BENZÍN vs. DIESEL

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Hardcam »

Souhlasim s Vildou, proti starymu Accentu by pravdepodobne jakykoliv Hyundai po roce 2003 byl rozdil "jako prase".
Mel jsem vlek zaprahly za leccim, at to byl Transporter, Superb nebo Fabie, ale na kazdym aute to bylo znat. Neverim tomu, ze kdyz za Accenta zaprahnes 400kg, tak se bude tvarit ze nic nevi. Ale chapu, ze mas z auta radost a ta dela svoje, ja ty auta mel jen pujceny :)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7958
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Mexican »

Vilda píše:Srovnávat 11 let starou 1.3ku v benzínu s moderním comonrailem, se mi nezdá moc objektivní .... spíš bych řekl, že vůbec [-X posadil bych tě do svý 1.6ky, která má srovnatelný výkon s Tvojí 1.5kou a mám takový pocit, že by se ti rychle začalo zdát, že CRDíčko zas tak výkonný neni .... chlapci trochu soudnosti by to chtělo a srovnávejte se srovnatelným ... na ne pravěk se součastností :idea:
no ked sme uz pri toim, tak prakticky rovnako "vykonne" je .. ale je fakt ze je tazsie a tak pomer kilo na KW je iny (vyhodnejsi pre 1,6 benzin). Treeba vsak aj poznamenat, ze ta 1,3 v Accente mala 63kW a co sa tyka hmostnoti a prevodovky je s nou zrejme lepsie zvezenie nez s 1,4 z 2007-2010. Uz len ten hmostnostny rozdiel plus vseliake tie EURO ombedzenia. takze porovnava, nechajte ho nech sa vyjadri. Je to jeho pravo, je to jeho skusenst. Beztak vacsina z nas do Accenta prestupila z niecoho horsieho (starsieho)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Engineer »

Mozem posudit stary a novy accent... 1.3 12V mala pochopitelne lepsi zatah ako 1.4 16V. Samozrejme aj spotreba bola Prijatelnejsia a menej nachylna na kolisanie... 16V treba tocit tocit tocit. U mna vychadza lepsie 1.3.
Na morave 2008 som na letisku dosahoval vyssie rychlosti ako Accenty MC...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Georges
**
Příspěvky: 339
Registrován: 05 bře 2009, 15:16

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Georges »

Vildo, já s tebou samozřejmě taky souhlasím, že to moje srovnání trošku pokulhává. Měl jsem možnost koupit Accenta 1.4 benzín,stáří 2 roky, nicméně ve srovnání s mojí starou 1.3 jsem moc velký rozdíl neshledal. Proto jsem šel do CRDi. Zatím nelituji. CRDi taky nebylo nové, mělo najeto 50 000 km a stáří taky 2 roky. Přidal jsem tedy svůj příspěvek k tématu BENZÍN vs DIESEL.
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1469
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od JoKo »

no mozem porovnavat accenta mc a lc. lc facelift 1.3 12v 62kW elegance vs. 1.4 16v 71kW . na starom accente som nabehal cca 40 000km a este teraz sa donho posadim a obcas si s nim zajazdim...
lc sa nehrabe nicim na mc. jedine, ak niekomu vyhovuje nizsi posed, ale to je asi tak vsetko. ci uz motorovo, podvozkovo, alebo pocitovo mc vedie. 1.3 12v menej pruzna, pocut ju viacej, citit kazdu osobu navyse... klimu pri predbiehani treba vypinat... presnost radenia oproti mc je v lc ovela horsia, podvozkovo az tak velmi lc nezaostava... riadenie je preposilovane {oproti mc}, menej presne... normalne si musim niekolko prvych kilometrov zvykat, ze ako vytocit volantom... ergonomia horsia..
vo svojej dobe bolo lc fajn auto, najma ak zoberieme cenu, ale dnes uz zaostava... takisto ako zaostava mc oproti sucasnym novym konkurentom...
hyundai mc generaciou urobil jednoznacny krok vpred.
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Engineer »

Súhlasím, pár detailami ale ja doplním k mojmu: Nízky posed mi vyhovoval, sedadlá boli na LC pohodlnejšie ako na MC.
Klimatizáciu som nemal - nemal som ju kedy zapínať :mrgreen:. Na MC klímu zapínam na prevetrania a v nevyhnutných situáciách pri dlhších cestách a v zime na odmlženie skla.
U mňa bol posilovač tuhší, MC mi príde preposilované!
Podvozok lepší u LC! (ale môže to byť spôsobené rozdielom tlmenia po použití HR pužín u obidvoch modeloch...)
A svetlá? Na MC je to jedna veľká tragédia... Night Breaker plus to síce troška vykompenzovali, ale naozaj troška ](*,)

Porovnávam stav 5 ročného LC a stav už skoro 5 ročného MC v tej dobe.

K dieselu: Nemám nutkanie ísť k dieselu, pohrám sa s ním na firemných autách (Octavia III. 2011 a Transporter 2011) ale vzhľadom na nájazd (+-20 000km ročne) a "kvalitu" našej nafty a benzínu mi stále vychádza lepšie benzín...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od 69pavel »

no srovnanate hrusky s jabky, pokud chces srovnavat dielsa tak muzes treba porovnat naseho Accenta 1.5crdi treba stim prasatem z nemecka TDI96KW,dam mu pohulit nebot vykon-vaha ma Accent lepsi jak to nemecke prase. i kdyz na druhou stranu zase to nemecke prase ma vetsi maximalku ale to je dane kroutakem toho prasete a objemem. toz asi takhle, nicmene na benzin 1.6 jak ma Vilda se neda dopustit,kone jsou cititi hned pri narustu(seslapnuti plynu)
oproti dieslu naseho1.5 kdy accelerace je o neco zpozdena,i kdyz treba po nacipovani toto se eliminuje,takze to bude vecne dilema a diskutabilni,spis by chtelo polozit otazku a nasledne odpovedi k tomu jak jsou vykonne seriove vozu co opusteji vyrobu, v porovnani s jinymi auty treba spotreba je porad mensi nez jine automobilky i kdyz vykonove jsou na tom stejne, kdyz nekomu reknu ze jezdim ted v zime po meste(doslova jak prase-kdy nikdo na me netroubi a nepredjizdi) pod 6 litru tak kazdy me ma za vola, na tyden jsem pujcil kamosovi auticko a neveril svym ocim,byl pod 6 litry a to honil, on s Oktavkou(DAS AUTO) toto nikdy neudelal,takze pote si kazdy musi udelat svuj vlastni nazor, ja nikomu svuj nenutim ,mi staci me poznatky a pokud nekdo ma zajem tak si prebere potrebne k svemu ,kdo ne ma svoji hlavu a bud mlit svou a toho nema cenu presvedcovat. tot asi tak
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
Martun
Moderátor
Příspěvky: 4475
Registrován: 28 pro 2008, 22:53
Bydliště: Teplice

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Martun »

Pánové, celý ten nesmysl jsem smazal. A uživateli "carusel" jsem to vysvětlil do SZ.. Už to byly dvě strany ... [-o<
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW

prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“