Stránka 7 z 8

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 09 dub 2021, 18:56
od idam.i
Ja to tak robím už dlhšiu dobu.Dnes som išiel Elou a hmatkal som po ele.ručke. #-o

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 09 dub 2021, 19:34
od petzl62
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Já ti to říkal :-$ :-$ :-$ :wink: :idea: :idea:

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 09 dub 2021, 19:37
od idam.i
nepamätám. 😜
😃

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 09 dub 2021, 19:41
od petzl62
Trochu od tématu :wink:
Vidíš, a za normálních časů bychom se těšili na Autosalon, na kafe a na stretko s pokecem. Nicméně koncem dubna budu tak 3-4 dny v Bratislavě :wink:
Tak se doufám uvidíme [-o<

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 09 dub 2021, 19:43
od petzl62
idam.i píše: 09 dub 2021, 19:37 nepamätám. 😜
😃
Tomu rozumím, na normální ručku člověk rychle zapomene :lol:

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 09 dub 2021, 19:43
od idam.i
Jasné.🤝

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 14 pro 2021, 21:29
od Mexican
mate niekto najazdenych dost kilometrov s DCT? akoze fakt vela kilomentrov. Sused ma i40 (uz druhu), vzdy s DCT a 1,7 CRDi a meni vzdy po 100 000km. Udajne nemenil ani na jednm olej, nic a prevodovky vzdy top.

Premyslam pomaly co a ako a uz sa mi asi nechce kvedlat pakou. Takze uvazujem bud o 1.0 TGDi 88kW alebo 1,5TGDDi 117kW vzdy s DCT. Len mi u toho silnejsieho nestimuje ten mild hybrid. Nastastie tu je Ceed. Zaujima ma skor to DCT, taka ta blbuvzdornost a servisna nenarocnost

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 14 pro 2021, 21:43
od pozorovatel
Ja nemám najazdených veľa km momentálne ani nie 40k a riešim reklamáciu prevodovky. Vždy na studeno pri prvotnom rozbehu zatrasie celým autom a od minulého týždňa mi pri takom svižnejšom tempe občas medzi 5 a 6 stupňom akoby vyradilo do neutrálu. Proste 5ka, potom vybehnú otáčky ako držím plyn, auto bez výkonu a 6ku tam zaradí až keď plyn pustím. Minulý štvrtok-piatok si auto nechali v servise, aktualizovali software v prevodovke a na diagnostike nakalibrovali spojky. V sobotu, nedeľu bolo všetko ok, auto sa rozbehlo bez trasenia, radilo hladko a v pondelok znova to isté trasenie a otáčky akoby šmýkala spojka. No nič, kontaktujem znova servis. Oni mi chcú vymeniť spojky, ja si skôr myslím, že v tom bude mechatronik ale nechám ich nech sa hrajú. Nebude to za moje peniaze...

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 14 pro 2021, 22:31
od petzl62
Tady máš moje rozloučení s mým předchozím Méďou.
Předán 11.6.2021 novému majiteli s najetými 183 tis. km. Bez jakéhokoliv problému co se týká DCT =D> =D> =D>
Dost poznatků je i v celém vláknu před rozlučkou...

https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=720

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 15 pro 2021, 14:12
od i30mpact
Pomineme-li výrobní závady, tak dost záleží, kde budeš jezdit - DCT se bude trápit ve městě, při popojíždění, parkování v kopci do řady atd., prostě všude, kde budou muset často prokluzovat spojky. Naopak na delší cesty po dálnici nebo okreskách to bude ideál, spojky budou většinu času v záběru, otáčky nízko, na palubě klid a nízká spotřeba paliva.

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 15 pro 2021, 14:30
od thaischumi
Ha ha ha... člověk si pořídí DCT aby měl ve městě komfortnější jízdy a ono se přitom zničí.

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 15 pro 2021, 14:51
od Mr. HYUNDAI
I v tom městě je to pohoda, pokud jí nenecháš klouzat a vždy si v koloně necháš trochu víc auto před sebou poodjet, aby spojka měla čas sepnout.

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 15 pro 2021, 15:28
od Mexican
videl som to prave v jednom videu na YT, kde bolo 5 sposobov ako fungovt s DCT, ukazane na priklade americkeho Tucsonu 1,6T
A skutocne tam borec hovoril, ze sa treba vyvarovat takeho toho plizenia sa po "palcoch" dopredu. Ze treba nechat auta trosku odist a potom sa pohnut par metrov. V zasade ale dakujem za nazory, super - takze pocitam ze pri beznom uzivani nejaky bezny servis (vymena oleja, SW atd) kazdych 120 000km a tych 300 000km by to snad vydrzat mohlo :-)

k technike som setrny, mam spojku u Accenta s 377 000km (okay, niekedy pri zaradeni spiatocky ide uz cez zuby) takze verim, ze DCT mi vydrzi dlho
Dakujem vam za spatnu vazbu, ja teda o tom DCT budem premyslat aj dalej :-)

offtopic: ja samozrejme uplne nenavidim ludi ktori zastavia pred krizovatkou 10m od auta pred nimi, ja za nimi zabrzdim do nuly. No a borec /slecna si uvedomi ze tam ma priestor a tak sa pohne nasledne o 2-3 metre

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 15 pro 2021, 15:59
od idam.i
Interval 120.000 na automat nie je to najlepšie. [-(
Osobne mám hydromenič a plánujem výmenu pri 60.000km.

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Napsal: 15 pro 2021, 16:12
od slabostka
Mexican - tých 300 000km že ti vydrží bez veľkého servisu to je vtip? To ti môžem dnes zadarmo povedať že Nevydrží. Minimálne spojky budeš meniť a možno nie raz.