Stránka 7 z 8

Re: i30 fastback 1.4 T-GDI DCT 103 kW Style Ultimate

Napsal: 16 dub 2019, 10:52
od Stringo
To je přesně to, o čem jsem psal ve svém vlákně. Všechno je to nedotažené do finále oproti koncernovým vozům.

-Brzdový asistent máme - ALE je schopný nám na dálnici v plné rychlosti zastavit na nulu
-Asistent rozjezdu do kopce máme - ALE bzdí si v kopci, jak se mu zachce (osobně vyzkoušeno a jednou přibrzdí a jednou ne ve
stejném kopci a nikde se člověk nedočte podmínky, za jakých přibrzí, nebo nepřibrzdí)
-El. ona máme - ALE nejdou přes DO otevřít a zavřít jdou pouze při držení tlačítka, navíc bez střechy
-Hlasové ovládání máme - ALE musí se použít nedobře fungující Android Auto
-Coming/leaving home máme - ALE nedá se nastavit jak dlouho má svítit
-Automatické přepínání světel máme - ALE když chčije že není vidět na cestu a stěrače nestíhají, světla nám to nepřepne
-Duální climatizaci máme - ALE výdechy na zadní sedadla jen za příplatek vyšší výbavy
-HF-BT máme - ALE seznam kontaktů si seřadit podle příjmení nemůžeme


A mohl bych pokračovat v dalších detailech, ty ale nejsou už tolik zásadní. Je pravda, že auto je o hodně levnější, než třeba hodně porovnávaná Octavie, ale myslím si, že v dnešní době je to pouze o konkrétním člověku, který nepřemýšlí nad danou funkcí, nemůže být ani náročné, ani dražší vyřešit výše uvedené věci, kde v 80% jde o nedoladěný SW.

Jo jasně, neměl jsem si kupovat Hyundai, když jsem zvyklý na Octavii, ALE tyhle věci Vám nikde jen tak neřeknou a zjistíte to až když auto máte a reálně s ním jezdíte.

Re: i30 fastback 1.4 T-GDI DCT 103 kW Style Ultimate

Napsal: 16 dub 2019, 11:28
od Axel.Foley
Stringo: Ještě by to chtělo uvést i nějaké klady, nejen negativa. Nebo jediným pozitivem je jen cena?

Re: i30 fastback 1.4 T-GDI DCT 103 kW Style Ultimate

Napsal: 16 dub 2019, 11:47
od Mr. HYUNDAI
Nechce se mi Tvůj seznam pitvat po bodech, ale třeba výdechy pro zadní sedačky jsou vždy spojené s elektrickou ruční brzdou. Pokud vezmu v potaz jak se u ní seřizují lanovody, tak je to prostě o tom, že páka ruční brzdy s lanovody a vedení vzduchu se tam spolu nevejdou. Buď jedno nebo druhé. Takže je to zase o penězích, protože elektrická ruční brzda je mnohem dražší. Ovládání audia hlasem nebo řazení kontaktů je problém Androidu, v mém telefonu jde seřadit seznam kontaktů podle příjmení jen v tel. seznamu, pokud si otevřu seznam z SMS tak už jsou taky podle křestních jmen a nejde to nijak přenastavit. A hlasové ovládání je do značné míry opět problém nepodpory na našem území. :hyu: prostě zvolil Androidí cestu, protože na drtivé většině trhů to funguje OK.
Zavírání a otevírání oken je nedotažené, ale možná záměrně, netuším jaké jsou preference Amíků. Ale ani já nevidím důvod proč nemoct co chci a nechci jak zavírat a otevírat dát do nastavení a nechat na uživateli co mu vyhovuje, totéž coming/leaving home.

Prostě jsou auta koncernu :hyu: / KIA konstruována podle jiných preferencí než auta koncernu VAG. A pak je to o tom, co člověk od auta chce a čeká, aby si vybral to pravé právě pro sebe.

Re: i30 fastback 1.4 T-GDI DCT 103 kW Style Ultimate

Napsal: 16 dub 2019, 11:55
od Stringo
Pozitiva jsem psal u sebe - je to neokoukané, materiály v interiéru se mi zdají být lepší, výbava (když pominu, že ne všechno funguje jak by mělo nebo mohlo) je vyšší než u koncernu, ale jinak mě kromě té ceny nenapadá nic dalšího, tebe jo? Já osobně, kdybych si mohl dovolit platit vyšší leasing a koupit tedy auto za 550000kč, koupil bych Octavii, ale jak všichni dobře víme, Škodovka je předražená a prodeje jí dělají zejména firemní flotily, tak bych mohl mít místo i30 max. Fabii a to už bych zase mluvil jinak. Já bohužel přesedl z Octavie a ty rozdíly jsou viditelné a to byla Octavie z r.2005. Ale aby to nevypadalo že tu nějak pláču nad koupí, to vůbec ne. Jsem rád, že mám auto nové, to moje 14let staré už mělo to dobré za sebou, Hyundai je bezpečnější, aktuálně i hezčí, za ty peníze co jsem dal nic lépe vybaveného se stejným motorem bych nekoupil. Ale kritika tu je z toho důvodu, že je rok 2019 a tyhle vypsané nedostatky mě docela dost mrzí, protože před těmi 14ti lety to koncern už měl vyladěné a léta to funguje, to už Koreici s tou jejich "agresivní" reklamou mohli taky dotáhnout k dokonalosti, aby to bylo adekvátní 8)

TO Mr. HYUNDAI: V octavii není o nic větší ten středový tunel a měl jsem klasickou ruční brzdu, vzadu výdechy, navíc ještě držák nápojů a displej ze Superba :lol: takže to není o tom, že to nejde, ale že to někdo nedokáže domyslet. Ovládání hlasem autorádia bez nutnosti použít k tomu telefon je také jen o SW. V ostatním s tebou souhlasím, jsou to blbosti, ale přecejen ta cena je u většiny lidí (i u mě byla) rozhodující. Přece kvůli tomuhle nevypláznu o 150000kč víc za Octavii, to bych byl padlý na hlavu.

TO Axel.Foley: Docela rád bych slyšel Tvůj názor na ta pozitiva a teď to neber jako nějaký útok na tebe, ale já jak jsem lehce neobjektivní (což sám cítím, že mám pořád nutkání to srovnávat s Octavií), tak by mě zajímal názor někoho kdo třeba s koncernem nemá zkušenosti.

Re: i30 fastback 1.4 T-GDI DCT 103 kW Style Ultimate

Napsal: 16 dub 2019, 11:59
od Mr. HYUNDAI
Tak zrovna agresivní reklamě už naštěstí odzvonilo! :D

Nicméně "pláčeš na nesprávném hrobě". Že si tu "postěžujeme" navzájem nic neřeší. Proč tenhle seznam nepošleš do Nošovic? Tam se auto vyrábí, tam by měli být schopni jej přetlumočit vývoji, který probíhá paralelně v Německu, Koreji a USA. Zpětná vazba je pro každý obor potřebná.

Tak mě těch kladů napadá víc, ale obávám se, že většina z nich pramení z doby, kterou s touhle značkou jsem a počtu aut, která mi za tu dobu přímo či nepřímo prošla rukama :wink: .

Měl jsi ten středový tunel rozebraný? Já ano, prostě se to tam nevejde resp. nevím jak by se to tam mohlo spolu vejít :( . Aby se to tam vešlo obojí, tak bys buď musel při zachování stávající konstrukce výdechů a páky ruční brzdy s jejím přepákováním značně středový tunel zvětšit, ale ono není kam, nebo bys musel kompletně překonstruovat ručku a vedení vzduchu. Z toho plyne, že hned na začátku vývoje bylo řečeno, že se půjde cestou buď jedno nebo druhé. A zase jsme u konstrukčních priorit a samotného zadání vývoji.

Re: i30 fastback 1.4 T-GDI DCT 103 kW Style Ultimate

Napsal: 16 dub 2019, 12:04
od Stringo
Už jsem o tom přemýšlel, ale myslíš si, že se budou zajímat o názor nějakého plačky? Osobně jsem psal do Nošovic na ta světla LED a jediné co mi řekli, že se mám obrátit na autorizovaného dealera :lol:

Re: i30 fastback 1.4 T-GDI DCT 103 kW Style Ultimate

Napsal: 16 dub 2019, 12:06
od Mr. HYUNDAI
Jenže prvotní dotaz směřoval na změnu výbavy vyrobeného auta. Tenhle seznam je regulérní souhrn poznatků z užívání / vlastnictví vozidla ve srovnání s vozidlem předchozím, generačně starším :wink: .
Se světly bych Tě na servis odkázal taky :) .

Re: i30 fastback 1.4 T-GDI DCT 103 kW Style Ultimate

Napsal: 16 dub 2019, 12:09
od Stringo
Jenže u dealera mi řekli že to nejde :lol:

Re: i30 fastback 1.4 T-GDI DCT 103 kW Style Ultimate

Napsal: 16 dub 2019, 12:13
od Mr. HYUNDAI
Což se dalo čekat, ono je to i o lidech.
Začínáme to tu Jindřichovi silně plevelit, navrhuji přesun této diskuze do Tvého pirátského vlákna :) .

Re: i30 fastback 1.4 T-GDI DCT 103 kW Style Ultimate

Napsal: 16 dub 2019, 12:23
od Pampa
Ja som prechadzal z renaulta (mal som ich predtym 4) ... mal som rovnaky pocit "nedoladenosti" (tiez mam zoznam :mrgreen: ). Dlho som vahal ci toto alebo megana, nakoniec som sa rozhodol pre toto pretoze 1/ vecsia zlava (takze cena) 2/ dostal som asistenty ktore mi viac vyhovovali ako u R 3/ nasiel som si pre mna lepsie "utrafeny" pohon a 4/ ani jedno z tych aut mi nevyhovovalo karoseriou - chcel som kombi s velkym priestoron kufra, so nema ziadne sucasne auto, takze som to bral s vedomim ze kupujem auto na "kratko" (predosleho megana som mal 14 rokov) a teda pokial mozno nizka cena nech sa minimalizuju straty (takze sase cena) ... a dufajuc ze niekto pride na to ze treba aj kombiky s pixlovou kasnou, nie len pre mna nezmyselne splyvavym zadkom, ale uvidime :mrgreen:

Re: i30 fastback 1.4 T-GDI DCT 103 kW Style Ultimate

Napsal: 16 dub 2019, 12:55
od Lukas0369
Moja skusenost

-Brzdový asistent máme - ALE je schopný nám na dálnici v plné rychlosti zastavit na nulu
Stalo sa mi to len raz v meste a som možno som aj rád, že brzdil
-Asistent rozjezdu do kopce máme - ALE bzdí si v kopci, jak se mu zachce (osobně vyzkoušeno a jednou přibrzdí a jednou ne ve
stejném kopci a nikde se člověk nedočte podmínky, za jakých přibrzí, nebo nepřibrzdí)
pri silnejšom stlačení brzdy by sa mal aktivovať autohold
-El. ona máme - ALE nejdou přes DO otevřít a zavřít jdou pouze při držení tlačítka, navíc bez střechy
el. okna sa dajú zavrieť/otvoriť cez kľúč, ale musia ti to doprogramovať v servise
-Hlasové ovládání máme - ALE musí se použít nedobře fungující Android Auto
hlasové ovládanie je len cez Android Auto, to je pravda, funguje zle
-Coming/leaving home máme - ALE nedá se nastavit jak dlouho má svítit
neviem sa vyjadriť ako to funguje v inej značke
-Automatické přepínání světel máme - ALE když chčije že není vidět na cestu a stěrače nestíhají, světla nám to nepřepne
ani v octavii mi to nefunguje, začne pršať, a svetla denné :(
-Duální climatizaci máme - ALE výdechy na zadní sedadla jen za příplatek vyšší výbavy
pravda
-HF-BT máme - ALE seznam kontaktů si seřadit podle příjmení nemůžeme
neviem posudit

Re: i30 fastback 1.4 T-GDI DCT 103 kW Style Ultimate

Napsal: 16 dub 2019, 19:03
od Raikin
To je proste tezko srovnavat. Octa je drazsi, koncern ma vsechno uplne jinak nastavene. Kdyz je Hyundai levnejsi, vzdy musi nekde byt nejaky kompromis. Kazdopadne, kdyz si vezmu, ze za i30 v plne vybave se da dostat s cenou +- k pul mega, tak za ty prachy tam je fakt hodne muziky za solidni penize, podporene 5 letou zarukou.

2017 jsem kupoval svuj prvni Hyundai, bez jakekoliv predchozi zkusenosti se znackou, predtim jsem le stare ojete vozy jinych znacek a kategorii, viz podpis. Kdyz jsem premyslel, do ceho vrazit prachy, tak asi jako kazdy jsem premyslel nad Golfem, Ceedem, Civicem, Focusem, Leonem a Corollou, co se novych aut tyce. Pak jsem pokukoval po trosku ojetych Mazdach 6 a Passatech. Jenze koupit v CR ojete auto je jako sazka do loterie a nechat to dovezt z Nemecka ma taky spoustu zaporu.
Na Octu jsem se ani nekoukal, protoze jsem mel tu "cest" s ni jezdit ve firme a to byla katastrofa, nepohodlne sedacky, zvlastni nastaveni podvozku a trihrnek pod kapotou.
Kazde z tech aut ma jine moznosti konfigurace, ruzne motory, ruzna hodnoceni, ruzne klady a zapory. Kdyz si ale srovnas pomer cena/vybava, vzdycky ti vyjde nejlip Hyu/Kia, pokud teda nechytis nejakou super akci u jine znacky.
Kazdopadne jsem letos kupoval druhou i30, do Fastbacka jsem se zamiloval a ani na chvili jsem nemel duvod premyslet o tom, jestli nahodou nekouknout po jinych znackach. Proste neni duvod :)

Jo a jinak, s tou moznosti dodelani otevirani oken pres DO je to pravda, kolega byl s Hyu na Slovensku v autorizaku a nejakym zpusobem mu to dodelali, takze to jde :)

A ten brzdovy asistent jsem pocitil poprve dneska rano po nocni. Jel jsem po meste, cca 60 v levem, borec predemnou 45, v pravo volno, az kousek predemnou dalsi auto, tak jsem ho chtel predjet z prava a pri zarazovani se zpatky doleva, pred borce co jel tech 45, tak mi sepnul asistent a zacal fakt brutalne brzdit kvuli auta, co jelo predemnou v pravem. Jelikoz jsem u predjizdeni zrychlil, tak rozdil rychlosti uz byl asi tak velky, ze si myslel, ze to napalim do auta predemnou, i kdyz jsem mel blinkr a jel jsem doleva. V aute vsechno zaclo pipat, ABS seplo okamzite. Nezabrzdilo to na nulu, ale instantne tak z 65 na dobrych 20. Dost me to prekvapilo a rozhodilo. Ale jelikoz jsem tuhle diskuzi cetl vcera, tak jsem tusil o co jde.

Uh, to jsem se rozepsal, sorry :)

Re: i30 fastback 1.4 T-GDI DCT 103 kW Style Ultimate

Napsal: 17 dub 2019, 07:10
od Stringo
Fastback je dobře udělané auto, nelituji té koupě. Podvozek je perfektní.

Re: i30 fastback 1.4 T-GDI DCT 103 kW Style Ultimate

Napsal: 17 dub 2019, 07:36
od Stephano35
Jestě bych do kladů přidal spolehlivost, máme už 5tý hyundai a kromě drobností s nima nikdy nic nebylo. Materiály z kterých to montují a jak to montují jsou na vysoké urovni. Měl jsem možnost při výměně radia za neoriginální 9" infotaiment rozmonotovat přední panel palubovky a podívat se dovnitr jak precizně je vše přiděláno, jaký šrouby jsou použity, různy podložky proti vrzání a celkově důmyslnost těch dílů na jedničku. za ty peníze neni lepší možnost. Ty věci co píšeš chápu, ale ruku na srdce, všichni se shodneme že to neni nic důležitého.

Re: i30 fastback 1.4 T-GDI DCT 103 kW Style Ultimate

Napsal: 17 dub 2019, 09:21
od Stringo
Však jsem už psal, že to nejsou nějak závažné věci, ale na druhou stranu jsou to věci, které by už mohly být funkční a doladěné.