Stránka 7 z 10

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Napsal: 24 úno 2009, 10:23
od Hardcam
Sluwex píše:Neptal jsem se na to jestli si mam koupi 4x4 nebo 2wd.
Pro nektere tezke pochopit...:)
Btw, A5 ma myslim stale 4x4 Quatto, to je samozrejme uplne o necem jinym nez haldex.
Takze stastnou ruku pri vyberu, snad na 3letem aute nebudou zavady, ktere by Te od koupe odradily.

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Napsal: 24 úno 2009, 15:52
od Mexican
ak 4x4 tak staly nahon, nejake tie pripojitelne a v 50km/h odpojitelne nahony su dobre fakt len vtedy ak clovek jazdi na chatu do ho alebo ma garaz pod barakom so strmym najazdom

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Napsal: 28 úno 2009, 12:29
od Melda
Zdenek76 - malá technická poznámka.V Tucsonu není používána spojka Haldex,ale elektromagnetická Borg-Warner

http://news.auto.cz/technika/borgwarner ... h-kol.html

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Napsal: 28 úno 2009, 13:11
od Hardcam
A tady se zase pisou, ze v roce 2007 testovali haldex 4. generace.
http://news.auto.cz/aktuality/hyundai-t ... erace.html

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Napsal: 28 úno 2009, 16:33
od Melda

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Napsal: 28 úno 2009, 16:55
od zdenek76
Melda píše:Zdenek76 - malá technická poznámka.V Tucsonu není používána spojka Haldex,ale elektromagnetická Borg-Warner

http://news.auto.cz/technika/borgwarner ... h-kol.html
díky za upřesnění, já jsem to spíš myslel tak, že to není stálá 4x4 jako třeba u Audi nebo Subaru, ale elektronika, konkrétní systém jsem ani nestudoval, je to víceméně prašť jak uhoď

Kupa ojazdenehu Tucsona

Napsal: 04 úno 2010, 06:51
od V12
Mam vo vyhlade kupit Tucsona so 117 tis. kilometrami. Je to 83kW CRDi. Aky je interval vymeny rozvodu v tomto starsom motore ? Pre 103kW CRDi je to 120 tisic. A zaujima ma este aj to, ci treba menit celu rozvodovu sadu - t. j. aj s napinacimi kladkami a pripadne vodnou pumpou. Robil to uz niekto ? Alebo je to cele nezmysel a mam sa obzriet po niecom inom ? Poradte prosim zelenacovi.
Diky.
Nezakladajte zbytocne nove temy [-X
Otazka presunuta do tematu kde patri.
Matrix44

Re: Kupa ojazdenehu Tucsona

Napsal: 04 úno 2010, 08:14
od zdenek76
rozvody se sice dělají ve 120, ale leckdo je má udělané už v 90, takže tohle by to chtělo před koupí zjistit případně zkusit usmlouvat slevu. Mění se komplet včetně kladek, vhodné vyměnit i pumpu.

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Napsal: 04 úno 2010, 22:00
od kačer
Nechám ti svého , má jen 60 tis km !! =D>

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Napsal: 04 úno 2010, 22:03
od Hardcam
kačer píše:Nechám ti svého , má jen 60 tis km !! =D>
Napis mi prosim do SZ vic informaci o vybave, cene atp. Sice poptavam benzinovyho Tuca, ale treba bych si jese jednou strihnul naftu.

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Napsal: 09 úno 2010, 16:01
od V12
Ako spolahlive su automaty montovane do Tucsonov ? Narazil som totiz na Tucsona v plnej vybave s 83 kW motorom a automatom za veeelmi dobru cenu. Ma za sebou 110 tisic, nehrozi, ze by sa ta prevodovka po par dalsich tisicoch rozsypala ?

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Napsal: 09 úno 2010, 17:30
od zdenek76
V12 píše:Ako spolahlive su automaty montovane do Tucsonov ? Narazil som totiz na Tucsona v plnej vybave s 83 kW motorom a automatom za veeelmi dobru cenu. Ma za sebou 110 tisic, nehrozi, ze by sa ta prevodovka po par dalsich tisicoch rozsypala ?
obecně se říká, že současný automat je koncipován na 150-180t km, jeho další osud záleží na průběžné údržbě tj. jestli se mění poctivě náplň (přestože výrobce píše náplň doživotní - ale myšleno doživotní převodovky tj. těch 150-180t km). Konkrétně ZF, které dělá automaty tuším pro BMW udává životnost právě těch 150t km. Jinak se doporučuje měnit náplň od začátku každých 60t km, pokud se už ale dostaneš přes cca 200t km a neměnil si náplň, tak se naopak doručuje už ani neměnit neb by to mohlo udělat víc škody než užitku, pak už tedy jen čekáš jak dlouho ještě převodovka vydrží.

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Napsal: 23 úno 2010, 16:09
od mboyeduard
Caute,
potreboval by som od Vas radu. Mam Hyundai i30 1,4 a v poslednej dobe stale castejsie potrebujem 4x4. Chodievam do lesa - len lahky teren (kde treba vyssi podvozok a 4x4), v zime na neudrziavanach cestach bez posypu (alebo len kamienky) a s prednym nahonom je to casto narocne. Rozmyslam o vymena i30 za jazdeneho Tucsona, kedze je aj lepsie oplastovany a vyssi. Odporucate 2,0 CRDi VGT? Vydrzi tahanie privesu? Jazdim denne sice kratke trasy, no tak 1x mesiac cca 800km. Teraz pri jednej lyzovacke som mal v aute 5 ludi a box na streche a spotreba 8,4l/100km. Ako je to pri nalozenom Tucsone?
Ako je to s kvalitou 2006-2007 vyroba? Dakujem

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Napsal: 02 bře 2010, 21:15
od kačer
V pátek si jdu pro nové SORENTO 2.2 CRDi COMFORT 145 KW ,
tím chci nabídnou mého miláčka TUCSONKA na prodej .
Pouze do dobrých rukou !!!! :cry: :cry: :cry: :cry:

Koupě Hyundai Tucson 2.0 CVVT Dynamic 4WD

Napsal: 15 bře 2011, 19:08
od sofer
Dobrý den,
uvažuji nad koupí Tucson 2.0 CVVT Dynamic 4WD, rok 03/2007, najeto 51 367 km, 104 kW benzin, 1. majitel.

Rád bych se zeptal majitelů, na pár zkušeností, jak je na tom vůz se spolehlivostí a pohonem 4x4.

Děkuji, pěkný den.