Stránka 1 z 8

i30 závady po 50tis.km

Napsal: 18 dub 2009, 13:21
od Time
ahoj kluci, tak mám za sebou 50tis.km a musím říct že si opravdu užívám jeden problém za druhým

- škubání motoru při 2tis. otáčkách, reklamováno již od prvních kilometrů, odstraněno přehráním SW řídící jednotky a nyní je to tu zase!

- vrzání a skřípání palubovky od levého př. sloupku
- klepání z přední nápravy (domluveno že bude řešeno při další garan.prohlídce)
- prosakování oleje z převodovky (špatné těsnění, již objednáno na výměnu nové)

Nemáte někdo zkušenost co může být za problém a způsobovat to škubnutí, nebo abych byl přesnější propad výkonu při těch otáčkách?? V servisu nic nemohou najít....

Musím říct že jsem opravdu zklamaný a už bych si asi korejce nekoupil, je to moje druhé auto za poslední 4 roky, před tím Getz a bez problému ale tohle nemá opravdu konkurenci:-(


i30 1,6 CRdi 66kw grey steel, 04/2008

Re: i30 závady po 50tis.km

Napsal: 18 dub 2009, 13:41
od pepan
je to jako káždé auto i u jiných automobilek-závadový kus. vím že to není omluva,ale je to tak. podívej moje octáva 4x4-- 2x turbo,3x brzdy 1x spojka to vše od 15000km do 120000km a stála v té době 790000,- :evil:

Re: i30 závady po 50tis.km

Napsal: 18 dub 2009, 13:46
od zahyx
pepane souhlasim stebou u kazne automobilky se najde nejakej kes kterej stoji za vyliz p.....

Re: i30 závady po 50tis.km

Napsal: 18 dub 2009, 13:50
od Time
to je jasný, hold jsem to vychytal já:-(, jen se děsím toho až bude po záruce...potřebuju aby to tak 4 roky vydrželo ale takhle? nevim nevim

Re: i30 závady po 50tis.km

Napsal: 18 dub 2009, 13:53
od pepan
4roky je vlastně životnost auta max 6.podle mě.jenže při naší ekonomické možnosti je to málo

Re: i30 závady po 50tis.km

Napsal: 18 dub 2009, 23:10
od migogo
Ahojte, mam i30 1.4 Comfort - vyroba Korea.To opisované "šklbanie" motora sa objavilo aj u mňa. Celkom ma to štve, inak s autom spokojnosť. K problému sa zatiaľ nikto nevyjadril, má niekto podobnú skúsenosť ?

Re: i30 závady po 50tis.km

Napsal: 18 dub 2009, 23:24
od Hardcam
Time píše:ahoj kluci, tak mám za sebou 50tis.km a musím říct že si opravdu užívám jeden problém za druhým

- škubání motoru při 2tis. otáčkách, reklamováno již od prvních kilometrů, odstraněno přehráním SW řídící jednotky a nyní je to tu zase!

- vrzání a skřípání palubovky od levého př. sloupku
- klepání z přední nápravy (domluveno že bude řešeno při další garan.prohlídce)
- prosakování oleje z převodovky (špatné těsnění, již objednáno na výměnu nové)

Nemáte někdo zkušenost co může být za problém a způsobovat to škubnutí, nebo abych byl přesnější propad výkonu při těch otáčkách?? V servisu nic nemohou najít....

Musím říct že jsem opravdu zklamaný a už bych si asi korejce nekoupil, je to moje druhé auto za poslední 4 roky, před tím Getz a bez problému ale tohle nemá opravdu konkurenci:-(


i30 1,6 CRdi 66kw grey steel, 04/2008
Ja bych si v prvni rade nevybral, dle me, tuto tragickou motorizaci, ale to je ted jedno...nevidel bych to tak silene, vrzani se da odstranit, zvuky od napravy taky, tesneni Ti objednali a to cukani se taky nejak vyresi - jen to zabere cas a naklady na jizdy do servisu. Kde cepujes naftu? Me napadlo jen co muzes udelat sam a to zkontrolovat vsechny pojistky v motorovem prostoru - jsou tam dva boxy, jeden napravo za baterkou a druhy nalevo.

Re: i30 závady po 50tis.km

Napsal: 18 dub 2009, 23:30
od Limitz
můžeš příště citovat příspěvek na který odpovídáš když není zrovna hned nad tvým? :D už sem z tebe chtěl dělat blb**ka :D ohledně toho čerpání nafty páč ten co píše nad tebou má benzíňáka :D

Re: i30 závady po 50tis.km

Napsal: 20 dub 2009, 13:42
od laufas
To skubani je citelny nebo jen kdyz se na to soustredis?
jinak tajne doufam, ze mas opravdu blbej kus 8-[

Re: i30 závady po 50tis.km

Napsal: 20 dub 2009, 18:22
od De&d
laufas píše:To skubani je citelny nebo jen kdyz se na to soustredis?
jinak tajne doufam, ze mas opravdu blbej kus 8-[
Já pochopil, že je to jen u dieslu, nebo ne???

Re: i30 závady po 50tis.km

Napsal: 20 dub 2009, 18:36
od laufas
De&d píše:
laufas píše:To skubani je citelny nebo jen kdyz se na to soustredis?
jinak tajne doufam, ze mas opravdu blbej kus 8-[
Já pochopil, že je to jen u dieslu, nebo ne???
je, ale slysel jsem o tom i u benzinu

Re: i30 závady po 50tis.km

Napsal: 20 dub 2009, 18:57
od Tilopacar
[/quote] Já pochopil, že je to jen u dieslu, nebo ne???[/quote]

migogo výše to popisuje že to má taky a má benzín

Re: i30 závady po 50tis.km

Napsal: 20 dub 2009, 20:24
od Laxius
Tilopacar píše:
Já pochopil, že je to jen u dieslu, nebo ne???[/quote]

migogo výše to popisuje že to má taky a má benzín[/quote]

Mna tak napada, ze nie je to nahodou u benzinu tym, ze tam je automaticky sitic na zaciatku? A ked sa motor zahreje, vypne sa a otacky jemne klesnu? Vsimol som si,ze ked mam studeny motor, mam zakladne otacky na 1000. Ked sa zahreje, tak okolo 750. A dokazem si predstavit, ze to jemne klesne za jazdy na zaklade nejakeho cidla ktore zisti,ze motor je dostatocne zahriaty... ale to je len taka uvaha z mojej strany, inac ziadne sklbanie nepozorujem na svojom aute...

Re: i30 závady po 50tis.km

Napsal: 20 dub 2009, 20:52
od Time
:( :( Nevím jak u toho benzínu ale mě to cuká právě když je auto zahřátý, jezdím denně 200km a většinou se ten propad otáček a výkonu projeví když jedu delší dobu např. na čtyřku a přeřadím. Nevím čemu bych to přirovnal snad jako kdyby vyplo a zaplo turbo, nevim...

Re: i30 závady po 50tis.km

Napsal: 21 dub 2009, 14:18
od Dire
Mne motor takisto pri 1800-2000 otackach cuka, robil to od zaciatku, je to neprijemne. Pisal som o tom tu uz koncom leta 2008.
U Ceedu je to podobne, tam sa to vraj prehranim SW odstranilo...