Stránka 1 z 1

Dialkovy start TUCSON

Napsal: 11 led 2009, 17:36
od Matrix44
Caute,
teraz mam v Suzuki Ignis 1.3 VVTi benzin, namotovany alarm Magicar 9000B s dialkovym startom. Uvazujem aj o montazi alarmu Magicar M870AS s funkciou dialkoveho startu do Tucsona. Tucson je ale diesel. Alarm sice podporuje aj diesel a ma funkciu chladenia turbo motorov, ale radsej si necham poradit.
Ako sa vyrovnava dieselovy turbo motor s behom na volnobeh ? Nevadi mu takyto chod ?
Pocul som uz rozne nazory, ale vacsinou mali skusenosti so starym dieselovym motorom.

Dik za kazdu radu !

Matrix44

Re: Tucson vs. dialkovy start

Napsal: 11 led 2009, 17:44
od Hardcam
Ja jsem u dieselu zpozoroval, ze se na neutral velice pomalu ohriva. Ale stani na neutral by mu vadit nemelo, vzdyt turbo spina az kolem 1900ot.

Re: Tucson vs. dialkovy start

Napsal: 11 led 2009, 19:14
od zdenek76
on se diesel obecně hůře ohřívá resp. i topí. Pokud to budeš používat opravdu jen na startování, tak nevidí problém. Neměl bys však, hlavně v zimě, dálkově nastartovat a nechat auto třeba 5 i více minut rozehřívat. Rozehřátý motor a studený turbo je pak jasná cesta do pekel.

Re: Tucson vs. dialkovy start

Napsal: 11 led 2009, 19:19
od Hardcam
Taktak...

Re: Tucson vs. dialkovy start

Napsal: 11 led 2009, 20:53
od Matrix44
mne neslo urcite o start, ale prave o zohrievanie, a v lete o vychladenie auta. Takze dik, odpoved je teda nie.

Majte sa,
Matrix44

Re: Tucson vs. dialkovy start

Napsal: 11 led 2009, 21:57
od zdenek76
na zimu do dieselu jedině nezávislé topení, jinak si člověk fakt koleduje o problémy

Re: Tucson vs. dialkovy start

Napsal: 12 led 2009, 10:21
od Matrix44
nezavisle kurenie by som urcite chcel, len momentalne som uz trosku prekrocil rozpocet, tak mozno neskor :-k

Matrix44

Re: Tucson vs. dialkovy start

Napsal: 12 led 2009, 11:02
od mirpie
diesela bys neměl dlouho nechat klapat studenej na volnoběh. Tedy na dálku si ho klidně nastartovat můžeš, ale je potřeba s ním brzy vyrazit. Jak psali kluci, diesel se kvůli vyšší účinnosti a hmotnějším mechanickým prvkům ohřívá pomaleji

Re: Tucson vs. dialkovy start

Napsal: 14 led 2009, 09:25
od Melda
Chci se zeptat - nemá naftový Tucson ohřívání chladící kapaliny el.topným tělesem od alternátoru?

Re: Tucson vs. dialkovy start

Napsal: 14 led 2009, 10:23
od Matrix44
to by bolo dobre. Neviem ci je to to iste, ale ked mal brasko pred rokmy staruckce BMW 316 Alpine, tak malo nejaku spiralu na ohrev, ktora robila aj to, ze v treskucej zime po nastartovani auto zacalo fukat teply vzduch do interieru. Co bolo naozaj fantasticke vzhladom na to ze to bolo niekedy v 1994, ak sa dobre pamatam :)

Matrix44

Re: Tucson vs. dialkovy start

Napsal: 20 led 2009, 11:28
od DusMi
Byva tam este aj problem s mazanim turba. Na volnobehu je nizsi tlak mazacieho systemu a turbo je niekde na konci, tak uz na neho moc nezostava.
Napr. pri Oktaviach je pozorovatelne, ze taxikom odchadza turbo po 50 000 km, vysvetluje sa to tym, ze motory im velmi casto bezia na volnobeh,
ked si v zime prikuruju. No co nie je nad hladky diesel :), nie nadarmo sa vravi, ze hladke dielse su "pracovne".

Re: Tucson vs. dialkovy start

Napsal: 20 led 2009, 20:01
od Matrix44
dik za vycerpavajuce odpovede. Auticko je uz tu, a v piatok si idem po neho.
Dialkovy start nedavam, nakoniec dam Magicar len bez dialkoveho startu :D

Majte sa,
Matrix44

Re: Diaľkový štart TUCSON

Napsal: 11 led 2010, 01:05
od foos
Ahoj lidi. Mám v Tucsonu nezávislé topení Eberspracher a nemůžu si ho vynachválit. Teď, když byla kalamita a všichni seškrabovali z aut asi centimetrovou vrstvu ledu, jsem si z tepla domova pustil na hodinku a půl vyhřívání, a když jsem pak přišel k autu, bylo přední sklo téměř rozmražené a uvnitř topinková teplota. Kromě vyhřívání se na něm dá na léto nastavit i větrání, takže kdo zvažuje koupi, určitě můžu doporučit.