Chasnik píše:Jak dlouho ji máš a jak zlobí? Prověř kartu. Já mám 2 roky starou Samsung EVO, celou dobu byla v autokameře a už kopíruje hodně pomalu, asi už je prostě z toho věčného loop nahrávání unavená (150 - 300 mega soubory se čtou rychlostí okolo 3 MB/sec., zápis je paradoxně rychlejší). Pokud mi to vyjde, koupím tento týden novou a poměřím rychlost čtení a zápisu.
Zkoušel jsem to i na domácím notebooku, abych eliminoval vliv čtečky, ale čísla byla podobná.
Mám ji od 27. 6. 2014, takže žádnou dlouhou dobu. Kamera se restartuje v nepravidelných intervalech, smaže aktuální datum a čas, začíná mít problémy s automatickým začátkem nahrávání po nastartování - jenom pípá a nahrávání nutno zapnout ručně. Tohle asi kartou nebude
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Axeli, a nedá se to nějak rozpižlat a baterku vyměnit? Zkus poladit youtube, tam je takových battery remove a disasemble dost. Kamery jsem teda nikdy nehledal, ale u mobilů a tabletů to často pomohlo...
Dalších 15.000 za námi. V žilách nová krev, nové filtry. A motor si (po zahřátí) jen tiše přede.
Bohužel, není všechno až tak růžové, jak by se zdálo. Už několikrát se tady na fóru objevila zmínka o cukajících motorizacích 1.7 CRDi. Nevyhlo se to ani mně, i když ne až v také míře, jako uživateli Petr6. Je ale znát. Bude to dobrá záhada - se změnou teploty a vlhkosti vzduchu cukání přestalo.
Není to jen problém České republiky, tento problém řeší uživatelé aut i jinde. Značný problém je to v Anglii, postižených aut je tam celkem dost. Oficiální řešení zatím neexistuje...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Chasnik píše:A fakt není na youtube nějaký videonávod?
Nic jsem nenašel Asi udělám Tukymu (nebo sobě ) radost a koupím novou kameru. Aktuálně bych to viděl na NAVITEL R1000.
petzl62: Děkuji za doporučení.
Navitel R1000 .. dobra volba
Aj ked posledne 2 dni ma stve ze nezapne automaticky nahravanie, ostane iba v StandBy rezime a nahravanie treba zapnut tlacidlom.
(nerozumiem preco, resp. co som spravil ze to uz nerobi automaticky)
Hyundai Tucson (2017) - 1.6 GDI 97kw/132k - STYLE - Phantom Black (PAE) KIA Rio (2009) - 1.4 71kw/97k - SPORTY - Midnight Black
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Axel.Foley píše:Dalších 15.000 za námi. V žilách nová krev, nové filtry. A motor si (po zahřátí) jen tiše přede.
Bohužel, není všechno až tak růžové, jak by se zdálo. Už několikrát se tady na fóru objevila zmínka o cukajících motorizacích 1.7 CRDi. Nevyhlo se to ani mně, i když ne až v také míře, jako uživateli Petr6. Je ale znát. Bude to dobrá záhada - se změnou teploty a vlhkosti vzduchu cukání přestalo.
Není to jen problém České republiky, tento problém řeší uživatelé aut i jinde. Značný problém je to v Anglii, postižených aut je tam celkem dost. Oficiální řešení zatím neexistuje...
citace celkem celkem na jiný typ.1,7 diesel je taký pohodový typ,s tím jse moc předjžídet nedá.Ale na pohodu to stačí.
Hyundai IX 20 1.6. 1.4 crystal white-Šemík/+Š Felicia,Š Rapid,Š1203,VAZ2105,VAZ2102,Š100
pepe pedro: Nerozumím tvé zmínce o citaci na jiný typ. Co jsi tím chtěl říct? Co se týče předjíždění - za chvíli na předjíždění nebude stačit ani Lambo, protože na ucpaných silnicích na to nebude místo.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White