 .
 .Vzhledem k tomu, že mě auta taky živí, a to z pozice správce autoparku, tak mám opravdu dost podrobnou představu skutečných celkových nákladů na pořízení a provoz auta od jeho zakoupení po jeho prodej. A protože nežiju ve vzduchoprázdnu, tak si tyto údaje "vyměňuji" i s jinými, kteří mají jako součást své práce péči o autopark. Pokud budeme porovnávat opravdu jen náklady a nic jiného do toho tahat nebudeme (vzhled, jak se člověk v autě cítí, tedy neměřitelná data), pak mi nějak není jasné, proč už několik firem v mém okolí odešlo od Škody a Fordu právě k
 , pokud je provoz
 , pokud je provoz  tak drahý a pokles hodnoty oproti Škodě tak velký
 tak drahý a pokles hodnoty oproti Škodě tak velký  .
 .Samozřejmě záleží i na frekvenci obměny, ona je to jiná matematika při prodeji auta po 3-4 letech a jiná po 7-9 letech.


 ).
 ).



 A za ty prachy to proste stoji.
 A za ty prachy to proste stoji.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)


 ].. nicmene tam mam auto klimu, zadni sensory, apod. To tricolor taky nema a to stal snad 330 000,- ( taky cenik. cena beze slev ). Takze cena byla u S proste nizsi s vyssi vybavou.
 ].. nicmene tam mam auto klimu, zadni sensory, apod. To tricolor taky nema a to stal snad 330 000,- ( taky cenik. cena beze slev ). Takze cena byla u S proste nizsi s vyssi vybavou.