U motorů VW TSI máme zdokumentované první problémy ještě před dosažením 20 000 km, nejčastěji se projevují mezi 40 a 60 tisíci kilometry.
http://www.auto.cz/rozvodove-retezy-pra ... dale-73506
Titul "zlatá mrkev"

-pro wagen šroty za spolehlivost i podle samotných Němců.I v dalších německých testech spolehlivosti na 100000km-zametají úplně poslední příčky opět VW

.
A další(mimochodem-Scirocco je prodejní propadák a nebude mít nástupce-stejně tak Eos a podle bídných prodejů,to má nahnuté i trojice Citigo/UP/Mii)-
„Vítězný“ Volkswagen Scirocco vykázal největší poměrný výskyt závad, přičemž nejčastějším zdrojem problémů byly nechvalně proslulé rozvody motoru 1.4 TSI. Ty ostatně stojí i za vítězstvím velkoprostorového Volkswagenu Touran v loňském ročníku.
http://www.autorevue.cz/ostuda-volkswag ... o-scirocco
Motory VW koncernu,patří na špičku-ale jako nejnespolehlivější motory
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... ticleStart
To jen k motorům.VW si o kvalitě aut,může nechat leda vyprávět od jiných automobilek(

.O zatékání do Golfů,klimatizacích,vadných montážích,praskajících zeslabených přepážkách motorů mezi válci,poruchových převodovkách DSG(svolávačka na 1,6 milionu aut

),posledním místu v bezpečnosti mezi cabrii-opět Golf,vadných statisícových sériích airbagů v Audi..atd.atd...až po problémy s montáží posledních Pasatů,které jsou posvařované a složené,jako od Pepíka z kůlny.
Volkswagen má problémy se zahájením výroby nové generace modelu Passat. V továrně v Emdenu na severu Německa se během září a října kupil jeden problém za druhým.
Zdroj:
http://auto.idnes.cz/volkswagen-passat- ... aktual_ada
Pokud nějaký "fanda-šrotu"chce vidět další odkazy,něm.tabulky..můžu napsat odkazy-jen to zabere hromady stránek

.
Šetří a auta odrbávají v současnosti všechny automobilky(včetně

,nejsem fanatik značky-stačí se podívat na příspěvky před krizí(2008),kdy se tady u

řešily leštěnky,oleje,potahy..a u nynějších-desítky stran stížností,oprav,reklamací,nespokojenosti... Za sebe musím

/Kii vyseknout velké uznání-auta co mám,servis za celou dobu neviděla a nepotřebovala ani jednou.Nic nevrže a VŠE funguje.Víc takových aut,tak servisy pojdou hlady

.Kdo to může napsat o dnešních?

).Už se nehraje o kvalitu a spolehlivost jako před krizí,ale o to,kdo dokáže co nejlaciněji vyrobit a draze prodat věc,která sice uvnitř vrže,skřípe,rezne a často nejede,ale lidé nemají moc na výběr.

A u některých je to navíc,šetření i na fatálních místech pro provoz a bezpečnost-viz.VW.