Stránka 1 z 2

H1 new

Napsal: 25 kvě 2010, 12:01
od tove
Tak jsem si privezl tuhle dodavku, mam uz treti v poradi. Mam van ale co me teda docela slusne receno prekvapilo je krok zpet oproti predesle H1 v :

A/ lozny prostor je ze stran - tapecirunk z filcu jako u osobaku, oproti sololitu v minulem modelu
B/ v loznem prostoru chybi trubove hrazeni prostoru po oknech
C/ vrcholem vseho je ovsem novy system otevirani zadnich kridlovych dveri do uhlu 180st - je nutno dost pracne vyndat z pantu kolicek a potom teprve dvere volne otevrit, zpet opet takto blbe

Nemate nekdo alespon na ty dvere nejakej zlepsovak, to ostatni uz resim oblozenim sten preklizkou, jinak znicim po tydnu provozu vyplne boku i kastli.
Jinak jede krasne, ten motor je az dost silnej, porad scghazi 6.

Re: H1 new

Napsal: 25 kvě 2010, 13:13
od pepan
mno moc1ček tady není...tak čekej snat se někdo ozve :wink:

Re: H1 new

Napsal: 03 čer 2010, 13:28
od Espero
Já myslím, že ten koberec místo sololitu není tak úplně blbý. Nebude to tolik trpět na mechanické poškození nebo vlhkost a když se to poškodí, koupíš nový jekor, vystříhneš podle starého a bude. Trubkové hrazení by tam být ale mělo. To je minus.

Re: H1 new

Napsal: 03 čer 2010, 15:54
od tove
Mě jde hlavne o mechanickou pevnost a to ten lisovanej koberec opradu nema zadnou, to se bude trhat jako papir uz kdyz do boku spadne kartonova krabice, pocitam ze za cas to vymenim za 5 preklizku a tahle jejich novinka poslouzi jako sablona.
Dalsi minus co jsem zjistil po tydnu provozu je chybejici bocni madlo nebo i dve na obou stranach v zadni casti pri otevreni kridlovych dveri.

Re: H1 new

Napsal: 04 čer 2010, 07:48
od Espero
No to madlo na zadních dveřích nemám ani u starého typu, řešil jsem to madlem z Trabanta (takový jako pásek) přišroubovaný místo dvou klipsen na přidělání sololitu. Z Trabanta proto, že jsem to měl už asi 32 let doma, co jsem posledního trabanta prodal a tak nějak jsem to zapoměl vyhodit.

Re: H1 new

Napsal: 04 čer 2010, 09:00
od oltcitak
Prepac mi tove,ale riesis malickosti :lol: nepodstatne hluposti,ktore si mozes kedykolvek fixovat :lol: tym skor,ze si uz predtym mal H-1,daj si obalovu 6mm preglejku na obidva boky,dorazy otvorenia dveri odstran natrvalo a mas vystarane. Nic zlom [-o<
PS madla mam asi 8 kusov (ostali mi po Oltcitoch) :D

Re: H1 new

Napsal: 04 čer 2010, 09:21
od tove
Nepochopili jste chlapi podstatu problemu.
Madlo ktere chybi neni na dverich ale na bocnim zadnim sloupku zevnitr. Slouzi k pomoci nastupovani do nakladoveho prostoru zezadu. U ridice i spolujezdce toto madlo je a neni myslim moc treba.
Boky nakladoveho prostoru uz i u predeslych verzi byly ze sololitu - je to nakladak nikoli limuzina. Stejne tak to bylo s tema ochrannyma trubkama v horni polovine nakladovyho prostoru.
Jestlize tedy kupuju auto za nikoli maly peniz urceny k nejake praci, je na hlavu postaveny ho takto dovybavovat. A znovu rikam. mechanicke povoleni otevreni pomoci kolicku je krok zpet a ani to nevypada na to ze byto bylo vyrobne levnejsi.

Re: H1 new

Napsal: 04 čer 2010, 11:53
od oltcitak
kolicek=dan bezpecnosti(samovolne otvorenie) v UK vsetky uzitkove vozy su hole,plechove a kupujuci to da spravit ako potrebuje,vacsinou sa robi tzv. "plylining" opreglejkovanie vnutra(podlaha a steny) no a uchyty.... :?:

Re: H1 new

Napsal: 04 čer 2010, 21:10
od Franta H1
Ale hlavně že auťák jezdí a to dost dobře a zatím je spolehlivej. Vcelku je to pohodlný páč to používám i jako osobák a vzimě to vyhrabe víc než předky. Za půl roku najeto 30000. Výkon je dostatečnej aby i různým závodníkům přešla chuť. Předjíždět s kopce umí každej jouda, ale do kopce je to už horší. Nejhorší jsou škodovkáři. Přeci před nim nepojede ňákej hundai a i kdyby měl ject do obce 120 tak musí předject. A mimo jiný to vypadá i docela dobře. :D/ Průměrná spotřeba je tak pod 10l ale moc to neřeším i když jsem zkoušel ject jen tak na volno a lehká noha na plynu při rychlosti tak kolem těch 90km prázdnej a šlo to na tu jízdu od tankování k tankování po 147 km na 5.5L !!!! Nejtěžžsí náklad 1200 kg a jel až jsem se tomu divil. Když jsem dal do Trafica paletu tak jí cejtil.

Re: H1 new

Napsal: 09 čer 2010, 20:08
od Franta H1
Nepojede někdo s H1 na Truck Trial do Veselé Lípy tuto sobotu?

Re: H1 new

Napsal: 10 čer 2010, 08:12
od Espero
Já nevím, že něco takového vůbec je, takže si něco o tom zjistím. Moc se mi to ale nehodí, minulý víkend jsem byl na hyundai srazu, příští víkent pojedu na Dacia sraz a potřebuju vypucovat a televizní WS pastou vyleštit Dacii.

Re: H1 new

Napsal: 10 čer 2010, 12:57
od Espero
Nic se mi o té akci nepodařilo najít a místo Veselá Lípa na mapách neexistuje, našlo mi to Českou lípu s odkazem na jakýsi podnik nějaké paní Veselé. Takže pěkně zůstanu doma.

Re: H1 new

Napsal: 10 čer 2010, 19:11
od Franta H1
Koukni na http://www.trucktrial.cz Veselá Lípa je mezi Chomutovem a hranicema. Není lepší pohled než na co dokáže Tatra i s utrženým předním kolem , nebo jak se tatrovky brodí bahnem =D> Je to daleko ale tojí to za to.

Re: H1 new

Napsal: 27 čer 2010, 19:47
od Franta H1
Tak jsem to zase drobet naložil a trošku se mi náklad rozložil když mi ňákej bambula s fabkou udělal myšku. Přeci před nim nepojede hyundai,ale v kopci jsem mu to pak natřel. Naložena tuna.
Neví někdo jaký bay na H1 pasovali elektrony? Na tohle auto se zatím nic nedělá nebo nemají homologováno.

Re: H1 new

Napsal: 30 čer 2010, 11:26
od tove
Elektrony mam a homologovany, vyfotim a do faktury kouknu na typ a poslu.