Zdravím , pánové stalo se Vám taky že zhruba do měsíce od koupi nového přišel dopis kde děkujou za koupi automobilu a s nabídkou vysvětlení veškerých dotazů ? Mi dnes ano a čumím na to jak rak , jsem docela mile překvapen zájmem autosalónu, nikdy jsem se s ničím podobným nesetkal a ani jsem o tom neslyšel. Jinak konkrétně jde o autosalon v Opavě - Jaktaři REPREcar.
od 27.3.2018 - Kia Cee´d SW 1.6 GDI 2015 od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x) od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x) od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
nn první je poděkování a pak jen nabízejí zodpovězení příadných dotazů protože jak sami píší : "Ze zkušenosti víme, že se po prvních dnech užívání automobilu mohou vyskytnout dotazy či nejasnosti. " zakže žádný dotazník, teda jestli jsem Tě dobře pochopil
od 27.3.2018 - Kia Cee´d SW 1.6 GDI 2015 od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x) od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x) od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
Podle toho, co tu ičkař píše, tak je to skutečně dopis přímo od dealera a nikoli ten trapný dotazník, který jménem dovozce posílá najatá agentura.
S dopisem jsem se ještě nesetkal a v podstatě se stydím, že mě kdysi jako prodejce nových aut nenapadlo je též rozesílat .
Když už jsem zmínil ten dotazník, s tím mám taky vtipný zážitek. Loni v březnu jsem koupil Sonátu a dotazník dorazil mému bratranci, na druhý konec Prahy. Oba jsme v té době měli (i když on staršího Accenta) a úplně stejná jména .
Ani sa nečudujem keď Vám posielajú že si možete zdarma požičiať auto. Vzhľadom na to koľko áut ste brali od jedneho predajcu by som dal celý vikend s plnou nýdržou
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Lantra v 94 (a 3x strycova Sonata 94) - Prim Car Dejvice (zkrachoval)
Sonata v 98 - Prim Car Melnik (zkrachoval), ukradena
Lantra v 00 (a 3x strycova Sonata 00+Atos a tetina Elantra+Accent 00) - Auto Hoffmann Kolin Kutlire (zkrachoval), nejlepsi pristup, co jsem zazil a nejlepsi a nevetsi servis tenkrat v CR
Sonata v 05 (a 3x strycova Sonata 05+5x Tucson+2x H1+5x Elantra 05 a tetin Accent 06) - Auto Hasa (kupodivu zatim nezkrachoval), nejhorsi servis a pristup servisu strasny
dalsi z Domanskyho Praha Zdiby
myslim, ze celkove se u Hasi udelali obrovsky ksefty a ani to obcas nestaci
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Čistá děkovačka. Je to tak krásně jednoduchý nápad, který čerstvého majitele nového autíčka potěší. A pokud vím, tak žádný jiný dealer to nedělá .
Takže odpověď na Tvou úvodní otázku - NE, takový milý dopis jsem nedostal .
potěší to máš pravdu, ale ze začátku jsem to nechápal, protože jsem se s tím nikdy nesetkal a ani o tom neslyšel, jsem hodně mile překvapen, tak jak zatím s celkovým přístupem REPREcar Opava tímto chci říct že se zatím jeví jako dobrý dýler jako jeden z mála dýlerů . Jak sami víte mají se servisem a přístupem rezervy, REPREcar se zdá být jiný, lepší ...
od 27.3.2018 - Kia Cee´d SW 1.6 GDI 2015 od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x) od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x) od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
Já přístup servisů , ať už autorizovaných či nikoli, záměrně nehodnotím. Buď jsem v nich pracoval jako prodejce nebo se k nim moji bývalí kolegové přesunuli, takže vždy jednám s lidmi, které znám osobně mnoho let. A nikdy jsem žádný neřešitelný problém neměl .