Stránka 1 z 2

Motor benzin / CVVT TUCSON

Napsal: 19 bře 2011, 19:45
od hozzzi
Jaké máte zkušenosti s motorem 2.0? diky moc...

Re: Tucson Benzínový motor - zkušenosti.

Napsal: 27 bře 2011, 22:12
od ZBYWA
Ahoj Moje zkušenosti s 2.0 VTC. Až na spotřebu 10-11 litru na 100 Km. A je jedno jestli jedeš město nebo po dálnici ,ani jedno mu nesvědčí .Dá se sice jet pod 9 litrů ale to pak nesmíš jet rychleji jak 90 Km.Jinak co se týče poruch tak OK. Chvála bohu a at to tak zůstane co jak nejdéle . Co se týče pohodlí cestování tak u mě 100% :hyu: :-k

Re: Tucson Benzínový motor - zkušenosti.

Napsal: 27 bře 2011, 22:20
od Hardcam
To ti prijde na dvoulitr SUV, ktery s sebou tahne 4x4 hodne? Nemluve o sirce pneu, odporu karoserie.
Neuveritelny...

Re: Tucson Benzínový motor - zkušenosti.

Napsal: 27 bře 2011, 22:48
od ZBYWA
Ahoj .napsal jsem jen moje zkušenosti, nikde si nestěžují tak nerozumím tomu slovu NEUVĚŽITELNÉ

Re: Tucson Benzínový motor - zkušenosti.

Napsal: 27 bře 2011, 23:16
od Hardcam
"az na spotrebu" znaci, ze se spotrebou asi moc spokojeny nejsi. Mam ten samy motor co ty v nizsi a pravdepodobne i mensi i30, netaham s sebou 4x4 a hned je to znat...za komfort se proste plati.

Re: Motor benzin / CVVT TUCSON

Napsal: 10 úno 2012, 18:56
od GiorgioPO
hozzzi píše:Jaké máte zkušenosti s motorem 2.0? diky moc...
Zaujimalo by ma, ako jazdit co najsetrnejsie. Chcem Tucsona, no desi ma spotreba benzinu.
Kolko ma realne v meste, ci pri 50km/h?

Re: Motor benzin / CVVT TUCSON

Napsal: 11 úno 2012, 11:26
od YohanN
Kolik žere při 50 km/h nevím, ale co vím jistě, že hodně žere na krátký trasy, tedy při studeným motoru. Nejmíň co mi kdy PP ukázal bylo při pokusu o ultra úspornou jízdu - z kopce na neutrál, max 85 km/h, bez předjíždění, prostě otřes. No a dalo to na 150 km trase 7.8 l/100 km. Ale ve skutečnosti se to nedá, při normální jízdě tak 8.5 - 8.8. A když pak přes týden rozvážím děti do kroužků po městě, což je studený - 2 km tam, 2 zpět. Pak za dvě hodiny zase se studeným to samý a pak večer ještě 5 km do fitka a za další dvě hodiny zpátky. Tak to bere kolem 13. Takhle ale provozovat CRDI, myslím, že by za dva roky bylo po něm.

Re: Motor benzin / CVVT TUCSON

Napsal: 14 úno 2012, 19:42
od GiorgioPO
Tak dnes som Tucsona (uz v mojom vlastnictve) vyskúšal na trase Nitra-Veľký Krtíš-Lučenec-Košice-Prešov. Išiel som spočiatku celkom svižne, aj keď som nepoznal cestu. Mimo dedin mi tachometer ukazoval 90-100 a v dedinach 50-55. Nešalel som, ako iní 120 a viac na obyčajnej ceste. Aj som si pošiel za kamiónom. Jednoducho som neriskoval, ved mam nove auto :D/ . Ešte si zvyknut na citlivost pedalov, či na šírku auta. Občas som mal pocit, že ma lízne auto oproti, či ja beriem zvodidla.

Doplnok z 15.02. Rano, start nastudeno, 10,8 km do prace, priemerna 10,6 l/100 km
Pri starte to bolo cez 20, tusim prve cislo, co som si vsimol bolo okolo cca 25 l/100 km

Re: Motor benzin / CVVT TUCSON

Napsal: 15 úno 2012, 20:24
od YohanN
No, spotřeba je jedna věc. To, že jsem na škrtnutí nastartoval potom, co auto stálo dva dny venku na mraze při -24 stupních, to je zase věc druhá. Zatímco dva kolegové s nafťáky neodjeli do práce, ačkoliv tankujou výhradně "značkovou" naftu a lejou tam různý aditiva....

Re: Motor benzin / CVVT TUCSON

Napsal: 01 bře 2012, 19:05
od GiorgioPO
Zdravím, a hneď na začiatok musím povedať, že buď mám vadné auto, alebo som vadný ja :-D.
Do dnešného obeda mi spotreba behala kade tade. Prvé tankovanie ma vyšla spotreba tak na skoro 10 litrov (priemerná). Hovorím si, zaúčam sa, ešte nezvyk na pedál, zvyknúť na benzín...
Druhé plné tankovanie (dnes na obed koniec) Aj s ekonomickou jazdou po diaľnici - tak okolo 100, využitý každý briežok... 8,6 (reálna po rozčítaní paliva a km: bajočko pod 9)
No a išiel som dnes späť. Trasa Ružomberok-Ľubochňa-dolina (tu som použil aj 4x4, hrozná cesta 10 km tam a 10 späť tak zväčša na trojke) a následne Prešov zo zachádzaním do troch dedín, všade stop/štart a na diaľnici som sa nazlostil, že vyskúšam 120-130 a čudujem sa. Priemerná spotreba je 7,5 l/100 km. :shock:
To auto má pri 130 takú istú spotrebu ako pri 90. Som blbý, alebo mám dačo blbé v aute?
Normálne nechápem. Vie mi to niekto vysvetliť? :-k

Tucson 2.7 V6 2007 nestartuje

Napsal: 14 led 2016, 09:18
od Mike Tucson
Ahoj, máme problém s Tucsonem 2.7 V6 r.v.2007 se startováním, začalo to občas, většinou když auto stálo dva dny, tak první otočení klíčem jen točilo a nechytlo, druhý start chytlo okamžitě, bez problému, potom startovalo normálně. Jenže teď už nechytne vůbec. Po nečtení diagno, bylo zjištěno že údajně nekomunikuje řídící jednotka vozidla (bohužel jsem u toho nebyl, navíc to byl nějaký mekánik ze stodoly na kraji vesnice, tak otázka jak moc důvěryhodné to může být). Nesetkal se někdo s podobným problémem? Děkuji za každou radu.

Tuscon 2006, 2.0 CVVT

Napsal: 15 srp 2016, 11:17
od Tadeáš
Ahoj, jsem tu nový a hledáním jsem nenašel, co bych potřeboval vědět. Tak se musím zeptat takto...

Mám Tuscona a nestartuje. Svítí pečené kuře, startér normálně točí, ale nechytá to - ani neškytne. Co jsem se dočetl, tak to může být imobilizér, ale ten při otočením klíčku v zapalování normálně problikne, takže bude asi ok. Druhá možnost je ERG ventil. Ale ten se tu řešil jen u dieselu. Nejsem žádný znalec, takže ani nevím, jestli ten ventil je v benzinovém motoru. Diagnostiku nemám a bydlím cca 15 km od J. Hradce, takže dostupnost do servisů špatná. Zvažuji odtah, ale pravděpodobně odtahovkou. Tuscon má permanentní AWD a neměl by se tahat na laně ne? Tím si ale nejsem jistej.
Budu vděčný za každé rady a pokud by tu náhodou někdo znal někoho s diagnostikou z okolí JH, tak by to bylo super.

Díky.

Re: Tuscon 2006, 2.0 CVVT

Napsal: 15 srp 2016, 12:25
od Richard555
Myslím, že by ti pro začátek postačovala nějaká diagnostika za pár kaček s ELM327, a do mobilu dát Torque a když ti svítí gril. kuře měla by se závada objevit. Dle mě a příznaků to nejspíš bude nějaké čidlo, nejspíš na klice. Ř.j pak neví, že se motor točí a prostě jiskru nedá.
Zatoč párkrát s motorem a pak vyndej svíčky a mrkni se dírou po svíčce jestli je uvniř mokro od benzínu, pokud je na pístu nějaké vybrání není chyba, když tam uvidíš "hladinku".... Pokud je ve válcích mokro asi ti to nepálí, tedy platí to co jsem napsal výše.

pokud je ve válcích sucho a po benzínu ani památky, zkus motor nahodit na startovací sprej (koupíš na pumpě) pokud ti na spej chytne a samo zas chcípne, můžeš vyloučit zapalování a i ty čidla, jiskra tam je, není benzín.... přejít tedy na benzínové čerpadlo a filtr....

S tím taháním máš v chytré knížce napsáno, jak můžeš auto tahat, mám pocit, že kdybys vlezl pod auto a vzadu u diferenciálu rozpojil ten konektor co vede do el.magnetický spojky (co připojuje zadek) tak ta spojka nesepne a tudíž ani zadek nebude připojován a můžeš táhnout auto. Ale toto je má doměnka, řídil bych se tím co je uvedené v příručce....

Re: Tuscon 2006, 2.0 CVVT

Napsal: 15 srp 2016, 16:18
od jaroslav5
imobilizer by mal ostat svietit pri zapnutom zapalovani a nie len prebliknut. Ale ak je na nom zavada tak bude pri zapnutom zapalovani 4-5 sekundy blikat a potom zhasne. Skontroluj najprv toto.

Re: Tuscon 2006, 2.0 CVVT

Napsal: 15 srp 2016, 16:48
od Tadeáš
Jaroslav:
Imobilizér zabliká a zmizí. Jsem myslel, ze když se objeví, že je to OK. Někde jsem četl, že se dá obejít a startovat bez něj, nevíš, jak na to?