Rozvodový řemen

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Máňa

Rozvodový řemen

Příspěvek od Máňa »

Zdravím,jsem začátečník a koupil jsem si Hyundai Lantra 1,6 16v.r.v.1998,benzín(dohc),a chtěl bych vyměnit rozvoďák i z kladkama,nevím ale jestli je to potřeba,protože na štítku balo napsané že se měnil při 70 000,teď je tam najeto 118 000,v servisu ma řekli že by to bylo lepší vyměnit,ale nevím jestli to neříkají jen kvuli kšeftu,jeden známý mi řekl že můžu ještě 20000 najezdit,mám však strach aby mi něco neprdlo a nevím co mám v tomto případě udělat,nebo co pro mě bude nejlepší.Ocením každou radu.Díky. :oops:
Reklama
 

Uživatelský avatar
zaludnikrs
**
Příspěvky: 371
Registrován: 15 říj 2005, 13:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zaludnikrs »

klidně můžeš čekat i 50 000km ale zalezi na tom od koho jsi vuz koupil,jeslti z bazaru tak se to zpravidla dělá protože původ auta a ani co s ním bylo děláno ani kolik má opravdu najeto není nikdy známo!ale jestli máš auto trebas od znamyho se servisni knizkou nevidim duvod se do tohodle poustet.Ja mam skoro 240 000km a rozvody se delali dvakrat ale uz se na ne pomalu chystam hned po pretesneni motoru ;)
hodne stesti pri rozhodovani preje Jiřa :)
Jiřa
Máňa

Příspěvek od Máňa »

Díky za radu,koupil jsem ho v bazaru takže nevím kdo s tím co dělal ani jestli ty údaje na tom štítku byli pravdivé,takže podle tvojí rady to nechám radši pro klid duše asi v létě vyměnit.Ještě jednu věc bych chtěl vědět,jakou mám asi čekat cenu a jestli tam můžu nechat dát díly třeba od náhradního výrobce,nebo radši originál.
Máňa

Milan

Příspěvek od Máňa »

A promiň za tu anonimitu,jsem tu poprvé.
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

ja jedu menit rozvody zitra rano :)