dojmy po 3/4 roku
Napsal: 07 bře 2010, 15:39
Zdravim vsetkych,
Po dlhej dobe tu pridam trosku do mlyna aj ja.
S autom je maximalna spokojnost (ved je nove )
Co sa tyka motora tak ma nikdy nesklamal a startoval krasne aj pri -20°C. Trosku som experimentoval s benzinmy a momentalne mam najlepsi pocit z benzinu OMV Carrera 95, na ktorom pocitujem kultivovanejsi chod motora a ovela lepsi zaber v nizsich otackach bez klepania ventilov. Na plnu nadrz prerobim oproti klasickej 95 okolo 1,8€ takze to neriesim a budem tankovat Carreru. Takisto nastup motora je plynulejsi bez vyraznych vykyvov.
Momentalne mam nabehanych 18 000km a caka ma prva garancna prehliadka. Osobne by som olej menil uz pri 14 000km, pretoze som zaregistroval, ze je motor hlucnejsi na volnobehu. Pokusim sa u svojho servisneho technika skratit vymeny olejov z 20 000km na 15 000km. Myslim, ze to nebude problem. Spravne by sa mal olej menit kazdych 10 000km alebo po roku lebo straca svoje schopnosti ale to by bolo nakladne.
Do coho by som na druhej strane investoval tak su iridiove sviecky. Neviem sa vsak nikde dopatrat aky typ tam pasuje. Neviem ako sa to mohlo stat, ze ani na oficialnej stranke NGK nie je o nasej i20 ani chyru, ani slychu
AKO SI TO VLASTNE PREDSTAVUJU!!!
Takisto som uvazoval o vzduchovom filtri K&N ale po studovani na internete zacinam od neho upustat.
Dovody pre tieto investicie je hlavne zivotnost motora, pretoze verim, ze vyborna starostlivost s najlepsimi komponentmi vedu k dlhej zivotnosti a hlavne mojej spokojnosti.
Stala sa mi jedna neprijemnost ked som cestoval po dialnici a chcel som si zotriet zo zadneho skla vodu. Otocim pakou a stierac mi zmizol z dohladu . Skrutka sa povolila a stierac spadol.
Na druhy den v servise dotiahli skrutku a vsetko islo normalne ako predtym. Dufam len, ze ten Indian, ktory mi montoval tak zabudol dotiahnut len tuto jednu skrutku lebo bol piatok a ponahlal sa za svojou Indiankou
Este fotka
Po dlhej dobe tu pridam trosku do mlyna aj ja.
S autom je maximalna spokojnost (ved je nove )
Co sa tyka motora tak ma nikdy nesklamal a startoval krasne aj pri -20°C. Trosku som experimentoval s benzinmy a momentalne mam najlepsi pocit z benzinu OMV Carrera 95, na ktorom pocitujem kultivovanejsi chod motora a ovela lepsi zaber v nizsich otackach bez klepania ventilov. Na plnu nadrz prerobim oproti klasickej 95 okolo 1,8€ takze to neriesim a budem tankovat Carreru. Takisto nastup motora je plynulejsi bez vyraznych vykyvov.
Momentalne mam nabehanych 18 000km a caka ma prva garancna prehliadka. Osobne by som olej menil uz pri 14 000km, pretoze som zaregistroval, ze je motor hlucnejsi na volnobehu. Pokusim sa u svojho servisneho technika skratit vymeny olejov z 20 000km na 15 000km. Myslim, ze to nebude problem. Spravne by sa mal olej menit kazdych 10 000km alebo po roku lebo straca svoje schopnosti ale to by bolo nakladne.
Do coho by som na druhej strane investoval tak su iridiove sviecky. Neviem sa vsak nikde dopatrat aky typ tam pasuje. Neviem ako sa to mohlo stat, ze ani na oficialnej stranke NGK nie je o nasej i20 ani chyru, ani slychu
AKO SI TO VLASTNE PREDSTAVUJU!!!
Takisto som uvazoval o vzduchovom filtri K&N ale po studovani na internete zacinam od neho upustat.
Dovody pre tieto investicie je hlavne zivotnost motora, pretoze verim, ze vyborna starostlivost s najlepsimi komponentmi vedu k dlhej zivotnosti a hlavne mojej spokojnosti.
Stala sa mi jedna neprijemnost ked som cestoval po dialnici a chcel som si zotriet zo zadneho skla vodu. Otocim pakou a stierac mi zmizol z dohladu . Skrutka sa povolila a stierac spadol.
Na druhy den v servise dotiahli skrutku a vsetko islo normalne ako predtym. Dufam len, ze ten Indian, ktory mi montoval tak zabudol dotiahnut len tuto jednu skrutku lebo bol piatok a ponahlal sa za svojou Indiankou
Este fotka