Stránka 1 z 1

Niečo O Vstrekovani Common rail

Napsal: 26 pro 2008, 21:44
od Marcel123
Amatérsky preklad :oops:
Prepáčte.

1. Palivová nádrž
2. Celková ponorený čerpadlo kompletné s indikátorom hladiny príkaz
3.fuel zavedenie potrubia
4. multifunkčný ventil
5. kazeta pre filtračné motorová nafta
6. tlakové čerpadlo
7. vysokotlakové spojovacie potrubie
8. Pridelenie sběratel 9. elektronickej vstrekovače
10. elektronickej vstrekovače recyklovať
11. návrat kolektor (nízky tlak)
12. regulátor tlaku
13. palivá, snímač teploty
14. tlak paliva čidlo
15. diesel ohrievač
16. tepelnej switch

Re: Niečo O Vstrekovani Common rail

Napsal: 25 led 2010, 22:58
od Marcel123
Pridavam čo som našiel
:hyu:


1-váha vzduchu, 2-řídící jednotka, 3-vysokotlaké čerpadlo, 4-tlakový zásobník, 5-snímač tlaku, 6-vstřikovač, 7-snímač polohy klikové hřídele, 8-snímač teploty chladící kapaliny, 9-palivový filtr, 10-snímač polohy plynového pedálu

Re: Niečo O Vstrekovani Common rail

Napsal: 02 čer 2010, 17:42
od jjenik
pěknej popis a obrázky
jinak systém funguje následovně podávací čerpadlo - obvikle v nádrži (malý tlak) tlačí naftu do vysokotlakého čerpadla který do rozdělovací trubky (railu) dodává palivo které se rozdělí k jednotlivým vstřikovačům které sou řízeny elektricky. Vstřikování je plynulé.Vstřikovač je otevírán částečně tlakem a částečně elektromagnetem (vim toho víc měl sem ta jako maturitní otázku a za 2 :mrgreen: :mrgreen: páč tam byl eště piezoeletrický vstřikovač )
jakej koliv dotaz ptejte se

Re: Niečo O Vstrekovani Common rail

Napsal: 02 čer 2010, 17:57
od Bolo
Mám dotaz,proč crdi žere víc než TDI :mrgreen:

Re: Niečo O Vstrekovani Common rail

Napsal: 02 čer 2010, 18:38
od Hardcam
to neni pravda...

Re: Niečo O Vstrekovani Common rail

Napsal: 02 čer 2010, 21:16
od Bolo
Kámoš má sharana a ten jezdí za 5l, na tolik se v životě nemůžu dostat :shock:

Re: Niečo O Vstrekovani Common rail

Napsal: 02 čer 2010, 22:40
od Hardcam
Kamos ma to samy, ale v Galaxy a jezdi za 7...
jsou tri skupiny:
1. znami, co delaji kolem VW tvrdi, ze palubak dost podmeruje
2. lzou - jejich TDI zere jako ostatni auta, ale oni maji bozsky TDI a tak prece nepriznaji, ze jim to zere jako ostatnim (taky vim o pripadech, kdy jim Octavka jezdi po meste za 3,5 litru)
3. ti jsou normalni, pocitaji si realnou spotrebu a nemaji duvod lhat
sorry, ale ze by tak velka obluda jako Sharana zrala 5, mi prijde pravdepodobny jako ze zitra nevyjde slunce...nebo se to neslucuje s jizdou, ale nejakym popostrkovanim z kopce...

Re: Niečo O Vstrekovani Common rail

Napsal: 03 čer 2010, 12:26
od Melkor
to
jjenik píše:pěknej popis a obrázky
jinak systém funguje následovně podávací čerpadlo - obvikle v nádrži (malý tlak) tlačí benzín do vysokotlakého čerpadla
Jestli jsi u matury řekl že u CRDI tlačí čerpadlo benzín, tak tě měli vyrazit :-D

Re: Niečo O Vstrekovani Common rail

Napsal: 03 čer 2010, 16:06
od Engineer
Vo firme čo sme spolu 2, nám konečne došiel Transporter 2010 2,0 TDI...
Čerstvých 1500km za necelé dva týždne.
Ale už teraz viem že sa nedostaneme pod 7,5L v meste. Teraz v zábehu žerie 9L (prázdny), a neverím že spotreba klesne o 3 litre!!!

Takže takým rečiam že golf TDI za 4 litre na stovku neverim. a neverím ani tomu ze sharan take auto sa vlecie s 5 litrovou spotrebou.
Inak TDI dokaze zrat aj viac ked chces :mrgreen:
Ako kamaratova IBIZA TDI- 9- 11 litrvo nafty. Pre zaujimavost: 130 koní, (150 000km), tretia výmena turba :mrgreen: Ale to už je o šoférovi....

Re: Niečo O Vstrekovani Common rail

Napsal: 11 črc 2010, 10:55
od jjenik
Melkor píše:to
jjenik píše:pěknej popis a obrázky
jinak systém funguje následovně podávací čerpadlo - obvikle v nádrži (malý tlak) tlačí benzín do vysokotlakého čerpadla
Jestli jsi u matury řekl že u CRDI tlačí čerpadlo benzín, tak tě měli vyrazit :-D
chyba to sem neřek to je jas že naftu