Stránka 7 z 8

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Napsal: 04 čer 2010, 06:21
od Aleš
Martun píše:DoctorDuriDr
Tak tě mezi náma vítám! :) To máš docela smůlu koupit auto v dubnu a už mít nehodu :( Ale co nechápu, je to , že píšeš o garančce. To si jako za měsíc už najel 15tis? :-k
Tuším že Doctor psal v jiném tématu, že auto má rok, takže nejspíš překlep v datu.

EDIT: našel jsem to :)
DoctorDuriDr píše:...to mam auto rok...

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Napsal: 18 říj 2010, 13:22
od ouzo1
Dneska jsem se zastavil v servisu Hyundai Šrámek, jestli by se mi mohli podívat na auto (řízení) :-k . K mému překvapení mi řekli, ať jedu tam, kde jsem auto koupil :shock: . Vymlouvali se na to, že by jim to Hyundai nemusel proplatit záruční opravu( už to mohl někdo opravovat) :( . Když jsem chtěl u nich koupit auto (08), nebyl na mě čas!(starší paní), tak jsem prostě šel jinam. Říkal jsem si, že možná servis bude vstřícnější, ale bohužel. Ač to mám ke Šrámkovi kousek, tak budu jezdit tam, kde jsem ácu pořizoval. Podstupovat takovou aroganci nebudu! [-X

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Napsal: 18 říj 2010, 14:21
od Gandalf
Chápu odpor některých k "žalování", ale tohle bych bez rozpaků oznámil centrále do Prahy, protože podobné chování prostě nelze akceptovat. A i když jejich práh třeba už nikdy nepřekročím, po mě jistě přijdou další... :shock: :)

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Napsal: 18 říj 2010, 18:54
od Mexican
urcite by som este odtial zatelefonoval na centralu do Prahy, aby bolo vidiet ze nebafujem. Kolega takto praskol jeden servis Kie v C.Budejicich, teraz chodia v preklone permanetne

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Napsal: 18 říj 2010, 20:11
od Martun
Gandalf píše:Chápu odpor některých k "žalování", ale tohle bych bez rozpaků oznámil centrále do Prahy, protože podobné chování prostě nelze akceptovat. A i když jejich práh třeba už nikdy nepřekročím, po mě jistě přijdou další... :shock: :)
Přesně tak, bonzovat se nemá, ale hlásit se to musí! :mrgreen: taky by mě to namíchlo.. asi bych se taky ozval..

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Napsal: 25 říj 2010, 15:24
od ZdeněkH
Tak to zkusím znovu a jinak abych nevadil Mexicanovi.

Pánové neznáte nějaký servis ne autorizovaný v Brně? Zatím jsem narazil jen na origo servisy a tam se mi moc nechce

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Napsal: 25 říj 2010, 15:40
od Mexican
ZdeněkH píše:Tak to zkusím znovu a jinak abych nevadil Mexicanovi.

Pánové neznáte nějaký servis ne autorizovaný v Brně? Zatím jsem narazil jen na origo servisy a tam se mi moc nechce
sorry ale asi nechapes co ti pisem... sem chodia majitelia new accentu, povedzme 20 brnakov (a tomozno ani nie) .. ak by si takuto vseobecnu otazku dal do temy pokec alebo technicka sekce tak to tam vidia ludia z Brna co maju Santy, Coupe atd, atd.. navyse basolutna vacsina New accentov je v zaruke a majitelia musia jazdit do autorizakov.. ale mas rech, l;epsie hrat urazeneho a generovat pracu moderatorom :shock:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Napsal: 19 kvě 2011, 11:23
od maro2
Jeden môj postreh k servisu 3H v Košiciach ... niektorí píšu, že im po garančke auto aj umyjú ... mne naopak po druhej garančke v pondelok vrátili autíčko zadrbané od blata, čo majú za servisom. Nič to, nemám problém skočiť na wapku. Včera som tam bol zas, menili mi jednu súčiastku vrámci záruky ... auto mi vrátili zas zablatené. Prijímací technik len krčil ramenami. Robia tam aj Mazdy, tie sú stále umyté. Škoda, inak som celkom spokojný, len taká blbosť trochu zamrzí.

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Napsal: 19 kvě 2011, 12:36
od ZdeněkSvoboda
Mě by spíš zajímalo, co s autem dělali, že je zablácené :-k :evil:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Napsal: 19 kvě 2011, 12:44
od lenkakytka
Ahojky,tak já se taky přidám.Hyundai Acennt-2008.My jezdíme ,na garance k Běhounkovi.Maximální ochota,vzhledem k tomu ,že tam s ním jezdím já,tak žádnej problém,dosud nebyl a doufám že nebude.Máme už od nich druhé auto a když mám problém,tak přímo mluvím s majitelem.

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Napsal: 19 kvě 2011, 13:04
od Mexican
ZdeněkSvoboda píše:Mě by spíš zajímalo, co s autem dělali, že je zablácené :-k :evil:
vela servisov nema skusobny polygon. A tak jazdia po cestach-necestach aby to vyskusali

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Napsal: 19 kvě 2011, 15:24
od maro2
Mne menili obmedzovače polohy zadných dverí, tam snáď stačí škúšobná jazda z dielne na parkovisko. Za servisom majú nespevnenú cestu, je tam jedna mláka aj v týchto letných dňoch, ale dá sa tamade prejsť aj po suchom, keď sa chce, nie zadrbať pravú polku auta až po strechu. Aj po skúšobnej jazde sa dá opláchnuť auto wapkou, je to minútová záležitosť a minimálne slušnosť ...

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Napsal: 19 kvě 2011, 16:21
od Gandalf
maro2: Přijímací technik může krčit rameny, ale auto bych si odmítl převzít a trval bych na tom, že za mé přítomnosti bude umyto. Samozřejmě nevím, jaké máš jiné zkušenosti s tímhle servisem a jestli máš možnost jezdit v blízkosti třeba jinam.

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Napsal: 19 kvě 2011, 16:50
od Mexican
maro2 ved prave ze sa da prejst.. ale mechanici sa radi prevezu, ved auto nie je ich. Podobny problem sme mali u Fiesty - u kontroly laku, karoserie to auto neumyli. Tak som sa ich pytal ze ako to kontroluju. Na to otazka ci to chceme aby to umyli. Skoncilo to tak ze som im pohrozil ze to dam na dovozcu, tak to aspon oplachli vodou. Chodime tam len kvoli zaruke na karoseriu (u forda 12 rokov), servis robime sukromne

s Accentom jazdim do Visty, tam to vzdy umyju (paradoxne aj vtedy ked nekontroluju karoseriu (jazdim tam 2x rocne kvoli km, raz rocne kvoli karoserii). Pristupy servisov su rozne. Vsetko je to o ludoch

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Napsal: 01 čer 2011, 18:00
od benny
Accenta ( 1,4i , Elegance , Gold Biege ) jsem koupil v roce 2008 ve městě Horš. Týn u Šmuclera , vzhledem k tomu že jsem kousek od Plzně na východ jsem zkontaktoval k bydlišti nejbližší autosalon Hyundai což je AŠA auto Šrámek a docela mě překvapil starší chlapík v servisu , prý si mám jezdit na záručky tam kde sem si ho koupil. Tak jsem se vydal do Plzně na Bílou Horu do autosalonu Běhounek. Můžu vám říct že sem koukal s otevřenou hubou , přístup samotného pana majitele mě překvapil , absolutně bez problému mi ihned zaregistroval do jejich databáze podle servisní knížky a letos v říjnu už tam k nim pojedu na třetí garančku. Maximální spokojenost , první i druhá garanční prohlídka stála shodně necelé 3500 Kč. Mimo jiné mi měnili na záruku oba dva přední silentbloky na ramenech , byly utržené. Je vidět že si pan Běhounek toho hledí , a přístup servisního technika , myslím že se jmenuje Tykal , je taky velice dobrý. Letos v říjnu končí záruka a tak mi prý mého zlatého mazlíka pěkně procvaknou neboť končí záruka. Jinak mi ještě měnili u Šmuclera po 14 dnech od zakoupení zadní sklo poněvadž vyhřívalo jen do půlky. Ale auto tam měli týden !!!!! , a ještě když jsem si ho přebíral tak byl vnitřek na několika místech ušpiněn od nějakého silikonu jak tam sklo lepili.
Talže já na Plzeňsku doporučuji jednoznačně autosalon Běhounek na Bílé Hoře.
Zhruba asi půl roku je otevřen na koterovské ulici nový autosalon XXL ale nemám zkušenosti , ještě jsem tam nebyl ani nakouknout.