Stránka 1 z 1

kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003

Napsal: 27 říj 2008, 13:05
od juradeus
Ahoj, po dlhej meditacii ake SUV kupit a zvazovani pre a proti mi vysiel santa ako vhodny adept. Kedze po financnej stranke si noveho nemozem dovolit, optimalne mi vysiel aspon podla spotreby a ceny verzia VGT 2.0 rv 2003 +-1. Vo fore som nasiel vela odpovedi na moje otazky, ale predsa by som si chcel nejake veci objasnit. vopred dakujem
- nasavac vzduchu na prednej kapote: nie je mi jasne, na ktore typy sa seriove daval, nasiel som fotky roznych santov, ta ista rada a niektory nasavac mal, iny nemal. (z fotky neslo rozoznat, ci je to skutocne crdi vgt, alebo benzin, siel som podla textovych popisov)
- palubny pocitac: nie je mi jasne, od ktorej rady sa seriovo montoval..mozno len rada elegance
- kedze zamyslane auto bude mat urcite cez 100k km, zaujimala by ma cena vymeny vstrekov, pretesnenia turba..pripadne nejake ine "kurvitka", ktore budu drahsie ako vymena oleja a zhavicov.
- ako je to so senzormi vo vybave? parkovacie, dazdove, svetelne (zakladna verzia mozno nema ziadne)

Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003

Napsal: 27 říj 2008, 23:28
od zdenek76
- nasávač vzduchu na přední kapotě měly jen diesel auta, je to díra k IC
- palubní počítač se dával až do facelift modelu
- žádné tyto senzory Santík standardně neměl, jedině jako dodělávku

Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003

Napsal: 28 říj 2008, 12:48
od Rexcor
O dieselech toho moc nevím, ale se Zdeňkem souhlasím, že senzory v žádné výbavě nebyly standartně.

Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003

Napsal: 28 říj 2008, 13:33
od Pavel M
Já měl diesel po faceliftu /auta od 2005/a nasavače na kapotě již neměl

Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003

Napsal: 28 říj 2008, 14:09
od matejicek
Nasávač vzduchu měly pouze první kusy SF s 2,0 Crdi 83kW. Motor s VGT už to podle mne neměl.

Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003

Napsal: 29 říj 2008, 20:16
od HGeza
Mám diesel bez nasávača. Prívod vzduchu k medzichladiču je riešené pod kapotou samostatným tunelom, do ktorého vzduch vstupuje priamo od masky.
V súčasnosti mám na aute cca 174000 km, v lete som menil predné brzdové kotúče+obloženia, zadné tlmiče a stabilizátory vpredu. Materiál som zohnal za 16.000 Sk. Iné to zatial nepotrebovalo.

Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003

Napsal: 06 lis 2008, 22:26
od eromangi
Mám CRDI VGT 2003 a rozoznaš to od obyčajného tým že nemá nasavač na intercoler na kapote. Najazdené 7O litrov a žiadna závada, nič netečie proste tip top

Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003

Napsal: 08 lis 2008, 18:16
od jardo0908
mam santafe 2003 Vgt bez nasavaca tie mali starsie modely 83Kw zavady zhavice comonreil cerpadlo pretesnit dal som mu chip a je to super nove platnicky brzdove inak ok 120000km

Re: kupa SF CRDi VGT 2.0 >= 2003

Napsal: 09 lis 2008, 06:22
od marianmKE789
Cau ja mam Santa Fe 2003 VGT elegance nasavac na kapote nemam ani ziadne senzory, najazdene 135000km jediny problem bol s cerpadlom ako uz spominal kolega predo mnou trebalo ho pretesniť stalo ma to v BOSCHi okolo 4000SK, menil som len brzdove platnicky predne, zadne, rozvody na 120000km a pravidelne olej a filtre ako treba, inac nic zatial som spokojny...