Protože se tam vyskytuje zmínka o nepříjemném zvukovém projevu a i o vibracích, chtěl bych se především zeptat někoho, kdo I30 s tímhle motorem má - Mr. hyundai
 doufám že se vyjádří a posoudí jak to s tím moterm vlastně je.  Kdysi , když jsem prodával ještě Suzuki tak jsme dost často jezdil s Altem ev. Splashem - v obou byl tříhrnek litrový ale bez turba....  samo zvuk byl trochu hrubší, ale vibrací jsem si nevšiml - jedná se o opravdu levná auta, tak bych se až tak nedivil, ale opravdu tam vibrace nebyly narozdíl třeba od Fabie, tam ten tříhrnek dělal opravdu psí kusy....  poprvé jsem do té fabie sednul a natočil a povídám kolegyni tobě to jde na 3 válce a ona vždyť je to 3-válec
  doufám že se vyjádří a posoudí jak to s tím moterm vlastně je.  Kdysi , když jsem prodával ještě Suzuki tak jsme dost často jezdil s Altem ev. Splashem - v obou byl tříhrnek litrový ale bez turba....  samo zvuk byl trochu hrubší, ale vibrací jsem si nevšiml - jedná se o opravdu levná auta, tak bych se až tak nedivil, ale opravdu tam vibrace nebyly narozdíl třeba od Fabie, tam ten tříhrnek dělal opravdu psí kusy....  poprvé jsem do té fabie sednul a natočil a povídám kolegyni tobě to jde na 3 válce a ona vždyť je to 3-válec   ale choval se jako 4-válec, když jde na 3
 ale choval se jako 4-válec, když jde na 3   
 no a tady je zmínka o I30 kombi: https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 590604f2e/



 ?
 ? . V přímém porovnání se čtyřválcem na volnoběh nervóznější projev zaznamenáš, ale není to stav, který předváděla HaŤaPka. Zvuk je otázka naladění sluchu, mně se ten "naštvanej" zvuk pod plynem líbí, což ale neznamená, že se musí líbit každému. Největší problém všech těhle pisálků je neschopnost posuzovat každé auto podle toho kam na trhu míří a jak bude používáno. Prostě a jednoduše 1,0 T-GDi není motor na permanentní jízdní styl "pila", k tomu jsou jiné motory (myšleno obecně). Z tohoto stále častějšího hodnocení nehodnotitelného znám aktuálně jedinou čestnou výjimku - Honza Koubek, který kdysi psal do Autocaru a teď má na Streamu Meziplyn. Mimochodem speciální díl jak správně sedět za volantem by se měl v autoškolách promítat dokolečka povinně
 . V přímém porovnání se čtyřválcem na volnoběh nervóznější projev zaznamenáš, ale není to stav, který předváděla HaŤaPka. Zvuk je otázka naladění sluchu, mně se ten "naštvanej" zvuk pod plynem líbí, což ale neznamená, že se musí líbit každému. Největší problém všech těhle pisálků je neschopnost posuzovat každé auto podle toho kam na trhu míří a jak bude používáno. Prostě a jednoduše 1,0 T-GDi není motor na permanentní jízdní styl "pila", k tomu jsou jiné motory (myšleno obecně). Z tohoto stále častějšího hodnocení nehodnotitelného znám aktuálně jedinou čestnou výjimku - Honza Koubek, který kdysi psal do Autocaru a teď má na Streamu Meziplyn. Mimochodem speciální díl jak správně sedět za volantem by se měl v autoškolách promítat dokolečka povinně  .
 .


 bude aj naďalej ochotný o konečnej cene auta jednať.Lebo je otázka(na tú nech si každý odpovie sám pre seba),že keby taký GOLF,alebo FOCUS stál v rovnakej výbave ako i 30 koľký by volili
  bude aj naďalej ochotný o konečnej cene auta jednať.Lebo je otázka(na tú nech si každý odpovie sám pre seba),že keby taký GOLF,alebo FOCUS stál v rovnakej výbave ako i 30 koľký by volili   
  