Stránka 6 z 6

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 11 led 2013, 10:13
od vorlajz
otazkou je,co znamena jet jako dobytek? Ale do omezovace js to netocil ;)

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 11 led 2013, 17:57
od SCiFi
Jen tak hypoteticky, pokud ma motor najeto cca 1000 km, jako predvadeci vuz. Mohou vzniknout nejKe vady ne motoru? 8-)

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 11 led 2013, 19:34
od vorlajz
vady? Myslim, ze to bude ok ;)

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 11 led 2013, 19:57
od nulda
a i kdyby tak je to v zaruce :-)

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 11 led 2013, 23:15
od vorlajz
a to auto je už na značkách? jestli jo, tak ta záruka asi běží od data tý první registrace, hm?

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 14 led 2013, 20:20
od SCiFi
Ano, auto je na značkách, najeto 630km, záruka běží 5 měsíců. Ceníková cena je 340 000Kč za nové. Jedná se o model tricolor+ nějaké pakety :) Ted jen čekáme na peníze s pojišťovny.

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 14 led 2013, 22:08
od vorlajz
tak to je oki... ;) jedná se o hatchback teda? každopádně nějaké podrobnější info o autě by se hodilo... v poslední době tak přemýšlím, jestli jsem radši neměl jít do nového hatchbacku než do do starého CW... ale asi bych ho za ty peníze nepořídil... navíc to CW má přeci jenom větší kufr... hm... :D/

Re: CRASH test naší i30.

Napsal: 04 bře 2013, 19:20
od SCiFi
TAk po dlouhe době jsem zpět, auto slouží najeto dalších 800Km, já sním najezdil takových 50km :-(, není čas, finance jdou také jinam než do benzínu.

První pocit je takový, že je to krásné auto, jak jsem se zamilovaně koukal do první i30, nová je o poznání jiná, nechci tvrdit že krásnější ale jiná, na první pohled více sympatická, jakýkoliv pohled na jakoukoliv část, je nekompromisně neokoukatelná.

Po usednutí za volan nabyjete dojem velkého auto, oproti první i30 je o třídu jinde, prostě luxus, který mi sedí. Vše jak má být, kvalita zpracování taky výše.

Oproti tomu jízdní vlastnosti se mi zas tak moc nelíbí, možná to je ten důvod, proč tak málo najetých kilometrů za volantem. První i30 mne okouzlila, byla to motokára s 80kW motorem, nechala se točit a předla u toho jako kotě. V zatáčkách držela jak přilepená, v sedačkách sem seděl zaraženě bez bočního pohybu.

V nové taková sranda není, podvozek měký ( na druhou stranu krásně tlumí nerovnosti, ale v zatáčkách to už není taková sranda..) Sedačky se mi jeví jako horší, s kratším sedákem, v první i 30 byly bezesporu pohodlnější.

Možná je to zvykem, možná nezajetým autem cca 1500Km,

Rád bych se projel v i30 s dvoulitrovým motorem :hyu: