Stránka 1 z 1

Tlaky ve válcích

Napsal: 14 dub 2006, 18:30
od Joker
Ahoj bando, obracím se na vás s prosbou. Nemáte náhodou někdo tušení, jaký by měla mít Lantra 1.6 16V tlaky???

Komprese válců

Napsal: 14 dub 2006, 18:40
od ivan
Dám Ti hodnoty ,ale jsou citované s příruček,takže:Normální komprese 13.2 bar!!
Minimální 11.8 baru!!
Jestli to má míň tak se něco děje!! Máš problém??? :o

Napsal: 14 dub 2006, 18:43
od Joker
Nevím, doufám, že ne. Dneska jsem byl nechat vyměnit olej a v dílně to tam nějakej jinej zákazník řešil s mechanikem ohledně svýho auta, tak mě to jen tak napadlo, že tohle vůbec nevím.

Napsal: 14 dub 2006, 18:46
od ivan
Joker píše:Nevím, doufám, že ne. Dneska jsem byl nechat vyměnit olej a v dílně to tam nějakej jinej zákazník řešil s mechanikem ohledně svýho auta, tak mě to jen tak napadlo, že tohle vůbec nevím.
Aha tak to jo!! :wink:
P.s neboj kdyby něco jsem na přímu!! :lol: :lol: :wink:

Napsal: 14 dub 2006, 18:48
od Joker
Jasně, vím o tobě a dík :wink:

Napsal: 18 dub 2006, 22:54
od Dastin
a pokud by jsi si to nechal změřit nebo si to měřil sám tak mezi jednotlivými válci by neměly být velké rozdíly, řádově v desetinách atmosfér. :D
______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG

Re: Tlaky ve válcích

Napsal: 25 dub 2011, 20:59
od black_sheep
já teda našel, že má mít 14,7 a minimum 13. ale bylo to pro dvoulitr. je v tom rozdíl? osobně si nemyslím 8)

Re: Tlaky ve válcích

Napsal: 25 dub 2011, 21:05
od Bolo
Určitě v tom bude rozdíl

Re: Tlaky ve válcích

Napsal: 25 dub 2011, 21:09
od black_sheep
no jestli jo, tak v tom případě má lantra tlaky dobrý. :?:

budou asi připečený stěrací kroužky, protože bere olej, ale nekouří a to ani po delším stání (typické gufera), nikde neuniká a tlaky má dobrý. takže těsnící kroužky OK, ale stěrací budou připečený. nějaký recept mimo rozebírky? pochybuju.

Re: Tlaky ve válcích

Napsal: 02 kvě 2011, 08:48
od black_sheep
takova souvisejici otazka: lantra jedna-sest ma tlaky 13,2 az 13,7 podle valce, takze je to furt ok, rozdil mezi valci je tedy taky minimalni. Presto bere olej. Coupe s dvoulitrem ma 14,7 na vsech, stejnym merakem. Olej veme max litr na vymenu uz 10 let takze to asi neni zavada:) Je teda problem v tom, ze lantra uz ma horsi tlaky pac ma mit stejne tlaky jako to coupe, nebo ma tlaky ok a presto zere olej? Je to vubec mozny? Treba ze tesnici krouzky jsou stale ok, ale stiraci uz jsou kantare? Resit se mi to moc nechce, holt kontroluju pri tankovani a jednou za cas tam neco loupnu. Videl jsem pekny motor za dva tisice apod ceny, tak je mozna lepsi pak prohodit motor, pac za 20.000 km bych beztak delal rozvody. Kolik tak vyjde oprava? Asi to nebude vyhodny do staryho kramu.. :)

Re: Tlaky ve válcích

Napsal: 14 dub 2013, 21:32
od Bolo
Zdravím, jak se bude chovat motor, co bude mít tlaky 8 až 8,5 ? Bude ten motor ještě schopný pracovat?

Re: Tlaky ve válcích

Napsal: 15 dub 2013, 01:22
od black_sheep
pokud má všechny 4 stejně, tak dost pravděpodobně ano. pokud jen dva, tak mohou být tak blbě podfouknuté, že ne. konkrétní situace?

taky pozor, ať to měříš s vypnutým palivovým čerpadlem (nebo odpojenými vstřiky) a s plně sešlápnutou škrtící klapkou. také to nech tak alespoň 4-5 otočit, ono už to dál neroste.

pokud tyhle podmínky nesplníš, tak to vychází o dost horší!

Re: Tlaky ve válcích

Napsal: 15 dub 2013, 07:47
od Bolo
Jo, tak čerpadlo jsem neodpojil. ](*,) Každopádně díky za radu :)

Re: Tlaky ve válcích

Napsal: 15 dub 2013, 12:11
od black_sheep
zkus a pak se přijď znova zeptat :lol: ;-)