Stránka 7 z 13

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 01 lis 2017, 13:09
od Vendelín
Alexy,díky .

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 01 lis 2017, 16:27
od Alf6
Také i ja se svou Elou pripojuji s gratulací

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 01 lis 2017, 16:41
od Vendelín
Alfe tobě taky děkuji za přání.Ale pánové zpět k tématu,ať se značkové pojištění nezmění na narozeninové párty. :P

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 21 led 2019, 21:50
od Tudy
Vložím sem svou čerstvou zkušenost. Auto už mám po záruce, ale nadále si platím havarijko. Zrovna řeším drobnou pojistnou událost (promáčknutí prahu a odřené dveře), chtěl jsem to nechat opravit v nejbližším servisu. Ovšem pozor! V takovém případě je spoluúčast 50%, pouze v autorizáku/ u smluvního partnera máte 0%.

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 22 led 2019, 10:25
od Axel.Foley
Jj, platí to i pro čelní okno.

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 22 led 2019, 17:44
od petzl62
Já na bráchu,brácha na mě ](*,) :^o [-X :-#

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 11 úno 2019, 11:33
od pekoz
Pánové mám dotaz.
Uniqa nabízí v rámci pojištění auta službu UNIQA Safe Line. Jakási štěnice s funkcí sledování atd. Asi podobně navrhovanému EU E-call.
Co vím tak to mají všechna předváděcí auta u prodejce :hyu: kde jsme byli. U půjčeného auta jsem to našel.
Myslím že se zmínili o minimální době 3 roky a o dost zajímavé slevě pojistky.
Máte o tom nějakou bližší informaci? Anebo je to nějaké svinstvo ?!

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 11 úno 2019, 13:24
od Mr. HYUNDAI
V manželčině autě to máme. Už ve druhém. Když pocuchala o sloup to první, tak mi volali z pojišťovny (moje číslo bylo v dotazníku uvedeno jako první - záměrně :D ), že se udála nehoda, zda není potřeba nějaká pomoc. Kromě toho umí v některých konfiguracích pojistky UNIQA slevy za nízký nájezd, který se odečítá právě z údajů Safe Linu. A tuším s tím mají svázaný i GAP na 3 roky. To rozhodně není k zahození.
Dokonalý systém to není, má spoustu nedokonalostí - snaží se umět různé věci a vlastně žádnou neumí pořádně na 100%. Ale knihu jízd to zpětně vygenerovat umí, můžeš si vytáhnout jízdní styl (ale to vykazuje šílené bláboly :lol: ) atp.
Zase oproti systému co mám ve svém autě to při delším parkování "necestuje" po okolí :wink: .

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 12 úno 2019, 06:55
od pekoz
Díky moc za info.
Vypadá to užitečně . Původně jsem to chtěl nechat deaktivovat ale asi to tam zůstane.

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 04 srp 2019, 22:11
od Mr. X
Ahoj,

nechci zakládat nové téma k pojištění, tak se zeptám tady, ačkoliv neřeším žádný podvod :)

Kupujeme novou i30 a dostali jsme nabídku od Uniqa (není podmínkou koupě), kde je 50% bonus, GAP na 1 rok.

Pak mám nabídku od makléře na Allianz, na obdobnou částku s GAP na 3 roky, kde je obchodní sleva, ale bonus 0%, partnerka žádné nemá.

Je moje úvaha správná, že v případě Uniqa se nemáme šanci dostat v dalších letech na nižší cenu, protože bonus větší získat nemůžeme a naopak u Allianz budeme bonusy sbírat, takže slevu bychom měli každý rok 5% dostat? Samozřejmě pokles tržní ceny je u obou pojistek, takže tam by se teoreticky cena měla snížit obdobně na obou.

Pro Allianz dále mluví ten delší GAP.

Ještě prodejce říkal něco o tom, že tím že s Uniqa mají smlouvu, že je jednodušší vyřízení události, to jsou předpokládám jen kecy pojišťováka, aby prodal... nebo?

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 05 srp 2019, 06:43
od Axel.Foley
Zkus se s UNIQA dohodnout na GAPu na 3 roky.

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 05 srp 2019, 13:51
od Tudy
Mr. HYUNDAI píše:...
Dokonalý systém to není, má spoustu nedokonalostí - snaží se umět různé věci a vlastně žádnou neumí pořádně na 100%. Ale knihu jízd to zpětně vygenerovat umí, můžeš si vytáhnout jízdní styl (ale to vykazuje šílené bláboly :lol: ) atp.
Zase oproti systému co mám ve svém autě to při delším parkování "necestuje" po okolí :wink: .
Jednou mi takhle vystrašili manželku, když se mi ze Safe Line nemohli dovolat (byl jsem na cyklovýletě). Prý jestli jsem někam nejel, že jim to ukazuje polohu auta v Atlantiku blízko Brazilského pobřeží :roll: :lol:

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 05 srp 2019, 14:10
od Mr. HYUNDAI
To Mr. X: Požádej UNIQu o nabídku s GAPem na 3 roky, bude v ní SafeLine, takže rovnou můžeš žádat o slevu na kilometrový proběh (podle toho kolik očekáváš nájezd). Zároveň bych si vyžádal variantu s franšízou, tedy model, kdy škody do určité výše jdou celé za Tebou (volil bych hranici Kč 5.000,--) a co je nad hranicí, tak už je spoluúčast NULA. Přesně takhle to mám u všech aut, která nejsou pojištěna v rámci financování. A mám tam i první škodu bez vlivu na bonus. Nezapomenout na připojištění skla/skel a zvážil bych připojištění kol, originál ráfky stojí neprostý nesmysl!

Ten argument ohledně snazšího vyřízení není úplně lichý. Běžné škody mohou dokumentovat přímo přijímací technici servisu, u Allianz na to musí dorazit jejich technik. Samozřejmě, že většinou se o den nic moc nestane, ale já jsem třeba na jednom autě řešil poškozený zadní nárazník, auto bylo bílé, takže přístřik nebyl nutný. Dojel jsem do servisu, nahlásilo se, technik vyfotil nárazník a domluvili jsme se, že až bude nárazník nalakovaný, tak mi jej na počkání přehodí. Samozřejmě jsme viděli, že parkovací čidlo není zcela OK, ale jestli jen vyskočilo nebo má ulomený držák nezjistíš, dokud nárazník nesundáš (pro jistotu ho objednali - to se neztratí :wink: ). A ono bylo opravdu zlomené. Tím, že to bylo přes UNIQu, tak prostě jen čidlo dofotili a hned vyměnili, časová ztráta 2 minuty. Být to nesmluvní pojišťovna, tak se bude čekat na technika pojišťovny a na výměnu nárazníku na počkání můžu zapomenout....

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 05 srp 2019, 15:11
od Axel.Foley
Tudy: Tak Atlantiku se ti zachtělo :mrgreen:

Re: Značkové pojištění Hyundai od UNIQA = podvod na klienty?

Napsal: 05 srp 2019, 15:12
od Mr. X
Mr. HYUNDAI: Díky za vysvětlení. Ten SafeLine je mi nějak proti srsti, možná paranoia, ale úplně se mi nechce mít v autě gps krabičku (ano, v telefonu ho mám :) ). Na krádež bude GAP a profík si s gps stejně poradí.

Co se týče těch bonusů, v tom je ten Allianz lepší ne? Když tam dostanu stejnou cenu i s nulovým bonusem (a postupně ho budu navyšovat) než Uniqa, kde dostanu 50% a tam o něj už můžu jedině malusem přijít, pojištění si tím zdražit a přes 50% bonusu se jít nedá.

Pořád nějak v té Unice nevidím výhodu, kromě tedy možná rychlejšího vyřízení události.