Stránka 53 z 66
Re: Foto Vašich i30
Napsal: 10 čer 2010, 21:42
od Radim Brožek
saldy píše:To jako opravdu někdo chodí při výběru auta s metrem a honí cenťáky?

No jak vidíš tak chodí

Vybírali jsme mezi zmíněnými vozy a u kombíka mě hold kufr zajímal. Tj. šířka vstupního otvoru a délka. Jak jsem psal, každá automobilka počítá litry jinak a tohle mi připadlo jako nejlepší srovnávací kritérium. +/- centrimetr jsem samozřejmě neřešil, ale mít nakládací hranu širokou 95 nebo 120 už je rozdíl.
Re: Foto Vašich i30
Napsal: 10 čer 2010, 22:17
od venousek
Hardcam píše:Ty jo, celozatmavenej kombajn...no hodne dobry

Ony ty fólie jsou ve skutečnosti světlejší, než na fotce, na předku je něco úplně světlýho (pššš...

)... Ale jsem spokojenej, jsou to Bruxafoly, to nejlepší, co na trhu je...
Re: Foto Vašich i30
Napsal: 10 čer 2010, 22:33
od Hardcam
ak kdyz delas v oboru, tak vis, co si dat. My s matyskem mame co? Myslim, ze Llumar...ale stejne je v aute vedro jak v...no vsak vis.
Re: Foto Vašich i30
Napsal: 10 čer 2010, 22:57
od venousek
No právě, Lumar jsou sračky. Ten nejsvětlejší Bruxafol eliminuje tuším 80 % IR záření, tedy tepla...
Re: Foto Vašich i30
Napsal: 11 čer 2010, 13:32
od mechoun
Lumar nebo Bruxafol je úplně jedno. Fyzikální zákony neochčijou, protože jsou prostě více či méně ČERNÝ, a to je ten problém. Teplo neodrazí, ale vstřebají do sebe, čili do interiéru auta a seš na tom hůř, než s normálním sklem. Škoda, že na tento reklamní boom halda lidí naletí.
Jediný, co by fungovalo na odraz tepla, jsou zrcadlové folie - taky existují. Zevnitř ven vidíš cca 99%, zvenku dovnitř 1%. Prostě já černé folie vůbec nemusím, vyhozený prachy.
Re: Foto Vašich i30
Napsal: 11 čer 2010, 13:54
od alarm
Nikdy som fólie nemal, ale ako teoretik sa priklaňam k názoru mechouna.
Ak postavíte vedla seba dve autá, jedno biele a jedno napr. tmavomodré a vonku je okolo nuly, tak na bielom sú zamrznutá okná, na tmavomodrom nie. Odskúšané.
Re: Foto Vašich i30
Napsal: 11 čer 2010, 13:57
od mechoun
Anebo: kup si do kvartýru dvojbarevné žaluzie, černá - bílá: V létě můžeš chladit otočením bílé strany ven, v zimě můžeš topit otočením černé strany ven.
Re: Foto Vašich i30
Napsal: 11 čer 2010, 14:39
od venousek
Mechoune, Lumary se vyrábějí napařováním jedné kovové vrstvy kovu, zatímco Bruxafoly sputterováním čtrnácti vrstev. Právě ten kov je to, co teplo odráží i bez toho, aby byla fólie zrcadlová. A co myslíš, že je lepší - jedna vrstva nebo čtrnáct vrstev? Ty vycházíš z předpokladu, že to je jenom zatmavená fólie, aniž bys o jejich výrobě něco věděl. Ještě mi chceš tvrdit, že to je to samé?
Tak v tom případě věz, že jsme to v práci měřili. Jednoduchá metoda. Jedna půlka skla s nalepenou fólií, druhá půlka bez ní. Infračervená lampa (teplo) a měřidlo. A představ si - blokace tepla o 80 % u Bruxafolu. pokud se chceš přesvědčit na vlastní oči, domluvím ti předváděčku i s měřením na adrese Safex, Ďáblická 965/2H, Praha 8.
Re: Foto Vašich i30
Napsal: 11 čer 2010, 15:58
od Hardcam
Zbytecne silne vyrazy, myslim. Vsadim se, ze v tvem aute bude na volnem prostranstvi uplne stejne nedychatelno. Uz jsem mel i 3M a tohle neochcijes, jen lehce potlacis. Neverim, ze bys zrovna v dnesni den mel v aute chladek po petihodinovym stani na parkovisti. Ale rad se presvedcim.
Re: Foto Vašich i30
Napsal: 11 čer 2010, 16:51
od venousek
Jak vidím, došlo tu k naprostýmu nepochopení funkce protislunečních fólií.
Ty jsou tři:
1) Estetická funkce - je jedno co zvolíš, pokud to je dobře nalepené.
2) Aby bylo do auta míň vidět - dtto
3) Ochrana posádky před teplem. Takže fólie neslouží k "chlazení" vozu na sluníčku při dlouhém stání. Hlavním účelem je pomáhání tvorby pohody na palubě během jízdy. Když pojedeš na sluníčku, tak to na tebe bude pálit - nejhůř, když svítí z levé strany. Sice máš klimatizaci, ale sluníčko na tebe, potažmo na pasažéry vzadu svítí pořád. Sluneční záření má tři složky - UV (kvůli němu hnědá barva jako u slunečních brýlí), viditelné světlo (střední vlnové délky) a IR záření neboli teplo. To co tě za jízdy pálí do ruky, je právě IR. A právě to kvalitní fólie odfiltruje z osmdesáti procent. Abych měl v autě po pětihodinovém stání chládek, potřeboval bych fólii se stoprocentním filtrem, navíc i na předním skle.
Takže shrnutí - fólie není na autě proto, aby v něm byl po dlouhém stání chládek, ale aby v něm byla lepší pohoda za jízdy, kdy posádka sedí u oken. Pokud někdo tvrdí něco jiného, lže.
Re: Foto Vašich i30
Napsal: 11 čer 2010, 17:27
od Hardcam
V tom pripade me folie plni funci skvele. Jakmile vyvetram a auto trochu vychladim, se slinickem nemam nejmensi problem.
Re: Foto Vašich i30
Napsal: 11 čer 2010, 17:37
od venousek
Neříkám, že to je problém. I ten Lumar vezme nějakých 40-50 %, což bohatě stačí. Jen ať mi probůh nikdo netvrdí, že mezi Llumarem a Bruxsafolem za dvounásobek ceny není rozdíl...
Navíc někdo, kdo evidentně sluneční fólie viděl z rychlíku.
Re: Foto Vašich i30
Napsal: 11 čer 2010, 17:41
od Hardcam
Kolik vyjde kombik Bruxsafolem? Myslim normalniho smrtelnika.
Re: Foto Vašich i30
Napsal: 11 čer 2010, 17:43
od Hardcam
Uz jsem si neco nasel:
http://www.autofoliebruxsafol.cz/cs/cenik-tonovani
za dvojnasobe to teda zrovna neni

Re: Foto Vašich i30
Napsal: 11 čer 2010, 17:45
od venousek
Fólie tvoří sotva třetinu ceny, zbytek stojí práce... A ta je stejná u všech fólií...