Stránka 6 z 8

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 02 úno 2021, 07:41
od idam.i
Vždy ma rozčulovali blbci čo stáli na semafóroch na brzde a svietili mi do ksichtu.Dnes už svietim aj ja. 8-[

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 02 úno 2021, 08:46
od petzl62
Mě vadí, že svítím i když nechci, třeba v módu autoholdu :roll:

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 02 úno 2021, 11:49
od [SK]peter
aj pri autoholde svietim? :) ani som nevedel

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 02 úno 2021, 12:22
od Mr. HYUNDAI
Jo, jo i při AutoHoldu. De iure stojíš na brzdě, tak proto.

Sice mi to nedává ani trochu smysl, ale výrobce zjevně nepočítá s mnou běžně používaným postupem "N" a parkovací brzda (který jsem za poslední 4 roky použil snad 3x :D ). Dnes jsem zastavil u kontejnerů na tříděný odpad a dokud jsem nedal volič do "P", tak se el. ovládané víko kufru prostě neotevřelo :( .
Tímto tedy odvolávám své předchozí tvrzení, zjevně jsem se mýlil. Ale troufám si tvrdit, že mě to asi nedonutí dosavadní zvyk změnit :mrgreen: .

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 02 úno 2021, 13:08
od willy50
Vždycky nadávàm, že mi blbec vypaluje sítnici, no a jak to tady čtu tak výrobci to takto podporují.
Super.
Už jsem párkrát byl tak nasraný že jsem chtěl vystoupit a něco tomu přede mnou říct, ale nejsem moc konfliktní typ.

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 02 úno 2021, 13:29
od Mr. HYUNDAI
Tak já si pamatuju, že blahé paměti TATRA 613-2 rozsvítila zadní brzdová světla po zatažení ruční brzdy, pokud jsi měl zapnuté zapalování :D .

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 02 úno 2021, 13:45
od chipik
Mr. HYUNDAI píše: 02 úno 2021, 12:22 Jo, jo i při AutoHoldu. De iure stojíš na brzdě, tak proto.

Sice mi to nedává ani trochu smysl, ale výrobce zjevně nepočítá s mnou běžně používaným postupem "N" a parkovací brzda (který jsem za poslední 4 roky použil snad 3x :D ). Dnes jsem zastavil u kontejnerů na tříděný odpad a dokud jsem nedal volič do "P", tak se el. ovládané víko kufru prostě neotevřelo :( .
Tímto tedy odvolávám své předchozí tvrzení, zjevně jsem se mýlil. Ale troufám si tvrdit, že mě to asi nedonutí dosavadní zvyk změnit :mrgreen: .
Podle mě stačí nastavit odemknutí vozidla s otevřením dveří u řidiče a ne v poloze P, pak by to mělo fungovat. Osobně jsem to ale nezkoušel, neboť N prakticky vůbec nevolím.

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 02 úno 2021, 14:12
od Mr. HYUNDAI
Pozor - psal jsem o elektricky otevíraných a zavíraných 5. dveřích u Tucsonu! Tak kde není tahle pitomost stačí odemknout a otevřeš kufr bez ohledu na to, co je "zařazeno".

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 02 úno 2021, 15:47
od idam.i
Mr. HYUNDAI píše: 02 úno 2021, 12:22 Jo, jo i při AutoHoldu. De iure stojíš na brzdě, tak proto.

Sice mi to nedává ani trochu smysl, ale výrobce zjevně nepočítá s mnou běžně používaným postupem "N" a parkovací brzda (který jsem za poslední 4 roky použil snad 3x :D ). Dnes jsem zastavil u kontejnerů na tříděný odpad a dokud jsem nedal volič do "P", tak se el. ovládané víko kufru prostě neotevřelo :( .
Tímto tedy odvolávám své předchozí tvrzení, zjevně jsem se mýlil. Ale troufám si tvrdit, že mě to asi nedonutí dosavadní zvyk změnit :mrgreen: .
Tiež ma to zaujímalo,tak som čítal kde čo.A rezultát znel N len na odťah a pod .Buď dať P,alebo D s ručkou čo mi pripadá dosť divné. :-k

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 02 úno 2021, 18:40
od Pampa
Myslim ze to s tym neutralom je len reliktna fobia z prevodoviek s variatorom. U variatoru je to samozrejme killer, lebo po znovuzaradeni sa dostane variator do takeho sklzu ze sa proste moze rozsypat. U dvojspojky to funguje uplne rovnako ako u normalnej radickovej prevodovky. Keby mu to nejako skodilo, nemali by sme plachtenie zeano :- ))

To samozrejme neznamena ze jazdenie na N zmysel ma, ani na normalnom aute prakticky na neutral nepojdem, vynimkou je tiahly kopec kde viem ze 2 km nebudem ani pridavat ani brzdit. V momente ak potrebujem jedno alebo druhe nema tam neutral co robit.

A co sa tyka toho stania na brzde. Ano jasne, ak mam D alebo cokolvek (napriklad 1 na manuale) tak dvojspojka vypne. Takze tam fakticky neutral je. To mozem urobit aj s radickou, proste stojim na spojke a na brzde. Cim si ale nicim lozisko spojky (cely cas je pod tlakom). U dvojspojky je spojka urobena inak, fakticky je ta spojka jedna ale ma 3 polohy - jedna polka, druha polka a odpojene medzi tym. Cize tam sa pocita s tym se je stale na niektorej strane a nema s takym sposobom pouzivania problem, proste je na taky modus prace dimenzovana. Takze je to fakticky jedno ci tam dam hold, stojim na brzde aleno dam N a stojim na brzde.

... ale teda na svoje triko by som nastartovane auto v Dcku na holde fakt neopustil. 1/ vobec by som nastartovane auto nenechaval. 2/ ked uz by to bolo z nejakeho dovodu nevyhnutne, tak tam urcite dam Pcko so je vlastne zase len to iste, ale tam ma istotu ze prevodovku mam mechanicky uzamknutu.

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 02 úno 2021, 21:31
od redis
Ja som to teda testoval a pokial mam Dcko a hold, tak pri otvoreni dveri vodica mi to automaticky zatiahne elektronicku parkovaciu brzdu, takze na holde sa to auto ani neda opustit.

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 09 dub 2021, 07:06
od Pata.87
I u mt a aktivnim autoholdu kdyz otevres dvere ridice se sama zatahne rucni brzda. Fajn vec pro zapometlive :-)

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 09 dub 2021, 08:53
od snike
petzl62 píše: 02 úno 2021, 08:46 Mě vadí, že svítím i když nechci, třeba v módu autoholdu :roll:
Když v aktivovaném módu Autohold stiskneš elektrickou parkovací brzdu, tak brzdové světlo přestane svítit :wink: Když stojím v noci v koloně, tak do dělám, abych ulevil očím tomu za mnou.

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 09 dub 2021, 18:25
od petzl62
Ha, teď jsem tě pochopil... musím zkusit. To by bylo super :D/ [-o<

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 09 dub 2021, 18:32
od Mr. HYUNDAI
Já taky!