Stránka 1 z 2

Nový člen

Napsal: 01 úno 2011, 12:05
od fotula
Zdravím všechny příznivce :tus: ,
po dlouhých dvou měsících neustálého zamýšlení, čtení zdejšího fóra, rozvahou zda 2.0 nebo 2.7, jsem se nakonec rozhodl a pořídil si V6. Jsem přeci jenom řidič mírnější povahy a když už se jedná o mé první auto, tak ať to stojí za to a tady je. :)))

http://img141.imageshack.us/i/52635985.jpg/

Dlouze bylo k mání na sportovnívozy.cz a tak jste ho nejspíše už někdy dříve viděly. Jednání probíhalo v naprosté spokojenosti a majitel nic neskrýval. Stav vozu je odpovídající rokům, tak podle oka jsem kontroloval prahy a podběhy zda-li nereznou...zdá se, že zatím v poho. Dle tachometru by mělo mít naježděno 55000 km, dřívejší majitel ho měl tři roky a najezdil s ním 20000. Já jsem třetí majitel a první majitel byla údajně paní, co s ním jezdila jenom v létě či co.Takže těžko říci, zda-li je to pravda (serviska není). Naštestí mám v rodině automechanika, ale naneštěstí 200km daleko :))) a tak až bude čas (teda spíš až on bude mít čas), tak za ním zajedu a jsem zvědav na jeho názor (i když z něho mám strach :D:D). Na druhou stranu, jsem již najezdil tak necelý 1000km a vše ok. Podvozek je ok, a to jsem mu docela nandal páč teďko ty cesty jsou naprostá hrůůůůůůza. Např. jedu do zatáčky, tma, křižovatka a najednou MEGA ďoura přes celej pruh.....mě málem kleplo, tak jsem si jí hezky vypapal a naštěstí ok. Druhej den si všimnu, že někdo hodil značku výtluk do pangejtu, tak že nebyla vůbec vidět ](*,)

Tak a teď vas asi budu zásobovat nějakými dotazy. Chlapík měl na autě jiná kola, mě to prodal s originály a zeptam se, dal mi k tomu i jednu sezonu jeté letní gumy, ale je to rozměr 225/45 a ve velkym technicaku tenhle rozmer zapsán není a ješte teda zda-li se to dá dát na ty originalni alu???? Dále bych se prosím zeptal, přes víkend jak mrzlo mi při nastartování sem tam pískne asi nejpsíš klíňák, ale po půl minutě nic. Asi ty rozvody bych měl nejak vyměnit??? S tím souvisí i další otázka, za kolik by se teda dala sehnat nejaka ta rozvodova sada, kterou by jste doporučily. Toť zatím asi vše, další bude následovat :))
Předem děkuji za odpovědi.

Re: Nový člen

Napsal: 01 úno 2011, 12:32
od Russell
Najprv ti chcem pogratulovat k novemu autu, 2.7 je super volba.

Ohladom rozvodov, vzdy ked kupis auto po niekom tak prva vec, co by si mal spravit je vymena rozvodov a oleja a vsetkych filtrov.
Rozvody ti vie zohnat Hardcam, mne ich zohnal sa velmi slusnu cenu.

Teraz nejake dotazy na teba :) Co planujes robit na aute, ake upravy ?
:tus:

Re: Nový člen

Napsal: 01 úno 2011, 14:20
od HolyHole
Taktéž ti gratuluji k autu. Zda je 2,7 dobrá volba nemůžu posoudit, protože mám 2,0 :tus:
Rozvody, teda pokud ti předchozí majitel neřekl že je měnil, tak bych nechal udělat. Jak psal Russell tak dobrá volba je sehnat je přes Hardcama tady z fóra. Má super ceny. Bral jsem od něj pár dílů a spokojenost.
Jestli ti pískne občas klíňák, tak bude nejspíš málo napnutý.

Re: Nový člen

Napsal: 01 úno 2011, 14:33
od fotula
Russell píše:Najprv ti chcem pogratulovat k novemu autu, 2.7 je super volba.

Ohladom rozvodov, vzdy ked kupis auto po niekom tak prva vec, co by si mal spravit je vymena rozvodov a oleja a vsetkych filtrov.
Rozvody ti vie zohnat Hardcam, mne ich zohnal sa velmi slusnu cenu.

Teraz nejake dotazy na teba :) Co planujes robit na aute, ake upravy ?
:tus:
Děkuji,
2,7 byla jasná volba :). No k úpravám.... přeci jenom nejsem automechanik a tak si asi můžu upravit leda tak houbu na mytí auta :D. Do budoucna bych to viděl tak, že vzhledově neni co upravovat, max. tak jiná kola a možná se mi trochu libí to origo křídlo, takový to decentní na kufru, ale to kdybych o nějaké zakopl. No a z technického hlediska moc velké plány nemám. Všechno to proberu s bratrankem co tomu rozumí a v rámci možností bych dal na jeho rady. Přeci jenom bych svému autíčku mohl dopřát nějaký ten lepší díl :)

Re: Nový člen

Napsal: 02 úno 2011, 01:31
od Markus Huhtimo
Gratulace!

Co se úprav týče, tak na 2,7 je podle mého naprostý základ 6-speed short shifter z www.kdmstuff.com. Je to zkrácení a zpřesnění řazení. V6-ka má v základu nechutně dlouhou tu řadičku, to je fakt hrůza. Může posoudit ten, kdo držel a řídil i s tím short shifterem (Stanley V6, já). A nestojí to zase tolik.

Dalším faktem je, že brzdy nepatří ani u jednoho modelu k něčemu, čím by se Coupé mohlo chlubit. Pokud bys někdy uvažoval opravdu o úpravách (křídlo není úplně levné a většinou je k němu třeba koupit i vzpěry do kufru kvůli váze, nechceš-li takové to plastové, nejmenší). Takže já osobně když už něco, tak na křídlo bych se vykašlal a pořídil Big Brake Kit zase z KDM.

Olej a všechny kapaliny vyměnit okamžitě, to je základ. Často kontroluj olej v motoru, Tuscani je velmi spolehlivé, ale olej papá rádo :) A ty rozvody, pokud nevíš, kdy byly dělané, tak bych určo udělal.

Re: Nový člen

Napsal: 02 úno 2011, 10:56
od fotula
Moc všem děkuji za info,

tak olej a filtry jsem nakoupil, ted jenom vymenit. Rozvody co nejdříve to půjde. No k těm úpravám....co jsem tak tady četl tak někteří moderátoři maji na úpravy docela negativní názor a docela mě to ovlivnilo, ale zase jak tu píšete co všechno by se dalo, tak asi neodolám a něco s tim zkusíím. To křídlo jsem myslel, třeba takovýto jak mají americký verze, ale to fakt jenom tak okrajově.

Re: Nový člen

Napsal: 02 úno 2011, 16:46
od Markus Huhtimo
Moderátoři jsou tady jen proti špatným úpravám, jakožto je udělání sport.sání, které k tomu nemá přečipovanou jednotku, ptz se tím leccos změnilo, atd. Takže se toho vůbec neboj, jen je třeba to mít do puntíku promyšlené, zkonzultované, atd...

Re: Nový člen

Napsal: 02 úno 2011, 17:34
od Russell
Markus Huhtimo píše:Gratulace!

Co se úprav týče, tak na 2,7 je podle mého naprostý základ 6-speed short shifter z http://www.kdmstuff.com. Je to zkrácení a zpřesnění řazení. V6-ka má v základu nechutně dlouhou tu řadičku, to je fakt hrůza. Může posoudit ten, kdo držel a řídil i s tím short shifterem (Stanley V6, já). A nestojí to zase tolik.

Dalším faktem je, že brzdy nepatří ani u jednoho modelu k něčemu, čím by se Coupé mohlo chlubit. Pokud bys někdy uvažoval opravdu o úpravách (křídlo není úplně levné a většinou je k němu třeba koupit i vzpěry do kufru kvůli váze, nechceš-li takové to plastové, nejmenší). Takže já osobně když už něco, tak na křídlo bych se vykašlal a pořídil Big Brake Kit zase z KDM.

Olej a všechny kapaliny vyměnit okamžitě, to je základ. Často kontroluj olej v motoru, Tuscani je velmi spolehlivé, ale olej papá rádo :) A ty rozvody, pokud nevíš, kdy byly dělané, tak bych určo udělal.
V sharkracingu maju ten short shifter este lacnejsi http://www.sharkracing.com/acecart/bin/ ... =011003000
:tus:

Re: Nový člen

Napsal: 02 úno 2011, 17:53
od Markus Huhtimo
Mně ten odkaz nefunguje... Každopádně ze sharku bude ještě nějaké poštovné, clo, atd, ne? Tomu se z KDM vyhneš...

Re: Nový člen

Napsal: 02 úno 2011, 18:16
od Russell
Markus Huhtimo píše:Mně ten odkaz nefunguje... Každopádně ze sharku bude ještě nějaké poštovné, clo, atd, ne? Tomu se z KDM vyhneš...
Cau Markus,
Za 120 dolacov v prepocte cca 90 euro : Prices includes shipping and handling charges to anywhere in North America, Asia and Europe. For other regions, please email us for a quote. :tus:

Re: Nový člen

Napsal: 02 úno 2011, 19:13
od Stanley
Já jsem dal tež tak nějak za řazení od Ralco RZ ale to byl super kup, záleží jak je tohle z Shark Racing kvalitově. Jinak cena super tyjo :wink:

Re: Nový člen

Napsal: 02 úno 2011, 19:57
od Markus Huhtimo
Toš Peterko, to je perfektní cena! Ještě by to chtělo nějakou zkušenost od někoho, kdo to od nich má. Ale jinak pecička!

Re: Nový člen

Napsal: 02 úno 2011, 20:10
od Russell
StanleyV6 píše:Já jsem dal tež tak nějak za řazení od Ralco RZ ale to byl super kup, záleží jak je tohle z Shark Racing kvalitově. Jinak cena super tyjo :wink:
myslis tuto http://www.coolcarpartsonline.com/ralco ... ow-shifter ?

Re: Nový člen

Napsal: 02 úno 2011, 20:46
od Markus Huhtimo
Myslím, že to je přesně to, co má Stanley. Na 99,9 procent :)

Re: Nový člen

Napsal: 02 úno 2011, 20:50
od fotula
Paráda, aspoň vím čím začít. No... mě už i tak přijde docela krátká.