2.0 alebo 2.7

2002 - 2009

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Uživatelský avatar
bboymaro
*
Příspěvky: 16
Registrován: 31 bře 2008, 13:41
Bydliště: dubnica nad vahom , slovakia

2.0 alebo 2.7

Příspěvek od bboymaro »

cawte...chcel by som sa spytat co by ste mi odporucili coupe 2.0 alebo 2.7 si myslim ze skorej ten dvojliter ako ta 2.7 aj ked ma vacsi vykon ale tych par koni je sami zda malo na vacsi objem jedine plus co sa mi na tom pozdava je 6kvalt oproti dvojlitru ....ak by ste mi vedeli nejako poradit alebo napisat nejake pro a proti bol by som rad...dakujem vam
hyundai coupe 1.6 16V r.v 2000
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: 2.0 alebo 2.7

Příspěvek od Hardcam »

Nekdu tu psal, ze 6ka u 2.7 ma velmi pdoobne otacky a rychlost jako u 2.0 na petku.
Tohle je otazka srdce, bud chces krasne vrnivej 6ti val a nebo Ti postaci uz tak pomerne zivy dvoulitr. Najdes tu zastance obou variant. Ja osobne se klanim.......tramtadada...k 2.7.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Tringi
Moderátor
Příspěvky: 1853
Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 alebo 2.7

Příspěvek od Tringi »

2.7 má taky o něco lepší zvuk :P ...ale taky o kus výše spotřebu (i když u tohodle auta na ni tolik nehledíš). Pokud přemýšlíš o novém, tak k dvoulitrům se už nedělá TCS a ESP. To s těmi otáčkami je pravda, šestikvalt má menší rozestupy než pětikvalt, a tak je poslední rychlost téměř stejná.

A co jsem tak pochytil na netu, tak dvoulitr má větší potenciál na performance tuning, ale v tom se vůbec nevyznám
Hyundai Coupé 2007 Tuscani, 2.0i CVVT
Obrázek
--
blog | cv | www
Uživatelský avatar
dantasik
**
Příspěvky: 468
Registrován: 07 říj 2007, 16:44
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 alebo 2.7

Příspěvek od dantasik »

Ja osobne jsem volil 2.0. Jednak kvuli tomu ze stim jezdim couracky dene, pojistka a pride mi ze je lepsi mit lehci auto na blbnuti nez tezsi 2.7. Stim ze me az tak neuchvatil ten vykon pac to ma opravdu jen o par kW navic. Ale vybava by me srala. Ja mam 2.0 s TSC, ESP asi nikoliv. Celkem me stve vyhrejvani protoz eto co sem nechal delat v origo hyundai je naprd, tempomat by taky bodnul ale to je otazka toho ze treba vita ho ve F/L modelu ma. Co se performance upgrade tyce, 2l se turbi, 2.7 je tlacena kompresorem. Pro 2.7 jsou veci kolem kompresoru drazsi i ty kity. Jinak je to +- stejny. Nekdy mam spis nutkani mit 2.7 kvuli zvuku i tem par kW navic. Ale myslim ze po par upravach tu 2.7 dozenu co se tyce vykonu :)Jen to musis honit no. Vykon je proste nahore. U te 2.7 bude urcite tahat vic odspoda.
Mitsubishi Evolution X 2009/02
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Uživatelský avatar
DEDe
*****
Příspěvky: 1787
Registrován: 31 led 2008, 06:28
Bydliště: Brno, Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 alebo 2.7

Příspěvek od DEDe »

zase je to bohuzel nejvic o tom jednom o penezich. Pokud auto chces na bezne jezdeni a dost casto i po meste pocitej u 2.7 o tretinu vetsi naklady na benzin . pokud projezdis cca 5 tis za benal jsou to skoro 2 tacky mesicne to neni zanedbatelne. Rozvody 1,5x drazsi , svicek kupujes 6 takze taky 1.5x drazsi to sou prvni co se asi tak meni. Jinak narust vykonu je prej hlavne az ve vetsich rychlostech ne pri rozjezdu oproti 2.0. Lepsi zvuk motoru a jizda sportovnejsi. Opravdu jde o to jestli ti jde o vizaz dost nebo i o ten vykon je skoda ze to auto tak pekne vypada a koniku to ma proste min nez by se nam hodilo na takovej sportacek. Jo a pojistka samozrejme taky drazsi.
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Re: 2.0 alebo 2.7

Příspěvek od laxo18 »

je to tak ked chces auto na kozdodenne jazdenie tak by som volil urcite 2.0 ale co sa tyka ostatnych veci tak V6 ma predsa podstatne lebsie vyvazenie sil ci uz vonkajsich a vnutornych teda podstatne najlebsia kultivovanost chodu no podla mna ten vykonnostny rozdiel tam bude podstatnejsi myslim na pocity jazdenia aj ked papierovo ma dost malo keby som mal znova volit no neviem ja by som asi siel teraz do V6 ako nieze by som nebol spokojny s 2.0 je to super cupr motor co sa tyka spotreby aj vykonu ale V6 je V6 darmo
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
DEDe
*****
Příspěvky: 1787
Registrován: 31 led 2008, 06:28
Bydliště: Brno, Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 alebo 2.7

Příspěvek od DEDe »

nezavidim ti volit protoze ja sem na tom byl stejne. Nakonec to stejne dopadne tak ze si clovek moc nevynamysli tech aut na vyber je malo a kdyz by clovek hledal ze chce konkretne tenhle motor tuhle barvu aby technicky to bylo supr a supr cena tak zjistis ze takovy coupe ani nenajdes :) Ja mel dilema jestli 2.0 nebo 2.7 a nakonec to vyresilo prave to ze sem nasel kousek kerej se mi libil a veril sem mu i technicky puvodem kilometramam a tak takze nakonec to padlo na 2.7 kdyz to hodnotim zpetne tak nekdy si rikam kdyz zrovna neni tolik penez co by si clovek predstavoval ze 2.0 by bylo lepsi , pak se zase nekdy projizdim a rikam si parada ze V6 a tak no :) V ameru je to tak ze ti co maj penize tak si tam vsichni koupili GT (2.7) proste pristup kdyz uz sportak tak at je to co nejvic sportovni nez pak honit kazdyho kone na 2.0 lce.
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: 2.0 alebo 2.7

Příspěvek od mirpie »

za mě 2.0. Kdyby V6 byla objemem do 2500ccm, pak V6, ale kdyby je pouhé kdyby a V6 je tady 2.7. A ještě jednou kdyby měla stávající 2.7 aspon o 30kW v serii větší výkon, jak to maj motory u konkurence, pak bych vzal 2.7.

Platit větší peníze za povinný ručení a za spotřebu kvůli sotva 22kW je dle mě zbytečný, navíc motor 2.7 je těžší a trpí tím jízdní vlastnosti v zatáčkách. Samozřejmě zvuk V6 je supr, ale škoda tady té převodovky, je to v podstatě pětikvalt, ale rozsekanej na šest převodů, šestka tedy není delší než pětka u 2.0.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
DEDe
*****
Příspěvky: 1787
Registrován: 31 led 2008, 06:28
Bydliště: Brno, Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 alebo 2.7

Příspěvek od DEDe »

kdyz si povinny umis pekne udelat tak ja za 2.7 platim 7 300, vsadim boty ze nekdo za 2.0 dava podobne. no a ta spotreba no je to o penezich jestli je clovek ochotnej to dat. Me se jeste libilo ze ten rok 2003-05 byl u 2.7 v kuzi vyhrivany sedacky a autoklima kdezto u tech 2.0 to bylo dost ruzne nekery mely dokonce je 16 tky kola ,takze to zase zuzovalo vyber. jakej smysl ma ten 6ti kvalt nevim mozna fak zadnej :) jen lidi sou z nej uneseny "to ma 6tku ty jo supr tu sem jeste neradil" :)
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: 2.0 alebo 2.7

Příspěvek od mirpie »

vsak ja 2.7 nikomu nevyvracim, kdo je ochoten davat 1,5 násobku nakladu navic za 22kW navic, tak proc ne. A zvuk V6 a vybava hovori jasne pro, jen tam zamrzi ten relativně malý výkon.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
DEDe
*****
Příspěvky: 1787
Registrován: 31 led 2008, 06:28
Bydliště: Brno, Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 alebo 2.7

Příspěvek od DEDe »

jo je to tak jen ty naklady spis tak 1,3 oproti 2.0.
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: 2.0 alebo 2.7

Příspěvek od Hardcam »

DEDe: jj, za 2.0 taky platim 7..ale uz se pracuje na predelani na 4700 vcetne oken...:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
bboymaro
*
Příspěvky: 16
Registrován: 31 bře 2008, 13:41
Bydliště: dubnica nad vahom , slovakia

Re: 2.0 alebo 2.7

Příspěvek od bboymaro »

dakujem vam za informacie...urobil som si prehlad aspon ... no ja dost jazdim v meste do roboty spat a tak... a zas ked zoberiem ze ten vykon nieje az podla mojich predstav keby to je aspon takych 132kw motor by som uvazoval...ale skor si kupim ten 2.O je ich aj lepsie zohnat ako V6 ... a ten zvuk no nevadi porobim nejake upravy v motore dam nejyk novy cely vyfuk nejaky a budem mat aj na nom krasny zvuk...aj tak casom rozmyslam ze by som donho dal aj turbo ...a co mi znamy vravel tak s turbom by som mohol mat 200koni a motor by to vydrzal ze je bez problemou robeny do takej sily vysse by uz neodporucal ze by zivotnost klesla ...ale ja sa stym casom vyhram ...ked si ho poriadim tak vam sem hodim fotky dufam ze to bude co najskor do konca marca (brezna) by som ho uz chcel mat ...este raz vam dakujem
hyundai coupe 1.6 16V r.v 2000
Uživatelský avatar
DEDe
*****
Příspěvky: 1787
Registrován: 31 led 2008, 06:28
Bydliště: Brno, Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 alebo 2.7

Příspěvek od DEDe »

tak at se podari najit dobrou nabidku :) vis jak takle usetris mesicne pekny penize kery muzes do auta nacpat a budes to mit zase vic vymazleny :wink:
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Uživatelský avatar
Tringi
Moderátor
Příspěvky: 1853
Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 alebo 2.7

Příspěvek od Tringi »

dantasik píše:Celkem me stve vyhrejvani protoz eto co sem nechal delat v origo hyundai je naprd, tempomat by taky bodnul ale to je otazka toho ze treba vita ho ve F/L modelu ma.
Myslíš vyhřívání sedaček? To bylo u 07-08 dáváno i do dvoulitrů, a alespoň u mě je super, nemůžu si stěžovat, zvláště teď v zimě :P Tempomaty se u nás dávaly jen do 2.7, ale na jiných trzích i do 2.0.
Hyundai Coupé 2007 Tuscani, 2.0i CVVT
Obrázek
--
blog | cv | www
Odpovědět

Zpět na „COUPE 2G“