Stránka 52 z 80

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 04 črc 2018, 20:59
od Chasnik
Regolo: eNko má filtr pevných částic?? Možná ten jejich olej splňuje i jiné parametry, ale specifikace ACEA C2/C3, kterou se ohání servis na faktuře, se týká motorů s DPF/GPF :wink:

Ale je možné, že ten olej třeba splňuje i A3, akorát to tam není napsáno. Ale není to poprvé, co má servis řečí jak opica blech o přineseném oleji a přitom se ukáže, že v tom sami mají hokej...

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 05 črc 2018, 22:00
od Regolo
Tak o filtru pevnych castic nic nevim, myslim, ze ne to tam maji davat nekde od leta, moje auto je z brezna. Auto ma pekny zvuk spise v malych rychlostech, mam prece to vzacne normalni N, FPC se ma ten zvuk prave vice pohlcovat.
Tak ten tempomat se zda ze projevuje mozna i u standardnich motoru, ale litrovy T-GDI mne to nedelal, 1,4 T-GDI jsem mel puceny jen ten predvadeci a automatem taky se nepamatuji. Co ostatni N-kace, mate to taky?
Dnesni cesta byla dobra, sjel jsem z dalnici na 145 a pokracoval po okreskach az do Zell am See. O rychlosti to neni, jsou to same zatacky a pomalejsi auta a predjet da bezpecne jen v par mistech, zkusim upravit par videi, ale je to jen cesta z kamery, pohled na pristroje neni.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 06 črc 2018, 17:06
od Chasnik
V Rakousku tu autokameru radši nepoužívej, pravidla pro její používání jsou jiná než u nás.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 06 črc 2018, 22:47
od Regolo
Tak jsem jiz v Italii, zitra zajizdka do Slovinska podle reky Soča, pak uz jen Bibione a auto bude spise odpocivat a ja taky.
V Rakousku hodne prselo a byla mlha, takze Grossglockner nekde priste, davat 36 Euro jen za pocit jizdy a na mokre silnici... A rodina taky byla celkem proti.
Par hezkych zatacek jsem stejne zazil na ceste po 108 a hlavne po 111 dal na Villach, tam se ale prepletl kamion a jen se pomalu tahlo. Auto jelo dobre i do kopce, zase co se tyce rychlosti tak slo pridat jen na rovnych usecich, kterych pochopitelne na teto ceste je malo. Celkem spotreba byla na prvnich cca 620 km z Cech do Mittersillu, kde jsme spali, 8,5 l, a dnesni kratsi cesta do Tarvisia v Italii taky tak, nahoru pochopitelne cca za 13, ale pak zase dolu, tak se to zase srovna. Kvalita silnic az na male vyjimky je dobra a neni to dalnice se spousty aut, takze velmi si mi libilo, a te kilometry navic za to stoji.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 07 črc 2018, 21:27
od Axel.Foley
Regolo: Užívej dovolenou.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 08 črc 2018, 08:24
od Regolo
Tak uz jsme na miste v Bibione. Cesta Slovinskem byla krasna, vydarilo se pocasi, uplny opak od mlhaveho a destiveho Rakouska.
Tady jsem poprve vazne litoval ze nemam Performance. Tem hlucnym motorkam jsem vykonove stacil, akurat jsem nemohl jiz odpovedet patricnym zvukovym projevem.
Ten cenovy rozdil uz je smesny i kdyz ja by z toho bral jen vyfuk a diferencial. Ale zase to zdrazili, ted jiz pohodli ceni vice nez vykon. Kozene sedacky jiz za priplatek vetsi nez cenovy rozdil za vykon. Jeste ze nechali navigaci v cene.
Ale na rozdil treba od Ruska tady jiz N mame tam jen koukaji jak to jezdi po reklamnich panelech na MS 2018, v nabidce to jedte nemaji. Ale maji jiz aspon Stinger. Videl jsem recenzi kde recenzent napred chvalil zvukovy projev a pak zjistil, ze je to jen uvnitr. Motor byl podobny jako muj a pak to dokonce Stinger nestacil ani na Superba 2.0 TSI. Stinger taky myslim delal Biermann tak je to trochu podivny, ze luxusnejsi sportovni vuz od stejneho vyrobce ma to jinak.
Tak zbyly MS jiz budu fandit jen fotbalu, tipuji Anglii na mistra. Tam N maji moc radi. Tak kdyz saji gola a N stylove projede na panelech za brankou...

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 08 črc 2018, 16:12
od Borek
Motor 2,0t-gdi-202kW,se dělá už roky a roky(minimálně od roku 2012).Ale ve Stingru,stejně jako v Hyundai Genesis Coupe je brán jako základní/podřadný.MOTORY začínají až u V6 :!: :D
Mimochodem,Stinger se u nás už nějakou dobu prodává(a úspěšně,+- před měsícem jsem se díval,že už se tady prodalo 18ks).Parádní auto,výbava i technika.Za mě,je to bezkonkurenčně to nejlepší,co tady Kia/ :hyu: prodává.Technicky i cena/výkon.
Drtivá většina kupuje Kiu Stinger s 4x4 3,3V6 turbo (275kW) a :hyu: Genesis Coupe s 3,8V6 atmosférou (260kW)-samozřejmě s mech. samosvorem v základu a ne pouze el.náhražkou. 8)

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 08 črc 2018, 17:16
od Regolo
Ohledne Stingru souhlasim ze V6 je ten speavny motor pro toto auto, ja jsem ale psal o porovnani "srovnatelnych" motoru ve Stingeru a v Superbu ktere byly srovnavany. A pokud Stingeru se prodalo celkem 18, tak jen v Butovicech prodali jiz 15 N s "podradnym" 2 l motorem [-X :hyu: Motor v zakladnim Stingeru jako v N ne v N performance, tedy ani 202 kw tam neni a taky je to automat. V Rusku urcite OK, tam s mechanikou upadne leva noha v zaspach, ale v Evrope jiz asi ne. Jedine co by mohli alespon castecne dat ze Stingeru do N tak je to interier, ale pak by cena byla hned na urovni te dnesni.
Myslim, ze kazdy vybira dle svych potreb a penezenky. Stinger je o tridu vys ale mel by byt asi i lepsi ve vsem, coz treba ten opravdovy a ne jen umely zvuk v podstate stejneho motoru.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 09 črc 2018, 08:53
od reprak
Regolo píše:V sobotu 30.06, jsem taky daval auto na garancni prohlidku po 10 000 km v Butovicich. Jelikoz jsem pozde precetl zpravu od Repraku tak olej byl ze servisu. Alespon jsem se domluvil na priste, ze opravdu je mozny privezt vlastni olej stejne znacky a typu, ze jeste mam Vas, konkretne Repraka, skutecne jmeno jsem tak nejak vedel, mame oba stejneho prodejce. Fotku faktury prikladam. Dali mi i nejakou slevu na olej, pry ale priste bez ni, tak to tedy trochu nechapu, vlastni olej jde, ale dat odpovidajici slevu aby clovek to nemusel resit, tak to ne. Jelikoz mne rekli, ze puvodne uvazovana vymena po 15 000km pada a bude po 10 000 km, tak tedy prejdu na vlastni olej od Shellu i s praci to neni ani cena jedne nadrze + projizdka do Prahy jednu za 4-5 mesicu, to jde.

Celkem jednani bylo solidni, napriklad skrtli mne cenu za serizeni geometrie. Ja jsem totiz po "vzoru" Deegra trochu poskodil jeden disk a byl mne meneny, cca po 8500 km v servisu v Teplicich, alespon jsme mel pripojisteni rafku a pneu bez spoluucasti, takze pouceni na priste ale alespon to tak neboli. Tam mne udelali i geometrii, kterou mne tedy v Butovicich udelali znovu i po upozorneni, ze ji jiz mam. Pri placeni tedy byla stornovana.
Dale jsem resil jednu zalezitost s tempomatem, o ktere jsem jiz psal. Pokud jedu na tempomat napriklad 100 km/h, zrychlim pedalem plynu, pak pedal plynu pustum, auto zacne spomalovat, ale tesne u nastaveneho limitu trochu zrychli a tedy cukne. Je to docela znatelny. U predchoziho 1.6 GDI nebo Fastback 1.0 TGDI, co jsem mel puceny to nedela. Servis nic nezaznamenal mam to pry sledovat, ale prodejce tvrdi, ze u silnych motoru je to normalni vec, ktera u beznych se neprojevuje. Mne se to nezda a i Deegr psal, ze nic takoveho nepozoroval. Tak pokud by nekdo z Vas by to mohl zkusit a napsat jsem na forum, byl bych vdecny.

Zitra vyrazime s rodinou do Italii se zastavkami v Rakousku a na severu Italie, tak mne cekaji alpske cesty s peknymi zatacakami a stridanim prevyseni po Rakousku, Slovinsku a Italii. :D/

K tomu tempomatu, mám naprosto to samé, na tempomat jezdím cca 500-600km týdně, takže moc dobře vím, jak to cuká když přejde z brzdění motorem do tahu :-D Nepříjemné to je, o tom žádná, ale imho vlastnost - podle mě za to může zejména dvouhmotový setrvačník, který je i pěkně slyšet když popojíždím na jedničku například při parkování.

Měl jsem to samé i u Mazdy CX-7 2.3 DISI 190kW 4x4, tak si s tím už nelámu hlavu.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 09 črc 2018, 09:04
od reprak
O víkendu v sobotu jsem se vecpal na trackay v Sosnové - jednalo se o 3. podnik MX-5 cupu :-)

Příjemných 50 koleček padlo, asi 2-3 mm vzorku na předních pneu zmizelo noo :-D Najeto lehce přes 50km se spotřebou okolo 40 litrů na 100km. Zpocenej jak dveře od chlíva, helma totálně promočená potem, ale byl jsem spokojenej jak malý dítě s úsměvem od ucha k uchu :-D :-D Hlavně slušně unavenej, nezdá se to, opravdu je to sport v pravém slova smyslu :-D

Byli jsme tam pouze 2 Nka, oba v micro grey barvě.

Pár fotek zde na mém FB:
https://www.facebook.com/oracleus/posts ... 0787774775


PS: Po cestě na Sosnovou mě před Novým Borem sebrali policajti z protisměru, naměřili 133 kmh na 90.... takže po 3 letech co jsem je nepotkal mám opět roční podmínku :-( Takže v obci do 70kmh a mimo obec do 120kmh, abych byl v suchu... Jako, čekal jsem to, ale nějak ne tak brzy (necelých 6 týdnů co mám Nko) :-D

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 09 črc 2018, 12:16
od Axel.Foley
Je fajn, že jsi si užil okruh. Nešlo by dát pár fotek sem? Xichtoknihu nepoužívám a nemám rád.

Švestky zamrzí...

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 09 črc 2018, 14:01
od reprak
Axel.Foley píše:Je fajn, že jsi si užil okruh. Nešlo by dát pár fotek sem? Xichtoknihu nepoužívám a nemám rád.

Švestky zamrzí...
Je to verejny prispevek, vse uvidis i bez prihlaseni/uctu na FB, staci se prokliknout.

PS: Tady je fakt vopruz neco nahravat... IMG odkaz na fotku me sikanuje za rozliseni a nahrat jako soubor to taky nemuzu protoze vysoke rozliseni nez nejake komunisticke co to chce... pritom to forum by si to mohlo zmensit na pozadovane rozmery.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 11 črc 2018, 19:07
od Chasnik
Já používám imgbb, rozhraní vytvoří přímo BB kód do fóra, kde je malá fotka s odkazem na větší obrázek.

Obrázek

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 19 črc 2018, 10:40
od Mr. HYUNDAI

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 19 črc 2018, 10:50
od Tudy
The Hyundai i30 N Line will be available with the 1.4-litre T-GDI petrol engine with 140 PS.

Tak to je zklamání, změny jsou pouze kosmetické (vzhled), mohli tam dát alespoň 1.6 T-GDi naladěnou na 170-190 PS.