Stránka 7 z 7

Re: Najviac km na motore 1,6 GDI

Napsal: 13 srp 2018, 19:21
od Chasnik
2x GDI v ceedu (shodný s i30 GD):
1) najeto 98 tkm za 2 roky, problémy s motorem žádné, pouze garančky. Intervaly výměny oleje zkrácené na 10 / 15 tkm (jak to vyšlo). Průměrná spotřeba 6,4 l/100 km, včetně jízd s přívěsem a nákladem na střeše (odhadem 5% celkového nájezdu). Časté delší jízdy (dojíždění do práce 80 km). Za běžných podmínek spotřeba okolo 6 l
2) najeto 45 tkm za 2,5 roku, opět bez problémů, pouze garančky. Intervaly výměn 1x ročně (cca 20 tkm), častější kratší jízdy (dojíždění do práce 11 km po Praze). Průměrná spotřeba mezi 7 - 7,5 litru.

Nemám tomuto motoru co vytknout, byl to nejpovedenější motor, který jsem prozatím ve svých autech měl. Vyměnil jsem ho za naftu z důvodu vysokého km nájezdu s předpokladem úspor firemních nákladů. Dodnes nejsem úplně přesvědčen, že jsem se rozhodl správně...

Re: Najviac km na motore 1,6 GDI

Napsal: 13 srp 2018, 20:15
od idam.i
Na GDI 135.000km ,no už rok aj pol slúži inde.
Pokiaľ som mal info,tak bola spokojnosť. :wink:

Re: Najviac km na motore 1,6 GDI

Napsal: 15 srp 2018, 03:05
od copper5252
to Radunov a která studie ? tedy ohledně toho že z naftového motoru lezou karcinogení spaliny ? prosil bych v češtině diky

jen podotknu pošahaní ekologové a idealně ti co nejvíce vřeští jezdí většinou v rachotině z které teče všéchno možné ! ale třeba to že ustni voda listerin obsahuje 6 karcinogeních latek a 4 prodezřelé z karcinogenity to už nikoho nezajímá ! a ty latky jsou napsany na balení ustní vody ! to samé zubní pasty obsahují flour které je nervovy jed ! a další latky nezdravé pro člověka ! a vesele si to cpete všíchni do těla !
k dyselum, ja mně hodně dyselu a nikdy mi žadný nekouřil třeba peugeot 309 rv 92 nafta nemnel ani kat ani dimeček ! z výfuku ! oktavia 1 TDI 66kw chip upravený motor hw ani oblaček z vyfuku ! kat mněla ! fabie 1 rs PDI 96kw chip 162kw 394 nm kat off egr off ani oblaček z výfuku !!!

problem domovnic dyselu na cestách je bud dodrbaný motor číli majitel idiot ! nebo špatný chip jelikož majitel debil a šetřil na chipu ! a dělal ho na parkovišti případně , a ti co jezdí na cokoliv co je zadarmo olej z fritáku a pdobně !

ps co se týká filtru pevných častic tak jeden malinky problem ono je velice hezké že zachytavaji "popel " atd ale při vypalovani Redukuji větší částice na menší a plyny kter jsou silně karcinogení ! a to same se týká nově i DPF u benzinu ! prostě další ekopodvod nic víc

ještě bych dodal je zajimavé jak kdysi se kašlalo na ekologii a byly lidí daleko zdravější než dnes! dříve nebylo tolik alergii a nemoci , rakovin a civilizačních nemoci ! po revoluci se začalo ječet ohledně ekologie a hele a máme spousty alergii a nemoci a rakovin ! a civilizačních chorob !

mně to tak připadá jako čim více se všechno dělá ekologičtěji tím více nemoci všeobecně ! jednoduše řečeno lidí je jako sr**ek a zemně neni nafukovaci , takže je třeba populaci redukovat !

Re: Najviac km na motore 1,6 GDI

Napsal: 15 srp 2018, 20:21
od Harrystr
A co karbon. Řešili jste někdo problém s karbonem? Víc lidí tu gdi nemá?

Re: Najviac km na motore 1,6 GDI

Napsal: 15 srp 2018, 21:58
od idam.i
Nie,ale olej som menil po 15.000km !

Re: Najviac km na motore 1,6 GDI

Napsal: 15 srp 2018, 22:56
od copper5252
to Harrystr: o problémech z karbonem je to spousta přispěvku , ale asi zatím nikdo nemněl odavahu dělat dekrbonizaci nebo se k tomu nepřiznal :) ja davám do benzinu VIF super aditiv benzin nebo jak se to přesně jmenuje jinak olej mněním co 7500 běžně jinak tedka jezdím fakt krátké trasy prostě pojiždky a hodně deně 60 km a 40 zastávek tak diky tomu že mi začal přibývat olej diky prolinaní benzinu do oleje tak mněím olej co 2500 km
osobně mám koupeno na dekrabonizaci motoru :Tec 2000 energi flush (pixle zelená)
ale nemám odvahu to tam nalit :)))

někdo to na foru psal že lepší a bezpečnější je radeji po sobě dvakrát vymněit olej tedy asi to myslel tak nalít novy olej pojezdit nevím 200 až 500 km a pak dat zase nový olej osobně se mi tohle zamlouvám více než připravky na dekrabonizaci motorového protostu kde je olej

osobně ale zastvám nazor převence než řešít zakrabonovaný motor , používat kvalitné benzin kvalitní olej a mněnit max 10 až 15 tkm zalež jak jezdíte , nezatěžovat motor pokud je studeny , po dlouhé jízdě dochladit než motor vypnete ( je fuk jestli turbo ne nebo )
buhužel dnešní motory nejsou motor koncern TDI 1.9 66k a podobně které si člověk vyčistil sam doma od karbonu co nalezel z EGR ventylu atd

omlouvám se za odbočení od tematu

Re: Najviac km na motore 1,6 GDI

Napsal: 17 srp 2018, 17:47
od robil
copper5252 píše:to Radunov a která studie ? tedy ohledně toho že z naftového motoru lezou karcinogení spaliny ? prosil bych v češtině diky

jen podotknu pošahaní ekologové a idealně ti co nejvíce vřeští jezdí většinou v rachotině z které teče všéchno možné ! ale třeba to že ustni voda listerin obsahuje 6 karcinogeních latek a 4 prodezřelé z karcinogenity to už nikoho nezajímá ! a ty latky jsou napsany na balení ustní vody ! to samé zubní pasty obsahují flour které je nervovy jed ! a další latky nezdravé pro člověka ! a vesele si to cpete všíchni do těla !
k dyselum, ja mně hodně dyselu a nikdy mi žadný nekouřil třeba peugeot 309 rv 92 nafta nemnel ani kat ani dimeček ! z výfuku ! oktavia 1 TDI 66kw chip upravený motor hw ani oblaček z vyfuku ! kat mněla ! fabie 1 rs PDI 96kw chip 162kw 394 nm kat off egr off ani oblaček z výfuku !!!

problem domovnic dyselu na cestách je bud dodrbaný motor číli majitel idiot ! nebo špatný chip jelikož majitel debil a šetřil na chipu ! a dělal ho na parkovišti případně , a ti co jezdí na cokoliv co je zadarmo olej z fritáku a pdobně !

ps co se týká filtru pevných častic tak jeden malinky problem ono je velice hezké že zachytavaji "popel " atd ale při vypalovani Redukuji větší částice na menší a plyny kter jsou silně karcinogení ! a to same se týká nově i DPF u benzinu ! prostě další ekopodvod nic víc

ještě bych dodal je zajimavé jak kdysi se kašlalo na ekologii a byly lidí daleko zdravější než dnes! dříve nebylo tolik alergii a nemoci , rakovin a civilizačních nemoci ! po revoluci se začalo ječet ohledně ekologie a hele a máme spousty alergii a nemoci a rakovin ! a civilizačních chorob !

mně to tak připadá jako čim více se všechno dělá ekologičtěji tím více nemoci všeobecně ! jednoduše řečeno lidí je jako sr**ek a zemně neni nafukovaci , takže je třeba populaci redukovat !

Každá nafta hulí!Stačí ji trochu naložit a je z ní dýmovnice.Tebou uváděné motory nejsou výjimkou. V zpětném zrcátku kouř neuvidíš,a kdyby jo by byl motor po smrti.Koukej se kolem sebe na ostatní auta a srovnávej.

Re: Najviac km na motore 1,6 GDI

Napsal: 17 srp 2018, 22:25
od copper5252
fakt vážně každá nafta "hulí" tak to tedy jsme v tom příadě nemněl naftu no :) ale ja do toho tankoval naftu :lol: :lol: :lol: když je naftový motor ok a nepodtáčí se tak prostě nehulí !!!
naftové motory huli větešínou proto že řj vstříkuje moc nafty do "motoru" tim se dostáváme k vychozeným vstčikum a nebo chipu ala parkoviště ! nebo u starší dyselu které maji ještě klasikcé čerpadlo na vstřik že někdo se v něm hrabal a přidal mu nebo je "vadné"
navíc každý motor dýmí a je fuk jestli nafta nebo benzin ! u benzínu to neni tak vidět přez léto ale jak přijde chladnějsí počasi tak motor aby se "ohřál" tedy ohřál katalizátora atd davá více benzínu a tim pádem taky huli !

ja pořát nechápu ekobekaly co furt bekaji že nafta fuj a bla bla , když si vemu jak je ekologicky elektro auto tak se jen smněju ! elektrika se musí vyrobit bud uhelné elektrárna nebo jaderka tak par vodních nebo větrných elektráren to nevytrhne ! neuvadim schválně solarni panely jelikož ty za ekologické považovat nelze protože obsahují větší množství rtuti ! navíc jak bonus litiové akumulatory do elektormobilu ! ty taky nejsou ekologické ! problem z jejich ekologickou likvidaci !
a kecy o ekologicky likvidaci jsou jen mokry sen ekoblbu !

ps další věc nezor dysel dýmí je to fuj a je to neekologické ! jen že to že něco dýmí třeba víc nebo min neznamená že to je neekologické ! když si vemu jaké karcinogení humusy lezou při regeneraci DPF filtru ! a tedka DPF začaly dávát do benzinu !
a takhle by se dalo pokračovat do nekonečna