Stránka 1 z 1

eletrika od baterie do kufru

Napsal: 10 říj 2009, 19:21
od 1989Dj.Fox
čaute kluci...kupil sem si kapacitor a potrebujem natáhnut káble od baterie až po kapacitor do kufru... samozrejme ale neviem kade by sa to dalo...noi vie že je priestor poza blatníki ale nechcem to mat vonku najlepšie nejaku prechodku,,,neviete niečo poradit?Jedná se o accent r.v.96

Re: eletrika od baterie do kufru

Napsal: 10 říj 2009, 19:30
od Joker
Odendej koberec před spolujezdcovýma nohama. Mohla by tam být v příčce díra s gumovou průchodkou a potom to vést prahem, kudy vede hlavní svazek dozadu. Ta díra je připravená nejspíš na pravostranné řízení na volantovou tyč.

U lantry to tak bylo, ale myslím, že kastli připravenou na řízení na obě strany budou mít všechny /-/ z týhle doby.

Re: eletrika od baterie do kufru

Napsal: 10 říj 2009, 19:33
od 1989Dj.Fox
jo tak diki za radu snad to tam bude
a ešte sa tak opýtam nevieš náhodou de by sa dali kupit nejake tuning veci na toho isteho accenta..konkretne sa mi jedná o nárazniki atd...nič nemožem nait

Re: eletrika od baterie do kufru

Napsal: 12 říj 2009, 16:57
od Fulli
alebo stalych 12V by si mohol zobrat aj z radia....a nemusis tahat kable z motoru.....ja mam na to napojene radio, subwoofer, podsvietenie a central a je to uplne v pohode....je to asi najlahsie riesenie a potom uz to natiahnut niekade popod koberec nie je problem

Re: eletrika od baterie do kufru

Napsal: 12 říj 2009, 17:08
od Yurii
To ti všechny tyhle věci udrží 15A pojistka? Komentoval bych to asi takhle: "S těma sirkama, to neděláš dobře Jaromíre, to se ti jednou vymstí."
Před podobnejma experimentama mam jako slaboproudej elektrikář docela respekt :) Já bych to spíš viděl na připojení k okruhu IGNITION ON před pojistkovou skříní a dal bych tomu vlastní pojistku.
Každýmu pojistkovýmu okruhu bych dal maximálně dva spotřebiče.

Re: eletrika od baterie do kufru

Napsal: 12 říj 2009, 23:09
od Fulli
Yurii píše:To ti všechny tyhle věci udrží 15A pojistka? Komentoval bych to asi takhle: "S těma sirkama, to neděláš dobře Jaromíre, to se ti jednou vymstí."
Před podobnejma experimentama mam jako slaboproudej elektrikář docela respekt :) Já bych to spíš viděl na připojení k okruhu IGNITION ON před pojistkovou skříní a dal bych tomu vlastní pojistku.
Každýmu pojistkovýmu okruhu bych dal maximálně dva spotřebiče.
zatial to nerobi nic co by nemalo....central ma vlastnu poistku, radio tiez a subwoofer to iste tak aj keby sa nieco stalo tak by to nemalo nic spravit...sorry musim sa opravit...na permanent mam len podsvietenie a central.....radio a subwoofer mam na ten co ide len ked je kluc v spinacej skrinke...zatial som nepocitil nejake zmeny prudu ani elektricke poruchy....

Re: eletrika od baterie do kufru

Napsal: 17 říj 2009, 21:33
od TechGen
Dobry risk. Ja mam k zosilnovacu vedeny priamo od baterie az do kufra samostatny 5 mm hruby kabel! Ale moje audio je uz AUDIO :D

Obrázek

Inak ta gumova prechodka na strane spolujazdca bola dobra rada - ja to taham presne tamadial. Od baterky po zadnej strane motora, potom cez tu gumovu prechodku, pod stredovym stlpikom a potom okolo lavej strany oboch dveri, az kym kabel nevyusti na lavej hornej strane kufra.

Re: eletrika od baterie do kufru

Napsal: 16 led 2010, 11:41
od danooo
presne toto som hľadáál..:D ,je pravda že keď sa mi chcelo isť to robiť bolo 18hodín a už som nemal svetlo aby som to začal..:D ale po Zime sa vrhnem na to len ja som kúpil o čosi hrubší kábel pre woofrik je hrubý ako malíček samizda prierez 20 abo tak niak bo som to kupoval asi pol roka dozadu a pre repro som kupil 2,5mm zvukový a pozlatené koncovky...do zadu do plata pojdu ovaaly od magnatu(4pasmove) tie s najsilnejšim RMS výkonom(dva roky do zadu) a samozrejme rozumnuu cenu a do predných dverí cem dať 165 od salu s výhybkami a osve výškami...

...leeeeen neni kedy.. :D/

Re: eletrika od baterie do kufru

Napsal: 19 led 2010, 11:22
od J4cker
Jenom jako vystudovany sl. elektrikar pridavam zkusenost, kdy pri zkratu nezareagovala zadna pojistka tak rychle jako stare valeckove. Tedy doporucuji stoji to cca 10 kc valecek na tavnou pojistku (malou - v elektru budou vedet) a to cele na vodic.

Uz mi to zachranilo krk a dostala me ta rychlost prepaleni.

Re: eletrika od baterie do kufru

Napsal: 19 led 2010, 16:17
od danooo
J4cker píše:Jenom jako vystudovany sl. elektrikar pridavam zkusenost, kdy pri zkratu nezareagovala zadna pojistka tak rychle jako stare valeckove. Tedy doporucuji stoji to cca 10 kc valecek na tavnou pojistku (malou - v elektru budou vedet) a to cele na vodic.

Uz mi to zachranilo krk a dostala me ta rychlost prepaleni.
...však na to prepálenie je poistka ale keď sa to tak vezme keď pozreš 30A poistku tak si tam možeš strčiť starý 50haliernik..:D
kamarát mal hudbu v bavoráku a mal tam dve 100A poistky a aj tak mu horeli...ale nie kôli skratu ale moc vysoký výkon..:D keď ich kupoval v elektre povedali mu nech si tam dá klince..:D

Re: eletrika od baterie do kufru

Napsal: 19 led 2010, 16:57
od Jirka RCK
danooo píše:...však na to prepálenie je poistka ale keď sa to tak vezme keď pozreš 30A poistku tak si tam možeš strčiť starý 50haliernik..:D
kamarát mal hudbu v bavoráku a mal tam dve 100A poistky a aj tak mu horeli...ale nie kôli skratu ale moc vysoký výkon..:D keď ich kupoval v elektre povedali mu nech si tam dá klince..:D
Nemá náhodou alternátor 75A? :-k Toto mi vždycky vrtalo hlavou. Tak výkonné audio se přece nedá v praxi využívat, protože by vám i s nastartovaným motorem a zhaslejma světlama do hodiny zlikvidovalo baterku... Jak to lidi řešíte? To tam máte místo origo alternátoru Temelín, nebo je to jenom na pár minut na tuning srazy a po cestě to nepoužíváte? :-D

Re: eletrika od baterie do kufru

Napsal: 20 led 2010, 15:22
od antek
Jirka RCK píše:
danooo píše:...však na to prepálenie je poistka ale keď sa to tak vezme keď pozreš 30A poistku tak si tam možeš strčiť starý 50haliernik..:D
kamarát mal hudbu v bavoráku a mal tam dve 100A poistky a aj tak mu horeli...ale nie kôli skratu ale moc vysoký výkon..:D keď ich kupoval v elektre povedali mu nech si tam dá klince..:D
Nemá náhodou alternátor 75A? :-k Toto mi vždycky vrtalo hlavou. Tak výkonné audio se přece nedá v praxi využívat, protože by vám i s nastartovaným motorem a zhaslejma světlama do hodiny zlikvidovalo baterku... Jak to lidi řešíte? To tam máte místo origo alternátoru Temelín, nebo je to jenom na pár minut na tuning srazy a po cestě to nepoužíváte? :-D
Nehledě na to,že ti to poškodí zdraví