Stránka 1 z 1

V otáčkách cuká motor!

Napsal: 11 bře 2006, 16:54
od manny
Ahoj,mám problém!Při rozjezdu,když povolím spojku,začne motor skákát,jako se to stává ženskejm normálně :D ale totěž mě to dělá i na dvojku a trojku,hned jak se to dostane motor do otáček!Jako by šlo málo benzinu!Na čtverku a pětku už je to v pohodě ale možná sem to dost nevytočil!A na neutrál je všechno ok i v otáčkách!Lambda sondu mám novou.Tak se bojím co to bude!Nemáte s tím nekdo zkušenost?A že to nebude drahý? :(

Napsal: 11 bře 2006, 16:58
od manny
jo a je to lantra rv.97 (1.6 84kw)dohcéčko

Napsal: 11 bře 2006, 17:25
od garni123
já se teda vůbec nepovažuju za nějakýho odborníka, ale podle toho co jsi napsal bych se tě zeptal na to jak máš starý svíčky a kabely. To je první nad čím bych přemýšlel.

Napsal: 11 bře 2006, 17:31
od manny
To je právě všechno nový......mám ji půl roku a když sem ji koupil,nechal jsem udělat rozvody,brzdy,kabely i svíčky i baterka je nová....leda by ze mě udělaly blbce v servise..... :(

Napsal: 11 bře 2006, 17:41
od JJirka
měl jsem ten samej problém při rozjezdu mi to cukalo , vyměnil jsem kabely,(koupil jsem je v auto kelly) a vše je v pořádku

Napsal: 11 bře 2006, 18:15
od manny
No jo,ale mě to nedělá jenom u rozjezdu,mě to zacne škubat i při jízdě!Jedu na trojku přidám plyn a začne to škubat,tak rychle přeřadim na 4 a držím to v nízkejch otáčkách... a ty kabely sou nový

Napsal: 11 bře 2006, 19:18
od macháček
Napadá mě jediná možnost. Součinnost řídicí jednotky s tou novou lambda sondou. Pokud jde sonda do kopru, řídicí jednotka si nastaví parametry na nouzový provoz, aby to jezdilo. Pokud tam zůstaly, což je sice divný, ale jeden nikdy, neví pak to může dělat psí kusy. Ať se na to v servisu podívaj na diagnostice a nastaví to. Pokud Ti to dělali tak mě, kromě již uvedených kabelů a svíček nic nenapadá. Toť náhled vyloženého amatéra. :D

Napsal: 11 bře 2006, 21:31
od Mates
Mě to dělali kabely. Nech je přeměřit. Když jsem měl renaulta tak mi škubání dělali svíčky. Prostě v určitých otáčkách nepálily tak jak měli. Jen možnost. :wink:

Napsal: 11 bře 2006, 23:15
od Dastin
taky se připojím do debaty. Trochu mě zaráží to, že pokud ti to dělali v servisu a před tím to nedělalo a těď jo, tak bych okamžitě do něho zajel a reklamoval to. Navíc bych si vždy vyžádal ten starý vyměněný díl, abych měl jistotu, že to opravdu vyměnili. Jinak bych si nechal vymazat staré informace z řídící jednotky. Při odpojení baterie asi tak na deset minut se sice staré vymažou ale v tomto modelu je už paměť na zapisování dat, které vymažou jen v servisu. Pokud ti tam dali Lamdu značky Bosh, tak ta je nevyhovující pro tento vůz(říkali mě v Hyundai Hradišti). Zkus to po nich všechno projít, hlavně kolem té elektriky třeba něco zanedbali.Co jsou tam za svíčky.Byla tu o nich dlouhá debata tak se na ni kukni.Taky se tam chystám dát ty Bosche 4 FR78X. Může tam toho být spousta. Jinak to ještě projdi a dej vědět ať můžeme něco vyloučit.Chtělo by to zkusit tam dát postupně ty staré díly(mimo rozvody), ale když je nemáž je to složité.Ty kabely proměř jak ti radí kluci.Možná ještě malý tlak palivového čerpadla, ale bylo by to moc náhod najednou.Přeji hodně úspěchu při hledání. :D
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG

Napsal: 12 bře 2006, 13:31
od garni123
no, taky to tvoje auto by mělo mít cívku, takže i to je jedna možnost, ale pokud by ti nabídli v servisu její výměnu, tak si ji hned nekupuj, ale nech to vyzkoušet s jinou, která je funkční (je to docela drahá věc). Pak ještě je díl, kterýmu se říká nějak snad "buřt", kterej by na to mohl mít rovněž vliv. Ten by snad stařilo vyčistit, včetně kontaktů. Tohle jsem ale nikdy nedělal - opravdu mě nepovažuj za odborníka, ale jenom za člověka, kterej se ti snaží pomoct dát nějakou ideu a ušetřit prachy:-)

Napsal: 12 bře 2006, 14:45
od manny
Díky moc za všechny rady,dneska sněží jak na sibiři,tak na to vlítnu zítra!
Zdeněk Dostál:Tu lambdu mám origoš za 5 000 :( protože boshka nejen že prej dělá neplechu,tak je i těžko k sehnání na tento model,řekli mě to přímo u dovzce a potvrdili mě to i u auto krásný(Brno),kde mě sehnali nesehnatelný ještě na mazdu 332 z 87mýho!A dohonce i v hyundai sem na ni musel čekat týden,než chuděra přiletěla z korei :D .Ale tou to určitě není už je to dva měsíce a všechno bylo v pohodě až do ted. Jo a ty ostatní věci mám měněný v neorigoš servise abych ušetřil a starý díly jsem jim velkoryse nechal :cry: příště budu chytřejší!
A ny ty ostatní věci mrknu!Jo a jinak super webík!

Napsal: 12 bře 2006, 15:18
od sagvan82
Zdary,
tak mě napadlo, jestli by to nemohlo být způsobeno třeba palivovým filtrem.... :?:
Že by se do motoru nedostalo dost benzínu při vyšších otáčkách...

Napsal: 12 bře 2006, 19:51
od Dastin
ještě mě tak napadlo je zapojený podtlakový přepad na vstřikovací liště, ale pokud ti to začalo dělat až po dvou měsících tak prostě něco odešlo. Klidně to může být vyměněný díl nebo původní.Taky nejsu nějaký znalec, jen se snažím nějak poradit. :D
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG

Napsal: 16 bře 2006, 00:31
od manny
Takže vyzkoušel jsem zkoro všechny rady a nic(děkuji za všechny hoděj se i do budoucna)tak jsem to odvezl do servisu a taky si s tím lámali hlavu,dokonce mě nařkli,že jsem natankoval naftu a nakonec to byl vypadený kontakt z Mapsenzoru. Nevím co to je,ale pokud vám to vypadne auto zkáče! :)