Stránka 1 z 3

Problém se startováním

Napsal: 22 bře 2006, 21:33
od namor23
Ahoj všichni,
potřeboval bych prosím poradit.
Mám Lantru 1.6 rv 1992 mám jí asi 5 měsíců a asi tak před měsícem začalo blbnout startování. Když je to studený, tak to startuje jako fík. Ale jak se to ohřeje tak je konec. Motor točí ale nechytne. Auto jsem dal do značkového servisu Hyundai na diagnostiku, ale vše bylo v pořádku. Většinou pomůže když vyndám klíček ze zapalování a počkám tak 5-10 ale i 30 min. pak to většinou chytne, i když někdy s problémama. Imobilizér nemám. Už jsem zoufalej. Poraďte někdo. Díky

Napsal: 23 bře 2006, 08:13
od ryba
divim se ze na to neprisli s diagnostikou. Jde s nejvyssi pravdepodobnosti o cidlo chl. kapaliny. Tutove to souvisi s vodou.

Je tu jeste moznost Lambda regulace...ale to by to jelo trhane a zralo...jak to jezdi?

Napsal: 23 bře 2006, 09:07
od namor23
Auto je celkem živý, žádný škubání nebo tak něco jsem zatím nepozoroval. Nevím si s tím vůbec rady. Už mám strach s tím vůbec někam jezdit.
Ještě mi zkoušeli v jinym servisu odpojit teplotní čidlo, že by to mělo pomoct,
ale je to stejný. Jsem autoamatér, nemohlo by to dělat něco s benzínem? Pumpa? Nebo tak něco?

pomoc

Napsal: 23 bře 2006, 09:09
od zaludnikrs
kamaradovi se to stavalo na kadetovi,byla to vcelku sranda kdyz jsme jeli po meste,neumel moc ridit a kdyz mu to na krizovatce zdechlo tak jsme museli 15minut cekat nez auto zchladlo a pak to naskocilo,zjistim cim to bylo a dam vedet.urcite to bude to samo ;)
Jiřa

Napsal: 23 bře 2006, 09:13
od namor23
Díky všem za každou radu.

Napsal: 23 bře 2006, 09:16
od zaludnikrs
uz te to resim ale musis pockat ;) vim ze to bylo nejaky cidlo ale nevim jaky :( ;)
Jiřa

Napsal: 23 bře 2006, 09:39
od namor23
Jasně, počkám. Zatím díky

Napsal: 23 bře 2006, 09:41
od Jiří Kopecký
Možná je to nesmysl, ale když jsem míval Š 120, stávalo se mi to samé. Pomohlo utažení uzemňovacího spoje mezi motorem a karoserií. Taková blbost a bylo po problému. Až se mi tomu nechtělo věřit.

Napsal: 23 bře 2006, 10:18
od ryba
i to je mozny

Napsal: 23 bře 2006, 10:27
od namor23
Vážně to může dělat i kostra? Jsem fakt laik tak sory za blbý otázky.

Napsal: 23 bře 2006, 10:43
od Jiří Kopecký
Ta Škodovka když byla studená startovala naprosto v pohodě, dojel jsem do práce - 3 km, vypnul motor .... a nenastartoval. Musel jsem počkat, až vychladne, a pak zase naskočila. Zkoušel jsem nové kabely, svíčky, rozdělovač atd............ Až mi soused poradil ať si utáhnu kostru. Já tomu nevěřil : taková pitomost, až jsem jí asi po týdnu utáhl ( šroub nebyl úplně povolený, ale asi to stačilo, aby mi dělal problémy), a v tom okamžiku škůdka startovala jako zamlada. Zkus to, třeba to pomůže a ještě ušetříš za servis.

Napsal: 23 bře 2006, 14:05
od namor23
Díky za radu. Zkusím a dám vědět. Kéž by to bylo ono. Zatím díky

Napsal: 23 bře 2006, 15:24
od namor23
Tak jsem byl v autě. Kostra vypadá že je dobrá. Nechal jsem motor asi tak 20 min. běžet a pak jsem ho vypnul. Zkoušel jsem tak 10x nastartovat a vypadalo to že, ( je to můj názor) tam asi nejde benzín. Start je takovej dusivej a musim párkrát sešlápnout plyn jinak bych to nenahodil. Tak nevím.

Napsal: 23 bře 2006, 20:49
od ivan
namor23 píše:Tak jsem byl v autě. Kostra vypadá že je dobrá. Nechal jsem motor asi tak 20 min. běžet a pak jsem ho vypnul. Zkoušel jsem tak 10x nastartovat a vypadalo to že, ( je to můj názor) tam asi nejde benzín. Start je takovej dusivej a musim párkrát sešlápnout plyn jinak bych to nenahodil. Tak nevím.
Zkus omrknout relé na benzínovou pumpu!! :wink:
Musíš slyšet po zapnutí zapalování běžet benz pumpu,pokud ne!!Tak se podívat co se děje!! :wink:

Napsal: 23 bře 2006, 22:51
od namor23
Něco o pumpě už mi někdo říkal, ale nepřikládal jsem tomu moc pozornosti.
Ale jestli se nepletu, tak při zapnutí zapalování neslyším že by se zapnula pumpa. Můžeš mi prosím říct kde je to relé? Díky