Stránka 56 z 58

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 27 říj 2022, 21:27
od ramon302010
Tak môj problém vyriešený, servis na záruku vymenil všetky ventily, sedlá ventilov, nasávanie, turbo a kopec tesnení.....
Motor prestal cukať, je vraj zbavený karbónu a ja lejen pri každom tankovaní VIF. Auto pekne ožilo a ja dúfam, že poskončení záruky, čo je od dnes o týždeň sa nič väčšie nepokazí.
Inak auto bolo v servise necelé 2 týždne.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 28 říj 2022, 09:06
od idam.i
Gratulujem a uvažoval by som čo ďalej?

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 28 říj 2022, 14:23
od i30mpact
Rychle se toho zbavit. ;) Nebo radikálně změnit způsob jízdy.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 28 říj 2022, 15:47
od slabostka
páni nejako sa to s tými generálkami motorov sype... alebo sa mi to len zdá?

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 28 říj 2022, 17:03
od idam.i
Už som tu kuvikal,no dostal som po čumáku. :mrgreen:
Mám pociť že 1,4TGDi nebude zrovna "držák." :(

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 28 říj 2022, 17:50
od RBarta
"Zdravím, tak si představte, při 63000km při poslední garančce teď mi zjistili olej v sání. Shodli se na tom, že je to turbem a budou měnit celé turbo. Ovšem problém je, že není skladem a bude až v lednu !"

Aktualizace mého příspěvku: Takže napřed turbo až v lednu jiná možnost vyloučena. Najednou turbo dorazilo, už je prý namontované a auto připravené k vyzvednutí. Co myslíte, mám se bát, že je vymontovaný z nějakého starého/jiného vozidla a není nové ? Dá se to zjistit ? Trochu mě to vrtá v hlavě....

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 28 říj 2022, 17:58
od petzl62
Myslím, že vše- nebo skoro vše, bude o mezičlánku sedadlo- pedály.
Protože já s tím motorem neměl až na drobnosti víc jak 180tis.km problém. Ale DCT, tehdy ještě VERVA 100 a VIF neustále.
Další podíl, podle mne je zvýšený podíl biosraček v palivu #-o . A styl jízd. Příměstké krátké trasy, bez delších cest nad 100km tomuhle typu motorů opravdu nesvědčí, pokud se neupraví servisní interval. :-k #-o

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 28 říj 2022, 18:01
od petzl62
RBarta píše: 28 říj 2022, 17:50 "Zdravím, tak si představte, při 63000km při poslední garančce teď mi zjistili olej v sání. Shodli se na tom, že je to turbem a budou měnit celé turbo. Ovšem problém je, že není skladem a bude až v lednu !"

Aktualizace mého příspěvku: Takže napřed turbo až v lednu jiná možnost vyloučena. Najednou turbo dorazilo, už je prý namontované a auto připravené k vyzvednutí. Co myslíte, mám se bát, že je vymontovaný z nějakého starého/jiného vozidla a není nové ? Dá se to zjistit ? Trochu mě to vrtá v hlavě....
Možné je všechno, ale nemyslím si(doufám), že by si tohle autorizák dovolil. :shock: [-o<

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 28 říj 2022, 18:13
od idam.i
petzl62 píše: 28 říj 2022, 17:58 Myslím, že vše- nebo skoro vše, bude o mezičlánku sedadlo- pedály.
Protože já s tím motorem neměl až na drobnosti víc jak 180tis.km problém. Ale DCT, tehdy ještě VERVA 100 a VIF neustále.
Další podíl, podle mne je zvýšený podíl biosraček v palivu #-o . A styl jízd. Příměstké krátké trasy, bez delších cest nad 100km tomuhle typu motorů opravdu nesvědčí, pokud se neupraví servisní interval. :-k #-o
Kamaráde keby každy pristupoval k autám ako ty,tak polovicu servisou môžu zavrieť.Bohužial či pre nich vďaka bohu väčšina ľudí s auto zaobchádza ako s mikrovlnkou.
Zapnu použiju,vypnu a pokial funguje moc nerieši. 8-[
Sem chodí práve väčšinou takí čo ich auta bavia. :lol:

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 28 říj 2022, 18:50
od i30mpact
idam.i píše: 28 říj 2022, 17:03 Už som tu kuvikal,no dostal som po čumáku. :mrgreen:
Mám pociť že 1,4TGDi nebude zrovna "držák." :(
Je to přímovstřik, vyžaduje to určitou péči a zacházení.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 29 říj 2022, 07:15
od Jarry
Pokud si dobře pamatuju, tak jeden uživatel přesně popsal proč u 1.4 odchazaju turba.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 29 říj 2022, 09:06
od slabostka
... lebo ich zle navrhli a alebo zle poskladali...

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 31 říj 2022, 14:55
od ramon302010
Ja osobne som nikde nenašiel info, že do nádrže treba liať aj niečo iné ako benzín. Aspoň výrobca to nikde neudáva. Ak sa mýlim, opravte ma. Takže ja som po servise začal okamžite používať VIF. Pritom to nie je ani drahé, ani zložité. Len pripomínam, že tankujem výlučne E5 benzín v zahraničí na veľkých pumpách a jazdím prevažne dlhé trasy. Po meste a okolí jazdíme skoro výhradne druhým autom.
Takže ak sa s týmto motorom dá najazdiť 180t km bez poruchy, tak ten špeciálny spôsob jazdenia, alebo starostlivosti o auto mal byť niekde
zaznamenaný a majiteľ auta naň upozornený. Asi preto teraz takéto opravy riešia záručne.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 31 říj 2022, 18:22
od slabostka
lenže VIF nevyrieši celý problém - sacie ventily sa budú zanášať beztak.... a zapečeným stieracým krúžkom sa možno dá predísť skrátením výmenného intervalu. Ak je ale motor nahovno navrhnutý tak všetky tieto barličky problém len čiastočne oddialia.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 31 říj 2022, 21:43
od clifftorr
Tyhle problémy se vyskytují pouze u 1.4 ? 1.0 je lépe řešena ?