crashtest scoupe

Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

crashtest scoupe

Příspěvek od black_sheep »

mno,..... v NHTSA dopadlo lepe... :oops: ale, tak nak se to dalo cekat :-k

http://www.cobenlaw.com/playVideo.asp?V ... 185429.flv

tady je zprava z toho testu.... safra, u ridice ten HIC (riziko zraneni hlavy) okolo 2000 je fakt sileny :(

http://www.cobenlaw.com/intranet/videog ... 161259.pdf
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Reklama
 

Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: crashtest scoupe

Příspěvek od Rybář »

Sakra, tak v tom bych sedět nechtěl :!: , vypadá to dost hrůzostrašně. Jak by asi dopadla Lantra? :-k
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: crashtest scoupe

Příspěvek od black_sheep »

vypada to adekvatne vzhledem k roku vyroby.. mrkni na stejne stary auta, bude to podobny... dokonce ani 3jka bmw z te doby neni o moc lepsi.. navic tady to bylo testovany jako 9 let stary ojety auto... je tam pruser s tim zadnim pasem, to je faak zly, a navic ta pecka do hlavy byla asi moc podle toho HIC a navic kdyz koukam tak to vypada jako ze se vytrhla sedacka a proto je ridic tak rozsekanej.. :-k to by u hyundaie nebylo poprvy kurna :(

myslim ze coupe, potazmo lantra je na tom zase o kousek lip a hlavne to tam jisti airbagy alespon trosku :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: crashtest scoupe

Příspěvek od Rybář »

No, na druhou stranu, my už jsme dříve provedli reálný crash test Accenta 94 a dopadlo to, řekl bych, velmi dobře. Ta Lantra, potažmo Coupé, je snad zase dál než Accent 8)
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: crashtest scoupe

Příspěvek od black_sheep »

accent, nejen ze vypada hrozne podobne kdyz bychom z nej otrhali blatniky, dvere apod.... ale i po ty rane vypada dost podobne.. :-k
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: crashtest scoupe

Příspěvek od black_sheep »

ale jinak tady bylo scoupe nekolikrat realne crashtestovano :lol: a dopadlo to nastesti dobre.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Limitz
******
Příspěvky: 2719
Registrován: 16 dub 2008, 20:27
Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: crashtest scoupe

Příspěvek od Limitz »

někde sem viděl crashtest Lantry J2 ochrana řidiče byla v tu dobu 4 hvězdy ale spolujezdec byl na tom dost bledě :roll:
:hyu: Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 :hyu: R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km :D
Limitz89@seznam.cz
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: crashtest scoupe

Příspěvek od black_sheep »

myslis treba tenhle?

http://www.youtube.com/watch?v=pmNYCcUovXU



jinak v porovnani se scoupe treba stejne stary civic: http://www.youtube.com/watch?v=5Y4yIjT8 ... re=related

o neco horsi, navic tenkrat funglovka.. :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
-JxD-
***
Příspěvky: 616
Registrován: 28 pro 2008, 22:01
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: crashtest scoupe

Příspěvek od -JxD- »

Takze pokud to chapu podle nejakejch definic spravne, tak HIC 2000 znamena cca 36% sance na zraneni hlavy ohrozujici zivot?

(odvozeno od wiki: At a HIC of 1000, one in six people will suffer a life-threatening injury to their brain (more accurately, an 18% probability of a severe head injury, a 55% probability of a serious injury and a 90% probability of a moderate head injury to the average adult) )
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: crashtest scoupe

Příspěvek od Rybář »

Ta Lantra dopadla docela dobře, alespoň to tak vypadá :wink:
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: crashtest scoupe

Příspěvek od black_sheep »

-JxD- píše:Takze pokud to chapu podle nejakejch definic spravne, tak HIC 2000 znamena cca 36% sance na zraneni hlavy ohrozujici zivot?

(odvozeno od wiki: At a HIC of 1000, one in six people will suffer a life-threatening injury to their brain (more accurately, an 18% probability of a severe head injury, a 55% probability of a serious injury and a 90% probability of a moderate head injury to the average adult) )
mno ja bych se bal ze to poroste exponencialne... :-k ale ja osobne jsem nosil v hlave to ze kolem 1000 uz je to k preziti a kolem 300 a niz maj opravdu bezpecny auta :mrgreen: podle toho co citujes tak 90% sance strednich zraneni hlavy... mno to je takovy.. docela brrr :? a kazdej sestej je v podstate mrtvej a nebo debil to taky neni dobry... ale budiz! no a ted si to predstav, v lepsim pripade, jednou tak horsi! :-k


na obranu scoupecka: kdyz se ale podivas na tesh NTHSA tam tak to bylo OK!
http://www.automotive.com/1995/12/hyund ... index.html

jde o to ze tohle je crashtest ojetiny... a to je lepsi nevedet, protoze to pak klidne i ja nevim co melo plne hodnoceni tak po 10ti letech uz ho to proste nema. viz co delali crashtest novy focus vs. starsi focus navic po havarce, ale presto paradne opraveny. fakt masakr rozdil!!

http://www.capp-online.ca/pdf/articles/ ... cores.epdf

podle tyhle tabulky, kruci tech 2000 HIC znamena 30% smrtelny zraneni. :( minimalne stredni zraneni to je tutovka a kriticky zraneni hrozi ze 70%... proste priserny cislo :!:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: crashtest scoupe

Příspěvek od black_sheep »

masakr je tahle fotka:
Obrázek

bych nerekl ze ty skoro stejny zadky obou lanter (pred a po faceliftu) se mohou tak lisit. zlepsili vyztuhu a tak pri narazu do sloupu zezadu, se oprava lisi mnohonasobne :lol: jinak co jsem koukal na ANCAP a NTHSA tak lantra je na tom slusne, lepe nez scoupe rozhodne! zadny zazrak ale na to ze ji crashovali bez airbagu to je super. s pytlema by to bylo jeste lepsi. coupe na tom bude, doufam, jeste lip :lol:

u IIHS ji rozbili s pytlem a dopadla prumerne, slusne.. #-o kor kdyz ty testy prohlizim dal a nachazim slavny bezpecny saaby ktery maj do roku ja nevim 2002 vysledky "prumerna ochrana" a nebo "okrajova ochrana" coz niic mooc teda! (900vka fakt strasny). co teda taky, a to uz tady bylo jednou probirany, docela prekvapi a zamrzi jsou spatne vysledky sonat! :( kdyz se ale koukam na mitsubishi galant, coz je pribuzny, tak ten tvar po bouracce maj uplne stejnej! a vysledky taky stejne nahovno :lol: je videt, u koho se ucili. a kupodivu maly auta meli bezpecnejsi nez velky. teda, pri narazu do zdi. pokud by byl crash sonata vs lantra, tak to bude 50:50 diky vahovymu rozdilu :lol:

http://www.iihs.org/ratings/default.aspx

no a ostatni korejci jako deawoo a kia... ty kraso! to jsou dobry krabice! leganza z roku 2002 je na tom jak to scoupe :shock:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
pener_jack
**
Příspěvky: 281
Registrován: 24 črc 2006, 16:45
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Re: crashtest scoupe

Příspěvek od pener_jack »

Nedes nas tady blacku... To abych si koupil 4bodovky a jezdil s integralkou...
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Uživatelský avatar
-JxD-
***
Příspěvky: 616
Registrován: 28 pro 2008, 22:01
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: crashtest scoupe

Příspěvek od -JxD- »

No ja bych nechtel videt crashtest scoupe z boku, koukal jsem ted na bocni test novyho Accenta
http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=712 (vysledky)
a i presty vsechny airbagy bocni atd. to moc peknej pohled neni....
http://www.youtube.com/watch?v=ayDyLpKfEKc (video)
a ted si vzit jak by takhle dopadlo Scoupe, ktery nema zadny airbagy a navic bych rekl ze ta kastle z boku taky nebude tak pevna..... :-k :(
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: crashtest scoupe

Příspěvek od black_sheep »

bocni naraz bych vubec neresil protoze to je pruser at jedes v cemkoliv... po stranach proste nemas cumak nebo cokoliv co by se mohlo zdeformovat ale v podstate se opiras primo o "deformacni zony" ktery maj vyztuhy primo v sobe a deformujou se do prostoru pro posadku. Bud rad ze scoupo ma alespon bocni vyztuhy ve dverich, sice ne zadny extra ale alespon nejaky. takovy soudoby auto - favorit; ma dvere uplne prazdny takze tim projede jiny auto jak nuz maslem... :(

na bocni naraz neni dostatecne pevny skoro zadny auto, mimo velkej aut vehlasnych znacek z posledni doby, ovsem maly auta maj nedostatky stale a neni se cemu divit, to asi nikdy moc lepsi nebude pokud nebude skelet z drahejch super tuhejch materialu a to bude znamenat mnohem vyssi hmotnost a vyrobni cenu, do toho se nikomu moc nechce mimo mercedesu apod. kde si to taky 10x zaplatis.. v tomhle bych videl vyhodou coupatek je to ze celkove ta kastle pusobi bezpecnejsi protoze od B az k C sloupku mas pevny material ale jestli tomu fakt je radeji nechci vedet.

No a celkove accent zrovna z hlediska bezpecnosti neni nic moc, ale kdyz to tak vidim po narazu tak vypada jeste dobre ani ty auta co maj hodnoceni dobry nevypadaj extra lepe!
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Odpovědět

Zpět na „Fotky & Videa“