Stránka 1 z 2

výroba a homologace nárazníků

Napsal: 09 led 2011, 14:52
od N2DRFT
Zajímalo by mě, jak je to, pokud si třeba trochu poupravím stávající nárazník sám dejme tomu kitem, bude ten nárazník pořád možné vozit legálně na autě v silničním provozu? Nebo je nutné ho nějak homologovat, případně jak, díky předem za odpovědi

Re: výroba a homologace nárazníků

Napsal: 09 led 2011, 16:06
od S0T0
na homologaci tebou upraveného nárazníku rovnou zapomeň, sice by to šlo, ale náklady v rámci X x 10000Kč. Jinak pokud si upravíš origo, tak už neudpovídá tomu, jak byl homologován, ale pokud to nebude nějaký extrém, nebudou tam hrany jak žiletky, tak policajti to většinou přejdou, problém by mohl nastat v případě nehody či na STK, ale záleží na konkrétní situaci...

Re: výroba a homologace nárazníků

Napsal: 09 led 2011, 16:17
od Stanley
Tohle je docela problém. Vyjde to na dost peněz a sereš se s tím zbytečně hodně protože ten materiál z čeho je origo je odlišný od těch "tuningových" nárazníků. Nevím jak se přesně může upravovat origo nárazník ale spíš si rovnou kup udělaný nebo když už tak si udělej celý z lamina. Takové experimenty stojí většinou za ..

Re: výroba a homologace nárazníků

Napsal: 09 led 2011, 17:18
od N2DRFT
no šlo mi o to, jenom vyříznout ve stávajícím zadním díry na duplex víš ?:) Bohužel upravené nárazníky které jsou u nás k mání jsou jen takový ty nalepovací lízátka a nejsou nic moc. Je to takový zvláštní, moc to nesedí rpostě.

Re: výroba a homologace nárazníků

Napsal: 09 led 2011, 17:25
od Marek_PD
sa divim že vôbec taku blbosť aku otvor pre vyfuk vôbec riešiš to by už musel byť riadny kolik aby za toto buzeroval :?

Re: výroba a homologace nárazníků

Napsal: 09 led 2011, 18:05
od 89majlo96
dieru vyrezat mozes a nikto ti za to nic nespravi

Re: výroba a homologace nárazníků

Napsal: 09 led 2011, 21:24
od N2DRFT
Marek_PD: no víš, takových kolíků jsem už pár na silnici potkal a bylo to že mě zastavili a buzerace typu: Jel jste rychleji než já(policista), takže jste nemohl jet 50(mohl, tachometr ukazuje vždy o 3-5 km/h více), řidičský průkaz a doklady...No a máte nějaký důkaz, že jsem porušil předpisy? Nemáme, otevřete kufr a hned prohledání lékárny kontrola jestli je stk apod. A zrovna možná právě při takovejhle kontrole by řek ááá vejfuk, to neni originál že? A ta díra v nárazníku a bla bla a už je to v piči no.

Re: výroba a homologace nárazníků

Napsal: 09 led 2011, 22:31
od Stanley
Tak díru do nárazníků normálně udělej. To nemusíš ani řešit... Já budu dávat do hajzlu zadní diffuzor kde bude velký Apexi N1 koncák ani mlhovky nebudu mět v zadu a do toho zatmavené zadní světla. Na předku mám teď třeba lízatko udělané z pásky pod garážové vrata..

Re: výroba a homologace nárazníků

Napsal: 09 led 2011, 22:32
od Stanley
Takhle policajti ti nemají co říct pokud máš STK. Já mám třeba i 5% tónování skel tuším a taky v pohodě. Jen mi chválí stav vozu :D

Re: výroba a homologace nárazníků

Napsal: 10 led 2011, 10:22
od N2DRFT
5% tónování skel? na tom snad neni nic zakázanýho ne, když máš propustnost 95% :) ale zřejmě jsi to myslel jinak

Re: výroba a homologace nárazníků

Napsal: 10 led 2011, 11:02
od 89majlo96
stanley ale za tie zadne hmlovky ta dojebat mozu, povedia ze vozidlo nesplna prevadzky schopnost a zoberu ti papiere. S tym by som neriskoval. Ostatne je v pohode ale ked ti budu chybat hmlove svetla tak ohrozujes cloveka co ide za tebou v hmle, lebo ta nemusi vidiet

Re: výroba a homologace nárazníků

Napsal: 11 led 2011, 00:16
od Stanley
5% propustnost.. mlhovky budou tady :arrow: Tam u kraje, kde mu to svítí. V EU je to nevyužité a ty mlhovky v nárazníku jsou katastrofa :) Myslím, že tohle bude v pohodě.

Re: výroba a homologace nárazníků

Napsal: 11 led 2011, 13:20
od N2DRFT
počkej a těch 5% propustnost máš na všech oknech? To moc nevidíš večer ne?

Re: výroba a homologace nárazníků

Napsal: 11 led 2011, 14:54
od Stanley
Není problém s viditelností. Není to tak strašné jak se zdá.

Re: výroba a homologace nárazníků

Napsal: 11 led 2011, 18:02
od Hardcam
Ja s tim taky nemel problem, jen jsem na krizovatkach mezi obcemi stahoval okynko, kdyby tam jel neosvetleny cyklista z hospody. Driv jsem byl strelec a nevadilo mi to, sice se mi po nepruhlednosti styska, ale necham si svych 15% a 35% pruhlednosti vpredu.