Caruso,
1) 1dB opravdu sluchem nepoznáš, 3dB ano, ALE!!! Lidské ucho a každý jeden člověk vnímá hluk jinak - to co jednonu nevadí, druhý šílí
2) Autobildu nevěřím ani gutten tag, jejich články, testy a měření jsou tendenční; dělané tak aby z toho vyšel vítězně VAG
3) to jsi asi po české D1 nejel Favoritem

4) Já zatím moc srovnávat F1 s i20 nemůžu, s i20 jsem zatím nejel rychleji než nějakých 110km/h, ale při srovnání s i30 musím přiznat, že F1 se hlukově chová tak nějak stabilněji, hluk roste s přibývající rychlosti celkem lineárně, kdežto u i30 se mi zdá, že po 120km/h roste dost rychle - ale nad nějakých 140 až 150km/h se naopak zdánlivě protismyslně zklidní. Myslím, že u i20 by to mohlo být podobné.
5) Ovšen ze všeho nejlepší by bylo, kdybychom u nás jezdili po opravdových silnicích a ne po oraništi
