na ALU. Kužel a kužel...

Re: Šrouby na Alu a plechové disky?

Napsal: 03 zář 2013, 21:25
od OGYN
To osazení na 34 je asi na poklici,takže ty druhé matky 31 poklici "nepřimáčknou " :shock:?

Re: Šrouby na Alu a plechové disky?

Napsal: 03 zář 2013, 21:46
od alarm
je to tak, puklice by nedržali...

Re: Šrouby na Alu a plechové disky?

Napsal: 04 zář 2013, 10:21
od ondraTM
KADETT píše:ondraTM:Zajdi si na NISSAN Club, tam tě vyvedou z tvého omylu.
No to asi těžko, ty matky jsem měl v ruce při každém přezouvání (měnil jsem z plecháčů na elektrony a pokadžý jsem měnil matky - překvapivě nebyly stejný). A ačkoli samozřejmě taky nemám tak přesný oko, abych poznal kouli, tak kužel poznám bezpečně, a ten to fakt nebyl.
Tak mi není jasné, jak by mě mohli na nissan clubu z něčeho vyvádět.

Re: Šrouby na Alu a plechové disky?

Napsal: 08 zář 2013, 10:25
od 69pavel
panove matky na ALU maji tzv vysoky kuzel a na plechace je kulove sedlo
tak jak psal kadet ze to je kuzel a kuzel ..... neni az tak pravda,kuzel to sice je ale kazdy ma jine uhly

Re: Šrouby na Alu a plechové disky?

Napsal: 08 zář 2013, 19:48
od KADETT
Promni si oči a podívej se pořádně na fotku. Je to 60° a 60°. A udělej si v tom jasno. Nejdřív píšeš, že kulové sedlo a pak zase, že kužel s nějakým neznámým úhlem.Vysoký kužel? Kužel na obou matkách má stejnou výšku.

Re: Šrouby na Alu a plechové disky?

Napsal: 08 zář 2013, 20:00
od alarm
Bol som to premerať šublerou. Je to kužel v oboch prípadoch s rovnakými rozmermi. Aj mne sa zdalo, že je to gula, ale nie je. Je to optická ilúzia, a je spôsobená práve tým, že na Alu matici končí kužel a pokračuje šesťhran, ale na plecháči kužel pokračuje valcovou plochou, kde zle vidno prechodovú hranu a budí to dojem gule.

Re: Šrouby na Alu a plechové disky?

Napsal: 10 říj 2014, 14:22
od tknihat
Koukal jsem na origo H. matice na ocel disk a zdají se být hlubší než origo matice z ALU. Bál jsem se, že origo matice z ALU budou mělké na ocel disk a tudíž to nebude 100 % dotažené. Už jsem byl rozhodnutý koupit origo matice za 1600 Kč, ale stále jsem to odkládal a prolézal všechny možné stránky. Na konec zvítězila varianta neorigo matic - OTEVŘENÉ, tím vyloučím nedostatečné dotažení kola. Cena - 15 KČ kus :-). Informoval jsem se i na výše řešený kužel a je to určitě KUŽEL i při neoriginálních ocelovým discích. M12x1,5 kužel, otevřená, klíč 21, výška 25 mm. Prodejce uvádí výrobu ČR a certifikaci TUV - musím jim věřit.

Prodejce na:
http://www.pneumatiky-obchod.cz/matice- ... paign=feed

DNES JSEM JE OSADIL A MYSLÍM SI, ŽE BY STAČILY I KRATŠÍ OTEVŘENÉ MATICE, NĚKDO VÝŠE JE DOPORUČOVAL. TY MOJE JSOU OK, ALE PŘEČNÍVAJÍ ŠROUB. DOTAŽENO A PŘIPRAVENO NA ZIMU A HLAVNĚ, ZA HUBIČKU V POROVNÁNÍ S ORIGO.

Re: Šrouby na Alu a plechové disky?

Napsal: 10 říj 2014, 20:25
od pivař
chlapci a já:


šróby z Hyundaie mi sedí na plech s poklicí na šróby i na alu...oki :D/...tak díky šikmookým [-o< na jedny šróby
jezdím kupodivu zima léto a další zimu... :shock:

Napsal: 10 říj 2014, 20:50
od matysekul
Zůstaly mi originální šrouby i s origo poklicema 15" ,kdyby byl zájem.

Napsal: 11 říj 2014, 00:02
od nulda
Poklice za kolik?

Re: Šrouby na Alu a plechové disky?

Napsal: 11 říj 2014, 13:25
od pivař
šroby beru díky :P

Napsal: 11 říj 2014, 14:06
od matysekul
Nějak se dohodneme. Až dorazíme domů,nafotim a ozvu se.Jen pro jistotu,jsou cca 5 roků v létě jete.

Re: Šrouby na Alu a plechové disky?

Napsal: 16 led 2015, 06:46
od eLucki
Prodam original kola 15, na i30, elektrony, 4 kola, na letnich pneu, Hankook, najeto 18 000 km. Vcetne vsech matic. Pridam k tomu stresni nosice. Cena 7 000 . Duvod, prodej auta. Praha.

http://www.sbazar.cz/7nick7/detail/9354 ... kola-disky

Re: Šrouby na Alu a plechové disky?

Napsal: 30 bře 2017, 15:58
od NASUD
Pánové melete dohromady dvě věci. Kolové šrouby jsou pevně spojeny se skupinou přenosu síly na kola nápravy(hnané) a stejně na nápravě zadní (nepoháněné). Jsou součástí brzdových disků a jsou z pohledu kola zezadu namontovány. Šrouby M12x1,5 mají místo hlavy talířové ploché osazení a tisíci-hran který je adjustuje proti otočení.
Musí se montovat směrem od motoru ven. S těmi pokud nejste automechanici od fochu neuděláte nic. Rozdíl jsou matice. Pro plechové disky mají vystřeďovací plochu takovou aby dotlačila disk na opěrnou plochu. Alu - spíš slitinová kola mají navíc ve středu vymezovací umělou vložku, protože unášecí část kola má ve středu osazení, které odpovídá plechovým diskům. Takže plech jiná matice, Slitinové disky zase jiná matice. Střídám plech na zimu a slitinové na léto

Nazdárek