Stránka 7 z 7

Re: i20 versus nova Fabia?

Napsal: 03 bře 2010, 07:17
od Gandalf
Když už zběsilýho prcka od VW group, tak si počkáme na Audi S1 :D

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 20 úno 2013, 20:14
od northon
Osobne som zatial s I20 spokojný.Mám sem tam problem teraz tá korozia ale na druhú stranu velkost interieru výborna motor 1,2 super.Chodim do chorvatska kazdý rok 1200km na juh a v kuse 130 tam kde sa da spotreba mi vychadza 6,5l.Pri tejto rýchlosti auto ma chut isť este dopredu takže pohoda.Na druhu stranu som jazdil nedavno aj s fabiou a musim uznat ze spracovanie interieru a konfort jazdy je na vyssej urovni.Zase 1,2HTP po meste relativne dobre dialnica katastrofa spotreba neprehanam 9L.Do teraz som nepovedal na I20 ani pol slova ale ta hrdza ma prekvapila aj ked asi največši problem s hrdzou v sucastnosti ma mercedes.Ten nedava na karoseriu ani zaruku.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 20 úno 2013, 20:23
od caruser
northon

HTP je na dnešné pomery zaostalý motor, to už radšej voliť TSI, veľký príplatok tam nie je a rozdiel vo výkone je výrazný. Spotrebou je na tom lepšie ako 1,25 :hyu:

Ja beriem moju i20ku ako pracovné auto, jazdím za 3,5 l a náklady na servis sú v rozumných medziach :)

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 13 bře 2013, 17:35
od Poka
caruser píše:HTP je na dnešné pomery zaostalý motor, to už radšej voliť TSI, veľký príplatok tam nie je a rozdiel vo výkone je výrazný. Spotrebou je na tom lepšie ako 1,25 :hyu:
První věta v tomto souvětí je rozhodně pravdivá, ten příplatek za TSI až tak úplně zanedbatelný není:

1,2 12V HTP/44 kW........5,5l/100Km........128 g/km......................241 900Kč
1,2 TSI/63 kW..............5,2l/100Km........121 g/km......................282 900Kč
......................................................................................+41000Kč
1,2 12V HTP/51 kW........5,5l/100Km........128g/km.......................257 900Kč
1,2 TSI/77 kW..............5,3l/100Km........124 g/km......................307 900Kč
......................................................................................+50000Kč

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 14 bře 2013, 18:26
od caruser
Poka

Miešaš hrušky s jablkami, neviem prečo porovnávaš HTP 44 kW s TSI 63 kW a naopak HTP 51 kW s TSI 77 kW. Vo Fabii je postačujúca motorizácia TSI 63 kW, výkon 77 kW verzii bežný šofér nevyužije. Mimochodom u nás na Slovensku je rozdiel v cene medzi HTP 51 kW a TSI 63 kw 1000 EURO v ČR 25.000 Kč, rozdiel medzi motormi je priepastný :wink:

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 14 bře 2013, 22:23
od Poka
caruser píše:Poka

Miešaš hrušky s jablkami, neviem prečo porovnávaš HTP 44 kW s TSI 63 kW a naopak HTP 51 kW s TSI 77 kW. Vo Fabii je postačujúca motorizácia TSI 63 kW, výkon 77 kW verzii bežný šofér nevyužije. Mimochodom u nás na Slovensku je rozdiel v cene medzi HTP 51 kW a TSI 63 kw 1000 EURO v ČR 25.000 Kč, rozdiel medzi motormi je priepastný :wink:
Nemiešam hrušky s jablkami, ale základnů verziu 1.2HTP so základnou verziou 1.2TSI
a verziu 1.2HTP so zvýšeným výkonom s verziou 1.2TSI so zvýšeným výkonom...
O jablkách som nenapísal ani riadku! [-X

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 14 bře 2013, 22:32
od caruser
A kto už si bude kupovať základnú verziu HTP?

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 15 bře 2013, 15:29
od Poka
caruser píše:A kto už si bude kupovať základnú verziu HTP?
Prepáč, zle som sa vyjádril. Porovnával som základnů motorizáciu HTP a Tsi vo výbave
"Ambition". V základnej verzii "Active" sú rozdíly rovnaké.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 18 bře 2013, 20:39
od amaize
moje rada : kupte si ty škodovky a jděte zasírat témata na škoda fórum , už jsem to tu psal jednou , v pátek vám to smažu , nemá to nic společného s korozí 5 dveří
děkují za pochopení přesunuto