Re: Nova i30 facelift, LED, 1.5TGDI, 7DCT
Napsal: 20 dub 2021, 13:14
				
				A nárazník?...Je možnosť cúvnuť im do predajne a prehnať to cez havarijnú...  
   
  
			 
   
  
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
 
   
  
 tak nerobí nikto..Ani kia rio..
  tak nerobí nikto..Ani kia rio..  
   
 
 Ale nevidím v tom potom význam. Ak si značku nevšimnem cez okno,na palubke určite nie...
    Ale nevidím v tom potom význam. Ak si značku nevšimnem cez okno,na palubke určite nie... 
a to si chci objednat v květnu auto, abych ho na podzim měl ...... no pokud takto funguje servis a podpora .... děs , měl jsem lecos , máme spoustu služebáků, kamarádi a¨mají lecos , ale od větru ohnutý nárazník ? To je už jako pohádka o smolíčkoviMIKIM69 píše: 20 dub 2021, 10:45 Tak som prišiel zo servisu..Ani klavír sa nedá tak rozladiť.
-Nástrek priestoru kufra. Fastback čo mali na predajni,tiež Dark Knight mal nástrek stejný..Viac neriešim.
-Medzery medzi kufrom a blatníkom. Technik to doladil dorazmi..Je to fajn,len pri zatváraní sa s tým musí tresknúť.Pri otváraní vyskočí jak
vyskakovačka..Dám tomu čas,ono sa to vymlátí..
-Prehnutý podnárazník.. Tu som reklamáciu podával už v piatok.Garančný technik vyhrabal vyjadrenie,vraj to zamietli..Nejde o výrobnú vadu,prehol to podla nich nápor vzduchu..Šetrenie materiálu..V tých miestach nie je vraj výstuha.Neni to výrobná vada..Ohradil som sa,že ak mi nápor vzduchu zvlní kapotu a vykrúti dvere,či ani to nebude výrobná vada..Reklamácia sa podala znova..Ale moc tomu nedávam.