Přátelé plynaři, měl bych drobný dotaz. Snažím se vyjet nádrž s plynem vždycky "do sucha",a bohužel jsem se nikde nedočetl, za jak dlouho přestane systém v okamžiku kdy plyn dojde pípat. Konec plynu se projevuje cukáním a úbytkem výkonu, jakmile krabička začne pípat, dojede k přepnutí na benzín (rozsvítí se se červená kontrolka) a v autě je bugr - zatím jsem to vydžel vždycky jen pár set metrů, neež jsem to nevydržel a prostě ten spínač zmáčkl - děláte to tak všichni, nebo jen já?:(
Btw slíbil jsem sofistikovanější měření spotřeby a tady je:
Plyn 44,13 l
Nájezd 575 km
Spotřeba benzínu 5l (měřeno 2x po sobě dotankováním do plna, tj. vycvyknutí pistole, 30 sekund pauza a znova do vycvaknutí)
Spotřeba plynu tedy šikovných 7,67 l/100 km - a ejhle na palubním PC je hodnota 7,7

Spotřeba benzínu 0,87 l/100 km
Náklady na 1km v plynu (cena 17,4 Kč) tedy 1,35 Kč
Náklady na 1km v benzínu (cena 34,5 Kč) tedy 0,30 Kč
Náklady na 1km celkem 1,65 Kč
Původní spotřeba benzínu cca 6,7 l/100km, tedy 2,31 Kč
ÚSPORA na 1km provozu LPG+benzín 0,66 Kč
Teoretická návratnost (bez prohlídek a dalších nákladů) 45 454 km
Tfuj sem se ale rozepsal

Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D