Intenzita regeneracia DPF filtra

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Kenny
*
Příspěvky: 89
Registrován: 01 dub 2014, 12:09

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Kenny »

Dik
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
Reklama
 

martinrozsy
*
Příspěvky: 61
Registrován: 07 led 2014, 15:02

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od martinrozsy »

Kenny jak jsi to myslel s těmi 15 stupnemi Celsia 6.11.? Jako nad 15 stupňů Celsia ti filtr regeneroval kolem 800km jak má nebo jak jsi to myslel?
Kenny
*
Příspěvky: 89
Registrován: 01 dub 2014, 12:09

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Kenny »

Pod 15 stupnov - vsetko bolo ok, regeneracia cca. kazdych 400 km.
Nad 15 stupnov - regeneracia cca. kazdych 80 km.
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
martinrozsy
*
Příspěvky: 61
Registrován: 07 led 2014, 15:02

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od martinrozsy »

Po 2 týdnech v servisu mi zítra auto budou vracet bez žádné opravy. Podle výrobce je prý vše v pořádku,že filtr regeneruje každých 300 km! Filtr je podle nich v pořádku a není třeba nic měnit... i když jsem upozorňoval ,že na netu jsem z odborné literatury vyčetl ,že k regeneracím má docházet v rozmezí každých 800-1000 km a ne co 300 km kdy dochází vlivem častých regenerací k poškozování motoru naředěného oleje naftou a ke zvýšení spotřeby vozidla. Upozorňoval jsem i na zvýšenou hladinu oleje nad rysku maximum a zas pokud je to do 3 cm nad rysku maximum je dle výrobce vše v pořádku! :( Příště asi při výběru nového vozidla se podívám i jiné značky když u :hyu: je vše prý v pořádku! :( A to mám na autě najeto teprv 40 tisíc km a jezdím delší vzdálenosti. Bohužel mi v únoru končí 5 letá záruka :(
Kenny
*
Příspěvky: 89
Registrován: 01 dub 2014, 12:09

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Kenny »

Pokial je zriedeny olej tak urcite nieco nie je vporiadku. Treba skusit napisat vyrobcovi lebo servisom sa velmi nechce. Aj v mojom pripade sa servis vykrucal, tak som pisal importerovi a potom sa zacal problem riesit.
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
martinrozsy
*
Příspěvky: 61
Registrován: 07 led 2014, 15:02

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od martinrozsy »

Kenny a komu přesně na jakou adresu jsi psal? mě řekli že s autem měřili na 100 km kolik přibude ve filtru sazí po regeneraci a prý je vše v pořádku. Říkám a jak může být v pořádku že tak často regeneruje,zvyšuje tím spotřebu a ničí nařeďuje olej. Na vše že je vše v pořádku... :( a co nakonec vše ti měnili na autě ?
Kenny
*
Příspěvky: 89
Registrován: 01 dub 2014, 12:09

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Kenny »

Pisal som na hyundai@hyundai.sk menili mi cely dpf filter.
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
martinrozsy
*
Příspěvky: 61
Registrován: 07 led 2014, 15:02

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od martinrozsy »

Aha a nic víc jiného nemenili?
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od only_one »

mě se na novém ceedovi stalo v podstatě to samé, začal filtr bláznit a spouštěl klidně po 100km. čili v podstatě stále. Ale stačilo natankovat Vervu Diesel, vyměnit olej a byl klid. Jinak regenerace je teĎ po 300-350km ale to je tím, že to je Euro 6tka a v podstatě to je normální i podle vyjádření Kia.. výrazně se prodlužuje interval, když se jezdí pomalu. Jak to táhnu po dálnicích tak to drží těch 300km skoro na chlup přesně. Už sem na to rezignoval, je to srá.č dízlovej a poslední ropa co jsem kdy pořídil. Kdyby to alespon umělo jezdit ekonomicky.. počítám, že 1x půjde filtr na garanci a podruhé už to snad nebudu mít.. 150tisíc km a přenechám to někomu dalšímu
martinrozsy
*
Příspěvky: 61
Registrován: 07 led 2014, 15:02

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od martinrozsy »

mě jde o to že závada se projevila v době záruky a mě záruka končí v únoru. Nemíním pak já jako majitel vozidla platit ze svého nový filtr pevných částic za 27 tisíc a kdo víc co ještě... naředěný olej naftou ničí motor a proč bych to měl já platit když se na to vztahuje záruka a projevilo se to již po dobu záruky? Podle mě se jim to nechce platit tak čekají na vypršení záruky a zákazníku ty pak jen plať...
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od only_one »

hele mě vypakovala Kia s tím že regenerace po 100km je vlastně ok.. a spotřeba na nádrž Crdi přes 7 litrů taky... takže si myslim svý, ale tebe chápu.
Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1251
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Neo-Mike »

Nezkousel jsi i jiny servis? Preci jen to bys musel snad najezdit vse po meste.
Prijde mi, je je docela rozdil v chovani automobilek Kia a Hyundai.
Hyundai i30 kombi, 1.6 CRDi 81 kW, TRIKOLOR KOMFORT, Ultimate Red
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od only_one »

psal sem to už vedle. Potíž je v časté regeneraci, která zvedá spotřebu a degrafuje olej a ten pak zase má vliv na častější regeneraci :-D . JE to ten začarovanej kruh. Já sem vyměnil olej, začal tankovat normální naftu s aditivy a kupodivu to zase jezdí normálně..
tempest
**
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2012, 16:09

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od tempest »

martinrozsy píše:Po 2 týdnech v servisu mi zítra auto budou vracet bez žádné opravy. Podle výrobce je prý vše v pořádku,že filtr regeneruje každých 300 km! Filtr je podle nich v pořádku a není třeba nic měnit... i když jsem upozorňoval ,že na netu jsem z odborné literatury vyčetl ,že k regeneracím má docházet v rozmezí každých 800-1000 km a ne co 300 km kdy dochází vlivem častých regenerací k poškozování motoru naředěného oleje naftou a ke zvýšení spotřeby vozidla. Upozorňoval jsem i na zvýšenou hladinu oleje nad rysku maximum a zas pokud je to do 3 cm nad rysku maximum je dle výrobce vše v pořádku! :( Příště asi při výběru nového vozidla se podívám i jiné značky když u :hyu: je vše prý v pořádku! :( A to mám na autě najeto teprv 40 tisíc km a jezdím delší vzdálenosti. Bohužel mi v únoru končí 5 letá záruka :(
Rozumím, že máš ještě starou i30 EU5. Zkus se obrátit na Ústav paliv a maziv a nechat si udělat analýzu množství nafty v oleji a zeptat se, je-li stanovena nějaká hranice, kdy se musí měnit olej, protože má v sobě moc nafty. Aby ta analýza byla průkazná, tak by se odběr měl provádět za přítomnosti někoho od :hyu:. Orientačně lze toto udělat pomocí kapkového testu. No a pak bych asi začal kolečko soudní znalec x Hyundai x rozpor z manuálem, kdy je to dle :hyu: v pořádku. Popř. směr AAA...
martinrozsy
*
Příspěvky: 61
Registrován: 07 led 2014, 15:02

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od martinrozsy »

Uvidíme já to jen tak Nenechám pokusím se stěžovat si na vyssi místa.... A jak může Kia tvrdit že 7 litru je na CRDi normál? To o soudní napadení automobilky že udává tedy papírové nesmysl a zažalovat ji za klamavé nízké hodnoty spotřeby! Ano u mého auta se jedná o EURO 5 a na regeneraci nemá vliv aspoň u meho auta nafta... Regeneruje stále stejne ať tankuji u OMV nebo u Benziny a při tankování přidávám aditiva VIF
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“