Stránka 7 z 11

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 29 srp 2014, 14:57
od majkom
Kitrab, to co pises je trochu scestne. Gratulujem ti ze nemas s autom ziadne problem, zial su niektori, ktori ho maju. Necakal som od auta ziadnu mega vkalitu, nie som blazon aby som si myslel ze kupim auto za 300tis a dostanem bavoraka.. zaroven, aspon ja, to auto nehanim apriori, ako som pisal vyssie, s autom sa jazdi slusne, na daleke cesty mi vyhovuje a je to upgrade zo starej oktavky, ktoru som mal. Ale tie nedodelky nastvu, auto mi od prvych kilometrov vibruje a ver, ze by ti to liezlo nanervy, kazdy den pocuvat vibrace, ktore prehlusia aj radio.. obcasny praskot plastov neriesim, ale toto je evidentne vada, ktora mi vadi a nemala by sa stavat.

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 29 srp 2014, 17:00
od mizuno
To už ale vybíráš mezi autama, které stojí v základu mezi 400-500 tisíc. To klidně přiznám, že kdybych měl na auto tolik peněz, tak to i30 asi nevyhraje :) . Ale v ceně okolo těch 300 tis mi prostě přišla mezi kombíkama nejlepší :) .
majkom píše:Honda nema model, ktory by mi sadol. U toyoty mam vyhliadnuty avensis, u mazdy 6ku:) tak nejak inklinujem k tymto dvom, ale zalezi, ako sa bude darit financne, takze nakoniec skoncim u auris/3ka/civic a to by civic tourer asi bol havny favorit:)

Este k tej kupe hyundaiu, rozhodoval som sa medzi tou mojou i30 combi a vypredajovo astrou classic, mozno som spravil kardinalnu chybu, classic mali jak combi tak kratku verzi a kratka bola za 280 tisic:)

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 29 srp 2014, 21:16
od Dalin
Jo když chceš trochu slušné kombi kolem 300 tak máš jen 3 možnosti Ceed, Megane a i30. Zbytek je buď menší nebo dražší.

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 29 srp 2014, 21:26
od kitrab
majkom píše:Kitrab, to co pises je trochu scestne. Gratulujem ti ze nemas s autom ziadne problem, zial su niektori, ktori ho maju. Necakal som od auta ziadnu mega vkalitu, nie som blazon aby som si myslel ze kupim auto za 300tis a dostanem bavoraka.. zaroven, aspon ja, to auto nehanim apriori, ako som pisal vyssie, s autom sa jazdi slusne, na daleke cesty mi vyhovuje a je to upgrade zo starej oktavky, ktoru som mal. Ale tie nedodelky nastvu, auto mi od prvych kilometrov vibruje a ver, ze by ti to liezlo nanervy, kazdy den pocuvat vibrace, ktore prehlusia aj radio.. obcasny praskot plastov neriesim, ale toto je evidentne vada, ktora mi vadi a nemala by sa stavat.
Obecně mě naštve jaký koliv problém, nové auto u toho to neočekávám. Spíše mne zaráží, že někdo má problémy od začátku. Třeba na víkend jsem měl předváděčku s cca 5000 km a najeto přes 300 km a žádný problém. Kolega v práci bral předváděcí auto cca 7 měsíců staré najeto přes 10 000 km a bez problémů. V ulici parkuje ix20 (majitel má ještě Toyotu) a na otázku jestli by si auto koupil znovu neváhal a řekl, že ano není důvod nekoupit. Další 2 známí mají KIA a reference byly také velmi dobré.
Když uvedu příklad Renaultu, obecně velká kritika, ale v okolí znám 3 lidi co mají Renaulta a opravdu bez problémů. Otec má Thalii přes 10 let a kromě závady el. na klimě to prostě funguje. To samé kolega v práci 10 let Thalia 200 000 km a vadný 1 vstřik.
Osobně zastávám názor, že kvalita se výrazně sblížuje ve spotřebních věcech. Dodavatelů zase tolik není, technologii a techniku umí hromada výrobců. Má někdo třčeba čísla jak je na tom H se ziskovostí na jeden kus ?

Co reklamace vibrací ? Zkoušel jsi ?

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 10:36
od Axel.Foley
Jak píše kitrab - kolik je výrobců dílů? Jako příklad uvedu naftová čerpadla: na celém světě je pouze 5 výrobců. To, že mají fabriky v různých krajinách, to už je jiná věc. Navíc, existují díly (nejen u aut), kde rozdíl je pouze v krabičce a ta určuje i konečnou cenu - ten samý díl se balí do origo krabice i jako "aftermarket".

Na druhou stranu chápu, že člověk si koupí nové auto a je nespokojen s různými vibracemi, drnčením, čímkoliv. Bohužel, kvalita všech věcí se snižuje všeobecně, je tady velký tlak na cenu a někde se to odrazit musí. Jako příklad uvedu BMW: majitel jedné firmy, která pro nás dělá, má X3 2.0 v naftě, při 80.000 km mu odešlo turbo :!: Opravu si hradil sám, auto již nebylo v záruce.

Napsal: 30 srp 2014, 13:11
od kitrab
Doplnim zkusenost z OII, kde se mi zadrel kompresor klimy. Co jsem hledal 3 vyrobci, lisi se vykonem, remenici a uchycenim. Takze kazde treti auto ma stejny kus. A kde je tedy ten rozdil?
U H to nebude jinak.

Mimochodem ceny jsou desive, nakonec jsem vzal pouzity.

Odesláno z mého GT-I9195 pomocí Tapatalk

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 13:24
od Mirus30
majkom píše: kazdy den pocuvat vibrace, ktore prehlusia aj radio..
To si trochu nadsadil vid, nebo mas radio na hlasitost 1, kazdopadne nikde nevidim davy lidi co maji stejny problem jako ty, myslim vuci prodanym kusum aut. Bud si trefil spatny kus, coz pro racionalne uvazujiciho cloveka rozhodne nebude duvod priste nekoupit H, nebo ti to jen hraje do karet protoze si H vlastne vubec nechtel.

Zkusil ses na to podivat z pohledu prvni a druhe generace? Je mezi nima opravdu rozdil a neuveritelne skok kupredu, coz se neda rict treba o Ocatvii II a III, znam lidi co by svoji dvojkouvou za trojku nevymenili a jsou to zaryty skodovkari. Uz i oni si proste vsimaj jak se setri a zacina se jim to nelibit. Ty uz ted vis jak na tom bude s kvalitou pristi generace i30?

Vetsina lidi si koupi auto a dalsi koupi nejdriv dalsi generaci teda cca 7 let, takze odsoudit H kvuli tvemu "duvodu" nevypada nejak verohodne, ale nekomu holt staci malo....

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 13:54
od Bofors
Ale jdi ty kecko, o lll je samozřejmě lepší než o ll. Pokud někdo s o ll tvrdí něco jiného tak max. proto že na ni nemá.

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 14:20
od Mirus30
A mistni zaslepenec je tady, ja vim ze v tvych ocich je kazdej chudej a nikdo nema na ty koncern klenoty, mel by ses uz konecne probudit ze snu....

V mych ocich neni trojka tak kvalitni interierem, o jednoduche naprave se uz toho napsalo taky dost a to ze ji zase "prifoukli" z ni automaticky nedela lepsi auto, mej si na to nazor jaky chces. Ty jako fanatik budes jiste vedet za kolik se prodavalo holatko O II a za kolik a s jakou vybavou proti OII se prodava ted trojka? :-#

Pouziju oblibeny slogan vas zaslepencu, to co na prvni pohled vypada kvalitne, tak zas tak kvalitni byt nemusi, ale to je hlavni zbran Skodovky, "pusobit" kvalitne, u toho pusobeni to skonci ale to ty nechces slyset.

Ale je mozny ze v Boleslavi postavili auto kvalitou Mercedesu za 350tis PC :-k

Napsal: 30 srp 2014, 14:21
od kitrab
Slovo samozdrejme nech na lidech co si ji koupi. Za me oII pred fl je nekpovedenejsi. Oii fl hm sla folu. Oiii hm vetsi snad ale ze by to slo az tak nahoru. Jizdni vlastnoti by mely byt lepsi. Osobne nemuzu porovnat. Pokud v jobu na pidzim bude nove auto pak yo bude oiii a porovnam ;).

Odesláno z mého GT-I9195 pomocí Tapatalk

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 14:27
od Mirus30
Ja jezdil jak OII tak uz sem mel moznost jet s trojkou, zrovna jizdni vlastnosti nejsou klad nove Octavky, beru jednoduchou napravu, to je proste proti dvojce jednoznacnej krok vzad a co se tyce kvality interieru tak ve dvojce je jeste citit ta poctivost a bytelnost, tohle budete ve trojce hledat fakt marne.

Napsal: 30 srp 2014, 14:37
od kitrab
;) co by jsi jako prvni 3 kladne dojmy rekl o oiii vs oii. Mimochodem moje oii byla po 100k km stejne opotrebovana jako oi po 200k. Za me osobne oi mi prisla duveryhodnejsi.

Odesláno z mého GT-I9195 pomocí Tapatalk

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 14:52
od Mirus30
Ted uz urcite design, vzhledove se mi trojka libi vic, hlavne bila barva, ta ji fakt slusi.
Jelikoz jsem na elektroniku tak urcite multimedia, sice si to necha zaplatit (kdo ne) ale funkcne je to pekny.
Nevim jestli je to zrovna klad, ale vypada vetsi nez ve skutecnosti je, coz muze na spoustu lidi pusobit dobre, u me je to porad nizsi stredni.

Tu dvojku co ma kamos uz ma namotano 200tis a ten interier je celkem hezkej, jednicku co mel kolega se 170tis, tak na ty uz to bylo videt, otazka je jestli to byly skutecny km, coz je v pripade zrovna Skodovek a VW otazka :)

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 15:34
od kitrab
Octavii obecně výrobce řadí mezi střední třídu.
Osobně tomu nerozumím.
Standartní nižší střední se vším všudy.
Octavia obecně optický působila větším dojmem z venku, uvnitř obzvlášť OI v zadu tragédie. OII malinko lepší.
Není divu, že OIII jde stejným směrem, ale faktem na délku narostla. Kde s to zastaví ?
Je jako s mobilem když nechceš 5" a větší výběr a malý a výkově lowendy. Škoda :(.

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 16:09
od Mirus30
Ja byt vyrobcem tak ji necham v nizsi stredni, protoze jinak by tam nabizel Rapida a to by bylo k smichu vuci konkurenci.
To ze Octavku natahli na skripec a zbavili ji hlavniho prus3ru a to mista na nohy vzadu je sice fajn, ale ve vsech ostatnich mereni co se tyka vnitrniho prostoru je na tom plne srovnatelne s i30 ackoliv to tak nevypada.
Taky me nenapada smysl rok od roku zvetsovat kufr, uz takhle kdyz chces pro neco sahnout uplne dozadu tak si bez sance, to nemluvim o spinavejch kalhotech, osobne v tom nevidim zadny plus, nikdy sem nemel problem naskladat do auta co jsem potreboval.