Stránka 7 z 11

Re: Ioniq 5

Napsal: 30 zář 2021, 17:43
od willy50
Školník píše: 30 zář 2021, 12:34 Sarin007: Podle všeho co jsem zatím kolem nabíjení Ioniqu 5 našel na netu a YouTube, tak na 50Kw nabíječkách to tam teče v hodnotě 43-47Kw(takže cca 35 min a je to nabitý) a ta křivka je téměř od začátku až po konec. Třeba Audi GT e-tron a Porsche se na těchto nabíječkách nabíjí jen kolem 30Kw, prý si to neumí nějak přebrat ale řekl bych, že to bude jen otázka nejakého upgradu a bude to OK.
Technická!
Možná jsem něco přehlíd, ale jak to myslíš?
Jakou kapacitu baterie má i5? Za 35 min nabiješ o asi 25kW - Tvůj příklad nahoře.
?!?

Re: Ioniq 5

Napsal: 30 zář 2021, 17:47
od willy50
stefanpilat píše: 30 zář 2021, 14:16 Přesně tak. Já si z toho taky vůbec těžkou hlavu nedělám. Když jsme о víkendu projeli věštinu D1 od Prahy až po Hulín, tak jsme stejně zastavovali třikrát. Z toho byly na dvou místech úplně prázdné nabíjecí stanice (MOL Velké Meziřící a OMV za Brnem). Než se všechno odbavilo - dojití na záchod, koupě a vypití kafe, přebalení malého atd., tak to byla vždycky nejmíň půlhodina. Takže i při těchhle dvou pauzách by se mi i při výkonu 50 kW dobilo asi 250 km dojezdu. A to nepočítám hodinovou obědovou pauzu v mekáči. Já tam teda za sebe žádné velké omezení nevidím a to nejezdím zdaleka jen krátké trasy (pravidelně přejíždíme mezi bytem v Lysé nad Labem a domem v Uherském Brodě). Bohužel jen ta pořizovací cena je pro mě zatím příliš vysoká...
Štefane, oběd v mekáči, no fuj!
:mrgreen: :mrgreen:

Re: Ioniq 5

Napsal: 30 zář 2021, 18:01
od idam.i
👍 :mrgreen:

Re: Ioniq 5

Napsal: 30 zář 2021, 19:56
od Školník
Willy50: Tak to bude teda cca hodina. [-o<
Půlka fóra tady jezdí tankovat na ONO kde čeka frontu ke stojanu a pořád se tady bude řešit čas nabíjení. ](*,)

Re: Ioniq 5

Napsal: 30 zář 2021, 20:06
od willy50
Klídek, jenom mi to nesedělo po technické stránce, to je vše.
Vůbec to neřeším (délku nabíjení), je mi to celkem jedno, stejně EV nikdy mít nebudu.

Re: Ioniq 5

Napsal: 01 říj 2021, 13:42
od sarin007
Školník píše: 30 zář 2021, 19:56 Willy50: Tak to bude teda cca hodina. [-o<
Půlka fóra tady jezdí tankovat na ONO kde čeka frontu ke stojanu a pořád se tady bude řešit čas nabíjení. ](*,)
No nevím, v Anglii stojí auta hodinu dvě u pumpy a jak to tam vypadá :mrgreen: Aby to tady za čas nevypadalo stejně na nabíječkách, kdy se budou lidé napadat s tím, že už tam stojí dlouho, že mu nějakých 100 km dojezdu stačí, ať to uvolní jiným, kteří potřebují jet pryč. Jen malá úvaha. Teď je ještě relativně klid, ale neumím si představit, jak by to vypadalo, kdybybychom dnes vzali byť jen 10% spalováků, místo nich poslali na silnice 10% EV aut a měli jen síť nabíječek, kterou dnes máme :-k A z toho plyne jedno - nelze ze strany EU tlačit pouze na zákaz spalovacích aut k nějakému roku, ale musí stejným tempem růst počty dobíjecích stanic, aby bylo možné daný počet aut bezproblémů obsloužit. Jako pokus by dnes stačilo, kdyby pro příklad každé auto, které přijede k benzínce, tankovalo 30 - 60 minut. V tu chvíli zkolabuje veškerá doprava.

Re: Ioniq 5

Napsal: 01 říj 2021, 15:28
od motorol
Pokus by byl nic neříkající, protože spoustě lidem stoji auto v garáži celou noc a taky se netvari, ze maji ráno plnou nádrž. Pocty nabijecek rostou a maji růst. Jen pocty porostou zásadně až v době, kdy poroste více i počet registraci aut.

Re: Ioniq 5

Napsal: 01 říj 2021, 19:22
od DUX
Tak jsem si při převzetí auta dal testovací jízdu v Ioniq 5. A musím nakonec změnit názor na interiér, který se mi moc nezamlouval.
Sedí se v tom skvěle a člověk si připadá jako doma v obýváku :D (to samé platí pro zadní sedačky).
Všechno je krásně po ruce a dobře rozložené, pouze u voličů teploty topení bych radši mechanické tlačítko nebo kolečko.

Co se týče řízení tak při normální jízdě je to nádherně pohodlné a předvídatelné, při svižnější jízdě je trochu znát hmotnost auta (hlavně v zatáčkách a při brždění), ale není to nic zásadního (není to sportovní auto).

Co mě ovšem zklamalo je velikost nebo spíše výška kufru. Hrana kufru je relativně vysoko a dveře jsou hodně zkosené, takže na výšku tam opravdu moc místa není. Dá se to trochu vylepšit vyndáním přihrádek v podlaze. Jo a přední kufr se zdá dost velký na basu piva :D

Re: Ioniq 5

Napsal: 01 říj 2021, 21:07
od Mr. HYUNDAI
Test - https://www.auto.cz/hyundai-ioniq-5-pow ... pet-141017
Skoro autora podezírám, že četl test a komenty tady na fóru :mrgreen: ...

Re: Ioniq 5

Napsal: 02 říj 2021, 08:06
od Pjotr1

Re: Ioniq 5

Napsal: 03 říj 2021, 21:15
od sarin007
Toho kufru jsem si všiml taky, sám o sobě není moc vysoký od podlahy po plato, čekal jsem hlubší kufr :-k

Re: Ioniq 5

Napsal: 03 říj 2021, 21:21
od Mr. HYUNDAI
A kam bys pak dal motor...? :-k

Re: Ioniq 5

Napsal: 05 říj 2021, 13:06
od rlexus
Zdravím
Také jsem čekal 3,5 měsíce na předání předváděcího kusu Kona Electric z Německa se 6 tisíci km.
Auto nebylo poškozené (kromě pár malých teček na laku od kamínků po zimním provozu).
Ale při koupi 1.7.2021 bylo ještě na zimních kolech, které mi navíc prodali za 800,-EUR (8000,-Kč).
Takže mám 2 sady kompletních 17" ALU kol s téměř novými pneu.
Přeji podobně šťastnou ruku při přebírání nového vozu a stovky tisíc bezproblémových km :D

Re: Ioniq 5

Napsal: 05 říj 2021, 14:10
od Axel.Foley
Máš nějaký zvláštní kurz :-k

Re: Ioniq 5

Napsal: 05 říj 2021, 14:49
od rlexus
Jj. Spletl jsem to - cena kol byla 300,-EUR
Omlouvám se