Stránka 1 z 2
					
				Typ a číslo motoru.
				Napsal: 03 srp 2010, 16:59
				od severak
				Pánové, potřebuji poradit.  Jaké motory, tedy jejich označení se používá u 1.6 16V a jaké u 1.6i ? A jaké to má kW? V TP mám psaný motor 1,6i 66kw, typ G4GR, ale motor je 16V DOHC.  Bude chyba v TP nebo já to neumím přečíst? Lantra combi.
			 
			
					
				Re: Typ a číslo motoru.
				Napsal: 03 srp 2010, 17:42
				od severak
				Jo a ještě něco. Kde přesně najdu na motoru to značení? Díky předem.
			 
			
					
				Re: Typ a číslo motoru.
				Napsal: 03 srp 2010, 18:31
				od Limitz
				ten typ motoru je správně, je to stejný motor jako ten s výkonem 85kw jen by měl být za škrtící klapkou přidaný mezikus s menší dírou
typl bych že máš auto původně z německa, tam se totiž neplatí povinné podle objemu, ale výkonu a proto tam ty auta přiškrcovali....
			 
			
					
				Re: Typ a číslo motoru.
				Napsal: 03 srp 2010, 19:01
				od Damian
				To znamená že stačí to "škrtítko" vyndat a bude to 85kW?? Na to přece nepřijdou ani na STK....takže problém se nekoná, jen to pojede jak má...je to tak?
			 
			
					
				Re: Typ a číslo motoru.
				Napsal: 03 srp 2010, 22:04
				od black_sheep
				je 

 
			
					
				Re: Typ a číslo motoru.
				Napsal: 04 srp 2010, 00:20
				od Limitz
				přesně tak, je to jednoduché a laciné řešení pro německý trh, někde tady na fóru to je popsané a jsou tu i fotky toho mezikusu
			 
			
					
				Re: Typ a číslo motoru.
				Napsal: 04 srp 2010, 01:05
				od Hardcam
				Vymdat a pojede jak drak...

 
			
					
				Re: Typ a číslo motoru.
				Napsal: 04 srp 2010, 14:17
				od severak
				To znamená, že si můžu zvýšit výkon? a když jo, oddělám ten mezikus, spotřeba se zvýší hodně? Jinak auto jsem kupoval v bazarua bylo dovezeno z Němec.
			 
			
					
				Re: Typ a číslo motoru.
				Napsal: 04 srp 2010, 14:25
				od Hardcam
				Jo, jen tim vyndam restriktoru zvysis vkon o 18kW bez jakekoliv dalsi upravy. Tim z motoru udelas klasickou 84kW.
Spotreba by za stejneho stylu jizdy mela zustat stejna, mozna i nizsi.
			 
			
					
				Re: Typ a číslo motoru.
				Napsal: 04 srp 2010, 14:40
				od Josef
				
			 
			
					
				Re: Typ a číslo motoru.
				Napsal: 04 srp 2010, 14:43
				od black_sheep
				nevite nekdo kde se vzal rozdil 83,5kW a 85kW po roce 1999? 

 
			
					
				Re: Typ a číslo motoru.
				Napsal: 05 srp 2010, 13:08
				od severak
				Tak jsem se podíval na to sání a žádný restriktor či jak se to volá, jsem tam nenašel. Nedá mi ale ten TP z označením motoru. Mám v TP těch 66kW a označení psáno G4GR. Takže to nakonec vypadá na nějakou levárnu toho bazaru, co jsem to kupoval. Motor totiž má 16 ventilů, takže by měl mít bez restrikoru 84 kW. 

 
			
					
				Re: Typ a číslo motoru.
				Napsal: 05 srp 2010, 14:03
				od mirpie
				tak ten krám na sání vytáhl už někdo před tebou....Ted máš normál 84kW verzi, v TP 66kW, jak byla prodána v německu
			 
			
					
				Re: Typ a číslo motoru.
				Napsal: 05 srp 2010, 16:20
				od black_sheep
				presne, vubec to neres. nemcouri totiz plati povinny vylozene od kW jak bylo receno. a lantra spadala do ty vyssi sazby, a neslo tedy koupit lantru a mit levny povinny ruceni. tak to nemecky dovozce vyresil po svym, pridali tomu restriktor, priskrtili to na 66kW a hura bylo levny povinny ruceni 

 pochybuju ze to nekdo hned po koupi nevytahnul hehe, a nemel zpatky tech 84kW 

 zadna dalsi zmena na tom aute nebyla, 
G4GR jsou vsecky 1.6 16V! 
a do lantry se daval jen 1.6 16V, 1.8 16V, 2.0 16V, vsecko stejny motor jen jiny objem! 

 pak jeste naftak 1.9D ale to bych radeji zaprel 

 
			
					
				Re: Typ a číslo motoru.
				Napsal: 05 srp 2010, 16:22
				od black_sheep
				jo a to plati pro lantry od roku 1996 (J2). 
jeste jsem vlastne videl v nakejch 1.5 jako v lantre J1, a to je bud 8 nebo 12ti ventil.. vubec nevim kde se tam ten motor vzal v J2, ale kazdopadne tech lanter je fakt malo. 
