Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
lys
**
Příspěvky: 170
Registrován: 18 dub 2017, 10:36
Bydliště: Zlín

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od lys »

shawt píše:Benzinem to neni.
Já bych řekl, právě že jo, protože mi to na benzinu nikdy neudělalo, ale je to možná taky tím, že jsem měl v nádrži jen na 100 kilometrů a byla zima. Každopádně teď je klid.
je
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
Reklama
 

motorol
***
Příspěvky: 726
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od motorol »

100 km to je ještě dost benzinu. Běžně tam mám min a občas to cukne zcela nezávisle. Problém je teplota a ne benzin, woodo rituál ani absence obětování panny před jízdou.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od shawt »

Staci chvili nechat motor bezet, nez jedete v mrazu cca. 1-2min.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Elwanelyn
*
Příspěvky: 60
Registrován: 16 kvě 2017, 18:33

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od Elwanelyn »

studený motor, nic více ..
Harrystr
**
Příspěvky: 105
Registrován: 30 lis 2017, 18:53

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od Harrystr »

Dobrý den, tak dnes jsem opět zažil překvápko, když jsem jel ráno do práce. Mam H i30 1.6gdi r.v. 2012 najeto 78 tis km. Nastartoval jsem si a že oškrabu sklo tak vylezu a slyším takový nepravidelný zvuk z podkapoty jako cukání nevím jak to popsat, původně jsem si myslel, že je tam někde uvolněný nějaký plastový dekl nebo tak něco. Když jsem otevřel kapotu, tak jsem si všiml, že motor jakoby nepravidelně vynechává jako by sem tam vynechal válec. Ručička otáček ale držela jak přibitá. Podotýkám, že auto jelo naprosto normálně, žádný škubání nebo ztráta výkonu při akceleraci prostě nic. Když jsem přijel do práce cca 5km, tak to dělalo pořád. Odpoledne jsem to projel trochu víc a u zahřátého motoru se to neděje. Svíčky maj najeto cc 20tis km. Máte někdo podobnou zkušenost? Zapalovací cívky?
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od JirkaN »

Můžou být přicpané vstřiky. Oprava v rámci záruky u tebe už nepřipadá v úvahu. Dám ti tip na odzkoušený přípravek. TEC2000 Fuel Injector Cleaner. Pokud je vstřikovací systém OK a je to jen zacpaný, určitě ti to pomuže a 400,-Kč v opačném případě tě nezrujnuje. Oprava bude několikanásobně dražší.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od Tudy »

Přesně takto se u mě začal chovat motor, když šel katalyzátor do kytek. Začlo se to dít kolem 80 tis km, při cca 90 tis se zvýšila spotřeba oleje a ve 120 tis motor zralý na výměnu. Jakou máš spotřebu oleje?
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od shawt »

Tak to abych zacal s mojim GDickem jezdit, at najedu k tem 100tis, at stihnu jeste novy motor v zaruce, jestli takto zacnou odchazet vsechny GDicka, tak to bude v CR pekne vrakoviste.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Harrystr
**
Příspěvky: 105
Registrován: 30 lis 2017, 18:53

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od Harrystr »

Spotřebu oleje zatím neznám, auto mám chvíli. Ten TEC2000 se naleje do nádrže celý?
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od JirkaN »

Harrystr píše:Spotřebu oleje zatím neznám, auto mám chvíli. Ten TEC2000 se naleje do nádrže celý?
Ideální je, aby to běželo jen na samotmý čistič a spotřebovalo to celý obsah plechovky. Ale to je komplikovaný, abys to připojil na přívodní benzínovou hadičku ( když to rozpojíš někde u motoru, bude ti zaroveň tlačit benzín podávací čerpadlo v nádrži) . Druhá možnost je to nalít do nádrže, kde budeš mít minimum benzínu. Pak nastarovat a nechat to běžet minimálně 15 min. na volnoběh. Můžeš občas lehce vrknout plnem. Potom nádrž dotankovat. Hlavně to nepoužívat jako aditivum. Kdyby ti se to při té druhé možnosti trochu zlepšilo, je dobrý to ještě jednou zopakovat. Přece je to míň koncetrovaný, než kdyby jsi to udělal na samostatný čistič.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od JirkaN »

A nebo si zavolej přímo do www.tec-2000.eu . Tel.: 602 888 934. Oni ti rádi poradí.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Harrystr
**
Příspěvky: 105
Registrován: 30 lis 2017, 18:53

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od Harrystr »

Tak jsem to tam nalil ale měl jsem benzinu něco pod půlkou asi 20minut jezdil a pak to dotankoval vervou. Tak snad to k něčemu bylo. No kdyžtak to podruhý zkusím u někoho přímo z plechovky. Přeci jen si netroufnu to dělat někde na ulici.
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od JirkaN »

Harrystr píše:Tak jsem to tam nalil ale měl jsem benzinu něco pod půlkou asi 20minut jezdil a pak to dotankoval vervou. Tak snad to k něčemu bylo. No kdyžtak to podruhý zkusím u někoho přímo z plechovky. Přeci jen si netroufnu to dělat někde na ulici.
Toho benzínu v nádrži by tam chtělo opravdu málo. Tak litr, max. dva. Necelá půlka nádrže je cca 20 litrů a to je dost naředěný. Asi kvůli tomu píší, že se to nepoužívá jako aditivum. Kup si benzín do kanystru, vyjezdi nádrž skoro do prázdna a znovu to tam nalej ten čistič. Jezdi a když ti náhodou dojde benzín, budeš mít v kanystru. Kdyby ti někdo pomohl to vyjet přímo z plechovky by bylo super. Jinak jestli nepoužívaš aditivum VIF, tak doporučuji, má taky čistící učinky a klidně při první aplikaci bych to předávkoval. Motoru to v žádném případě neuškodí. Držím palce, aby to bylo pouze zanešený od biosrač.k.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Harrystr
**
Příspěvky: 105
Registrován: 30 lis 2017, 18:53

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od Harrystr »

Dobře, vyzkouším to. V sobotu pojedu dálku asi 200km, tak uvidím, jestli třeba ta verva to taky trochu nepročistila. Jinak za jízdy není vůbec nic poznat akorát za studena se to na volnoběh trochu kucká.
Harrystr
**
Příspěvky: 105
Registrován: 30 lis 2017, 18:53

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Příspěvek od Harrystr »

Myslíte, že by na diagnostice zjistili, co přesně to způsobuje, když by to napíchli v době kdy to blbne? Přeci jenom ani nevím, jestli za to může vstřik a kdyby to byl vstřik měl by se nechat přeci vyčistit pokud není úplně zacpaný, což si nemyslím, protože to jede normálně za studena i za tepla.
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“