Nový člen - koupě Terracanu!!

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Kaplan
Příspěvky: 1
Registrován: 19 pro 2010, 21:54

Nový člen - koupě Terracanu!!

Příspěvek od Kaplan »

Zdravím všechny pány Terracanisty!
Chystám se ke koupi Terráče, už několi dní pozorně pročítám diskusní fóra a jsem teď z toho trochu nervozní....Doposud jsem jezdil z offroadů posledních 6 let s Landroverem Discovery I, byl to držák,
motoricky bez chyby,ale 14 let je už dost, nejsem vyloženej offrouďák, ale mám zapadlou chalupu
v Krušných horách, takže sněhu a bláta si užiji celkem dost....Sháněl jsem novější, narazil jsem na
Terracan dovezený z D, tam 1 majitel, tady v ČR taky jeden, najeto se serviskou 130 tis km, vůz je
z XII/2003, vypadá pěkně, zítra ho jdu projet....Cenu jsem po delším vyjeednávání srazil ze 169 tis. na
150 na dřevo....
Jen jsem trochu vynervovanej z těch diskuzí ohledně vstříků a čerpadla...
Snad budu mít kliku, a když dovolíte, tak se rád občas připojim k diskuzi,ač nejsem žádnej mechanik,
spíše jen uživatel a kutil, co ho baví offroady.... Mějte se - Jirka Kap.
Reklama
 

Uživatelský avatar
kuschall
***
Příspěvky: 509
Registrován: 29 lis 2010, 08:04

Re: Nový člen - koupě Terracanu!!

Příspěvek od kuschall »

Tak zdar ať trefíš na dobrej vůz
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový člen - koupě Terracanu!!

Příspěvek od pepan »

vítej a vybírej dobře 8)
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
MIDAR2007
**
Příspěvky: 151
Registrován: 10 úno 2009, 21:22

Re: Nový člen - koupě Terracanu!!

Příspěvek od MIDAR2007 »

Zdravím tě a vítám mezi námi, Jirko- pokud si to teda nerozmyslíš.
Podívej, mám pro tebe jednu hodně dobrou zprávu! :mrgreen: Tím, že jsi stáhnul cenu o devatenáct tisíc, zůstalo ti přesně tolik, abys mohl zrepasovat vstřiky!!! :D/