Stránka 1 z 2

Rozvody

Napsal: 13 kvě 2011, 08:43
od feflo
Zdravim vsechny.

Dival jsem se na servisni manual (link na stazeni zde na foru) a jestli jsem to dobre pochopil, tak motory 1,4 (gamma) maji rozvodovy retez a ne remen!!! (dodnes jsem si myslel, ze je tam standartne remen).
Za retez bych byl vdecny a bylo-li by to skutecne tak, byl bych moc rad.

Co si o tom myslite?

Re: Rozvody

Napsal: 13 kvě 2011, 09:00
od caruser
Myslím, že hyundai v i20ke nemá motor, ktorý by mal remeň. Inak by bola uvedená výmena v manuáli.

Re: Rozvody

Napsal: 13 kvě 2011, 12:22
od bartiik18
No hele co jsem se bavil se servisím technikem, který opravuje hyundaiky. tak na motor 1.2 mi také řekl, že má rozvodový řetěz. Což by bylo fakt fajn :-) Vysvětloval mi rozdíl mezi 1.2 HTTP a 1.2 Kappa :) takže to asi bude pravda, že motory od hyundaie mají řetěz.

Re: Rozvody

Napsal: 13 kvě 2011, 12:36
od Mexican
co nemeni nic na tom, ze musia byt poriadne konktrolovane. Najma po 150 000km (co mate ale este daleko :-)

Re: Rozvody

Napsal: 13 kvě 2011, 12:40
od caruser
To: bartiik18

Aj 1,2 HTP má reťaz :)

Re: Rozvody

Napsal: 13 kvě 2011, 14:33
od bartiik18
Tak to mi asi už jen tak neřekl :D njn, ale stejně bych 1.2 HTP nechtěl :) na tom se nic nemění ;)

Re: Rozvody

Napsal: 13 kvě 2011, 15:02
od caruser
Mal som možnosť jazdiť s HTP 40 kW EURO 4 ale aj s novou HTP 51 kW EURO 5. Tie motory nie sú tak zlé ako ich niektorí zatracujú, ale jednoducho 1,2 Kappa je motor, ktorý má výkon takmer ako 1,4 ale spotrebu ako 1,0. :)

Re: Rozvody

Napsal: 07 lis 2011, 20:14
od sanosarky

Re: Rozvody

Napsal: 09 led 2012, 19:58
od PetrT30
Mexican píše:co nemeni nic na tom, ze musia byt poriadne konktrolovane. Najma po 150 000km (co mate ale este daleko :-)
Zajímalo by mě co na něm při kontrole uvidíš?
Řetězové rozvody se nekontrolují, ale rovnou mění.

Re: Rozvody

Napsal: 09 led 2012, 20:01
od ZdeněkSvoboda
sanosarky píše:Motor 1,2 DOHC určite reťaz http://www.auto.cz/hyundai-25-kappa-nov ... a-i20-7162
Přesně tak. Má řetěz, však když je motor studený, tak než se ohřeje, je to celkem dobrej kovovej koncert :lol:

Re: Rozvody

Napsal: 25 úno 2013, 22:18
od Axel.Foley
Kovovej koncert jsem zažil ve firemní Fab II 1,2 TSI 63 kW po nastartování minulý týden - skončilo to výměnou rozvodů :!: Jen pro zajímavost - auto mělo v době koncertu nalítáno 39 500 km ](*,)

Re: Rozvody

Napsal: 26 úno 2013, 07:53
od 69pavel
Axel.Foley píše:Kovovej koncert jsem zažil ve firemní Fab II 1,2 TSI 63 kW po nastartování minulý týden - skončilo to výměnou rozvodů :!: Jen pro zajímavost - auto mělo v době koncertu nalítáno 39 500 km ](*,)

to vydrzelo dost,meni se daleko drive,jezdil stim nejakej slusnak :mrgreen: :mrgreen:

Re: Rozvody

Napsal: 27 úno 2013, 18:36
od Axel.Foley
to 69pavel: skvělý vtip :lol:

Re: Rozvody

Napsal: 01 bře 2013, 20:00
od 69pavel
Axel zaden vtip ale realita,u tech certovskych motoru 1.2 TSI praskaly retezy,automobilka jiz sjednala napravu kdy bud zesilila retez nebo ho nechala vyrobit v evrope namisto v cine.jak to zacalo tak servisy mely jasne receno nic nepoustet ven a odborne casopisy mely zakazane o tomto problemu cokoli psat,holt rozumni lide to stejne vynesli,a ver ze ne zrovna malo motoru vymeneno na zaruku. vetsinou to ulitlo kolem 25.000km

Re: Rozvody

Napsal: 01 bře 2013, 21:00
od Axel.Foley
69pavel: O problému s rozvodovým řetězem u TSI vím, hodně se to probíralo na různých místech, nejen tady, i když oficiální stanovisko, pokud vím, nikdo nikdy nevydal (opravte mě, jestli jo). Akorát sem nevěděl, že to zvyklo ulítnout tak brzy.

Co se týče toho slušňáka - s tím autem jezdí asi 5 lidí, každý má jiný styl jízdy. Takže asi ho nikdo moc nešetří :-$