Stránka 1 z 2

Turbo

Napsal: 28 říj 2010, 06:51
od Tomson-tr
caute,poradte mi ci by som z tycto dvoch turbiniek spravil jednu,ktora by bola OK,ja mam v scoupecku celkom dobru ale uz papa olej a ma malicku volu,a k tejto mozem dokupit turbinku z punta GT ktora nema volu len je popukana vyfukova cast

dalo by sa to nejako spravit bez toho aby som to daval do servisu?

Re: Turbo

Napsal: 28 říj 2010, 09:40
od Yurii
Vubec netušim co má mít seriový punto GT za turbínu... každopádně pokud má Garrett T15 tak by to mořná šlo, pokud má T25 tak už ne, nicméně předělávání funkčního turba do jinýho housingu bez vyvážení je nesmysl, akorát přijdeš o svoje funkční turbo a nový nevyvážený vydrží jen chvilinku.

Re: Turbo

Napsal: 28 říj 2010, 10:48
od Tomson-tr
ano,punto ma T25 tak asi radsej nejdem spekulovat

Re: Turbo

Napsal: 28 říj 2010, 20:29
od Yurii
U T25 praskaj vejfukový části dost ale provozu to většinou moc nevadí :) To bych spíš namontoval T25 místo T15 :) Je to jistější. Sice trochu pracný ale to je jenom detail.

Re: Turbo

Napsal: 13 srp 2011, 13:40
od Tomson-tr
Uz pomaly sa obzeram po novom turbe,alebo pouzitom ale v dobrej kondicii ale mam v tom chaos-vygooglil som ze scoupe ma Garrett TB1501 ale to sa uz neda ani zohnat,preto sa chcem opytat ci by tam sadli aj niektore ine,napr co som nasiel GT15 alebo T1548, T1534 , .....Lebo je milion oznaceni tych 15-stiek...Mozno by som isiel aj do nejakeho silnejsieho keby to nebolo moc narocne...

Dik

Re: Turbo

Napsal: 13 srp 2011, 14:55
od Piskotkiller
No za dvojku bych věděl o někom kdo má po repasi a nalítano na něm tak 5000km,ale jinak máš pár možností.
1.Buď si ho zrepásneš
2.Koupíš z jiného modelu
3.Uděláš upgrade s jiným turbodmychadlem včetně úprav map v Řj

Samozřejmě by sis měl šáhnout "hluboko"do svědomí a říct si jestli se to vyplatí.Tu první variantu bych volil,kdybych měl celý scoupe tip top.Tu poslední bych zase volil,pokud seš takovej blázen asi jako Pikolik :mrgreen: a chceš po skupáčovi něco víc,než co ti může nabídnout doposud a plánuješ s ním žít ještě x let.No a ta druhá varianta,ta je asi tak nejméně náročná,na peněženku to nebolí a hlavně když to bude jezdit ne? :lol:

Re: Turbo

Napsal: 13 srp 2011, 15:36
od Tomson-tr
Za 2000 vies zohnat turbo po repase :shock: ?toto bych volil :D

Chcem ci nechcem musim si ho nechat lebo mi ho nechce dovolit moja draha polovicka predat-je donho zalubena :D ale samozrejme pri prvej moznosti mas pravdu,taky maniak ako pri 3 moznosti niesom (aj keby som chcel byt) a 2 moznost-tazko sa zhana...Ale to po repase by som bral,ak je v good stave...

Re: Turbo

Napsal: 15 srp 2011, 14:56
od Tomson-tr
musel som natocit ako v poslednej dobe cmudim :( a na zivo je toho dymu este o vela viac...treba to dopozerat do konca

http://www.youtube.com/watch?v=6DMHMVu2xSI

Re: Turbo

Napsal: 15 srp 2011, 18:23
od Tomson-tr
Inak ak mam tlaky vo valcoch 9,6 9,6 9,8 10 a takto to cmudi tak by to malo byt jednoznacne turbom,ci nie?

Kolko malo new scoupe tlaky?

Re: Turbo

Napsal: 15 srp 2011, 19:51
od Yurii
Kolik má nové Scoupe je jedno hlavně aby byly co nejmenší rozdíly... myslim si že tlaky máš dobrý.

Re: Turbo

Napsal: 15 srp 2011, 20:00
od Stanley
To ještě není takové strašné, moc to ještě nekouří.. Mazec byl ve fiatu coupé 20vt jak prdlo těsnění pod hlavou a zároveň i turbo šlo do kytek..žral olej i voda utíkala a ten dým... no mazec. U McDonalds jak si zastavil tak ten dým přeletěl jak obří oblak a neviděl si tu paní u okýnka... ostatní děcka: mamííí to je ferrari a dívej proč hoříí? Pak jedna babka mi dala zabrat abych se nepochcal smíchy k večeru
"prosím vás, nevybouchne to tady? to nějak začíná hořet..." a ten její výraz :D

Re: Turbo

Napsal: 15 srp 2011, 20:05
od MICHAL77
Pokud to nějak extrémně nežere olej (gufera ventilů a turbo) tak to může bejt špatný spalování.... Ale to jak to čudilo u turba nic není, i atmosféra mi čudila víc když si to bralo olej přes ventily....

Re: Turbo

Napsal: 16 srp 2011, 13:54
od Tomson-tr
TO "Stanley" : :D :D :D to by som si pozrel a vypocul tie komentare :D

TO "BLESK007" : Olej musim dolievat asi 0.7L na 1000km,ale trochu mi unika aj cez rozdelovac,vsimol som si ze ho mam aj v hadicke co vychadza z veka ventilov,dalej som ho nasiel aj v skrtiacej klapke a dost mi ho pluje aj cez blow off ventil...

Re: Turbo

Napsal: 16 srp 2011, 16:46
od Yurii
Do klapky a BOVu ho plive turbína... podle mne úbytky přes hadičku z víka budou minimální... nejvíc toho půjde přes turbínu. Jestli dolejváš necelej litr na 1000km tak už to žere oleje docela dost... proto Ti to nejspíš i tolik kouří olej protejká turbínou do vejfuku kde se vypařuje.

Turbína co pouští se pozná tak, že když jedeš a šlápneš na plyn, kouří málo že to skoro neni vidět a když řadíš a motor chvíli není v tahu, z vejfuku se zakouří. Na volnoběh to pak kouří pořád a málo. Pokud je ta turbína v háji totálně, nic z toho co sem psal neplatí a hulí to jak fabrika pořád.

Každopádně bejt tebou poohlídnu se po nový turbíně a možná to pak vyřeší i to mizení vody.

Re: Turbo

Napsal: 17 srp 2011, 06:22
od Tomson-tr
Uz sa pozeram po novej turbinke ale na toto auto sa tazko zhana,snad niekde nejaku zozeniem....ozaj,a ako zistim ci mam gufera ventilov v poriadku?teda dufam ze to je len tou turbinou a ked ju vymenim vsetko sa zmeni,ale pre istotu aby som vedel....