Uletí mi kolo?

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mich@l
**
Příspěvky: 112
Registrován: 09 črc 2005, 15:15
Bydliště: FM
Kontaktovat uživatele:

Uletí mi kolo?

Příspěvek od Mich@l »

Čauky lidičky.
Tak jsem byl přezouvat autíčko do nových pneumatik. Byla to krása, zase po čase vidět na kolech vzorek :lol: . Má radost ovšem skončila ve chvíli, kdy autíčko spustili zpět na kola. Ještě v pohodě jsem usedl za volant, ale v té chvíli, jsem viděl mechanika, jak mi blbě čumí na pravé zadní kolo......pak s ním začal zápasit až mě z toho auta málem vytřepal :D . Ze zoufalým obličejem jsem se na něj podíval a čekal na nepříjemnou odpověď. Řekl mi, že mám pravděpodobně vychechlané ložisko. S kolem šlo viklat :cry: . Ještě to nechám zkontrolovat mechanikovi, protože když jsem se díval na cenu ložiska nového, tak se mi přetáčely panenky......3500,- kč nejlevnější. To sice není tolik, ale já ještě studuji. Nevíte, kde by se dalo sehnat levněji? Jo, a když s tím budu jezdit, tak mi to kolo asi brzo uletí že? Díky za radu. Mějte se. Hodně šťastných kilometrů.
Autodíly mám od Autojazz.cz
Reklama
 

Uživatelský avatar
Josef
****
Příspěvky: 1282
Registrován: 10 kvě 2005, 11:32
Bydliště: Praha

Re: Uletí mi kolo?

Příspěvek od Josef »

Mich@l píše:...Jo, a když s tím budu jezdit, tak mi to kolo asi brzo uletí že? Díky za radu. Mějte se. Hodně šťastných kilometrů.
Hlavně to řeš rychle :oops: Nerad bych Tě potkal proti sobě na silnici a nerad bych aby Ti někdo musel psát nekrolog, :shock:
Jinak, když projdeš forum, nebo do vyhledávání dáš "ložisko" tak se Ti určitě něco objeví. Ložíska se tady řešila několikrát
Zdenalek
*
Příspěvky: 37
Registrován: 06 bře 2006, 11:57
Bydliště: Vyškov na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zdenalek »

Špatný ložisko je na ..., ale většinou se s tím dá ještě jezdit. Myslím tím pokud jen hučí a vůle nejde téměř poznat. Pokud už je vůle taková, že se dá s kolem hýbat, tak neblázni a rychle to vyměň.